Bicicletes cargo elèctriques, què en penseu?

Estil de vida saludable
Pilipili
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. jul. 08, 2023 12:58 pm

Bicicletes cargo elèctriques, què en penseu?

EntradaAutor: Pilipili » dg. jul. 16, 2023 1:57 pm

Hola!

He trobat una escoleta que ens encanta per a la nostra filla. L'únic problema és que és una mica lluny tot i ser dins del barri.

De porta a porta a peu són 15 minuts, així que jo al dia ja faria 1 hora amunt i avall només de viatge.

L'horari de l'escoleta és de 9 a 15h, no obren a les tardes així que realment a mi em quedarien 5 hores justes per dedicar-me a les meves coses.

Tenim dues combinacions d'autobusos que anirien bé, però clar també cal comptar l'espera i el tiquet d'autobús.

No tinc cotxe ni moto. Tinc una bicicleta, però és més aviat de passeig i dur la nena amb una cadireta al radera de la bicicleta sempre m'ha fet una mica de respecte.
A més, al barri on visc hi ha bastantes pujades i baixades i no sé si podria sola amb el pes.

Em va venir al cap la idea de la bicicleta amb remolc al davant d'aquestes elèctriques.
No sóc gaire fan de les elèctriques però en aquest sentit penso que pot anar bé.
Ara els meus dubtes són:

- Surt a compte? Són bastant cares... però se'npoden trobar de segona mà.
- És segur per tots plegats?
- Aniria bé? Vull dir que potser vaig més ràpida amb la bici, però potser em trobo el trànsit del dematí i tardem el mateix.
- La puc deixar al carrer sense que me la pispin?

Si algú en té i em pot donar la seva opinió, estaria molt agraïda!!

Merci!!

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::