Recomanació papilla de verdures
Recomanació papilla de verdures
Hola a tothom!
Per si a algú li pot servir, fa uns dies una veïna em va recomanar un petit truc pels nens que no els agrada gens la verdura. Ella té dos filles d'una trentena d'anys, però al seu dia, el seu pediatre li va recomanar de posar un petit trocet de poma a la papilla, i que es cogués tot junt, la poma i la verdura.
Em va dir que això donava amorositat (tal i com diu la meva àvia), i que podia ser que el nen s'ho mengés bé.
En fi, per provar... Jo al meu fill no li he posat, ja que és un golafre de mena i s'ho jala tot.
Bé, només era un comentari per si a a algú li fa servei.
Que vagi bé!
Mireia
Per si a algú li pot servir, fa uns dies una veïna em va recomanar un petit truc pels nens que no els agrada gens la verdura. Ella té dos filles d'una trentena d'anys, però al seu dia, el seu pediatre li va recomanar de posar un petit trocet de poma a la papilla, i que es cogués tot junt, la poma i la verdura.
Em va dir que això donava amorositat (tal i com diu la meva àvia), i que podia ser que el nen s'ho mengés bé.
En fi, per provar... Jo al meu fill no li he posat, ja que és un golafre de mena i s'ho jala tot.
Bé, només era un comentari per si a a algú li fa servei.
Que vagi bé!
Mireia

Re: Recomanació papilla de verdures
Gràcies!! Ho provaré pq el meu em diu que la verdura me la foti jo!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
Re: Recomanació papilla de verdures
Bona idea, tot i que jo ho faré al revés. El meu problema és que no li agrada la fruita i la verdura li encanta així que si li barrrejo la fruita amb la verdura potser serà la manera que mengi fruita! ho provaré 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |