QUE DONEU PER MENJAR A CADA APAT ALS 10 MESOS

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
MUAK
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

QUE DONEU PER MENJAR A CADA APAT ALS 10 MESOS

EntradaAutor: MUAK » dj. gen. 22, 2009 1:47 pm

HOLA, NOIES...
VOLIA QUE LES QUE TENIU NENS MES O MENYS D'AQUESTA EDAT EM DIGUESSIU QUE ELS DONEU A CADA APAT...PERQUE LA INFERMERA ENS VA DIR QUE L'HAVIEM D'ACOSTUMAR A SOPAR AMB CULLERA (FINS ARA LI DONO BIBERO DE LLET AMB CEREALS).
EL PROBLEMA ES QUE EL NEN ARRIBA TAN CANSAT A CASA A LES 8 DE LA NIT QUE NOMES ES APTE PER VEURE EL BIBERO I ADORMIR-SE A L'INSTANT....I PENSO...COM M'HO FAIG PER FER-LI MENJAR UN PLAT DE SOPETA O PEIX...O EL QUE SIGUI!!!
A VEURE SI EM PODEU AJUDAR I EM DONEU IDEES DE COM HO FEU VOSALTRES...GRACIES!!!
mareandreu
Entrades: 879
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
Ubicació: PENEDES

Re: QUE DONEU PER MENJAR A CADA APAT ALS 10 MESOS

EntradaAutor: mareandreu » dj. gen. 22, 2009 2:38 pm

Aquesta setmana la pediatra ens ha dit que fins el mes que ve no li introduirem el "sopar-sopar" així que el que faig ara es donar-li els cereals igual però amb cullera, de totes maneres 1-l'andreu sempre s'ha estimat mes la cullera que la tetina i 2 no tinc el "problema" que a les 8 s'adormi de cansament i només sigui capaç de fer bibi OJALAAAAAAA!!!!!! ell fins quarts d'onze res de res així que em sembla que no et puc ajudar gaire.
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 22, 2009 2:49 pm

Hola!

La meva nena la setmana que be complirà els 10 mesos i per sopar li dono un biberó amb cereals. A mi encara no m'han comentat res de fer sopars amb peix o verdures, de moment m'han dit que a la nit, llet amb cereals i que les verdures i la proteïna animal al migdia per dinar.
Primer, a la toma de sopar,vam començar amb cullera els cereals, però veia que li costava massa fer la digestió (suposo que ho debia trobar massa espès), feia molts pets i li costava adormir-se (sempre ha sigut molt dormidora, dorm tota la nit sense dir ni mu). Així que vaig optar per separar els cereals en dos tomes: el sopar i l'esmorzar i sempre amb biberò.
La setmana que ve demanaré hora per la infermera del pediatra i li preguntaré, a veure que em diu.
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dj. gen. 22, 2009 3:01 pm

DONCS JO ESTIC IGUAL QUE LA NEUNETES,...LA MEVA NENA A LES 8 JA ESTÀ CAO!! SI LA BANYO, JA NO VOL SOPAR, PERQUE ESTÀ TAAAAN CANSADA Q NOMÈS VOL zz:-)
AIXÍ QUE LA ÚNICA MANERA Q SOPI ALGUNA COSETA ÉS EL DIA Q NO LA BANYO,..ARRIBEM A CASA, LI POJO EL PIJAMA I LLAVORS SI Q
VOL MENJAR ALGUNA COSETA,....
ARA HEM COMENÇAT AMB SOPETA, Q LI AGRADA MOLT! A LA GUARDE, AL MIGDIA AHIR VAN COMENÇAR AMB EL DINAR A TROSSETS I HA ANAT FORÇA BÉ. AHIR VA MENJAR MITJA HAMBURGUESA,...JEJEJE I AVUI SOPA I MITJA TRUITA :p-)
AIXÍ QUE ARA PER ARA,...TRANQUILITAT,..JEJEJEJ
Imatge
Imatge
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dv. gen. 23, 2009 6:53 am

Bon dia Boniques!
La meva tampoc és de les que s'adorm a les 20...així que nosaltres, a les 20 o així, després de banyar-la, li donem algo de sopar amb cullera (sopa de sèmola o puré de verdures però sense proteïnes). Després, cap allà a les 21.30 li donem un bibi petit de cereals (potser de 120 o 150) i cap a dormir! Al principi li donàvem cereals amb cullera per sopar, però a ella sempre li ha agradat més el menjar-menjar (sopa, verduretes) així que l'infermera em va dir que ho podiem canviar.
No sé què aconsellarte si el teu peque a les 20 ja té soneta...difícil per fer-li menjar amb cullera si està cao oi? jejje. Potser pots mirar de donar-li els mateixos cereals però amb cullera i quan ja no pugui més donar-li la resta amb bibi? Així es va acostumant a la cullera però se'n va a dormir tip del bibi.
Sort!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
MUAK
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dv. gen. 23, 2009 11:33 am

MOLTES GRACIES NOIES...A VEURE SI NO ARRIBEM A CASA TAN APURATS I LI PUC ANAR FENT SOPETA O ALGO SIMILAR...ALMENYS HO PROVARE, A VEURE QUE TAL!!!
:content: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. gen. 29, 2009 8:37 am

El Roger a les 8 ja es al llit, hem anat avançant l'hora del bany i sopar perque sino.... des del principi vam donar-li els cereals amb cullera, suposo que el pas a les sopetes ja serà més fàcil.

Per esmorçar encara fem un bibe (ara estem intentant que s'ho begui amb un got) en tira la meitat..... Per dinar, ja hem afegit tot .... ah no falten les llegums i berenar, fruita o ioghurt (la veritat es que els deixo pel cap de setmana és més comode)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::