Fa molts pets i poca caca (perdoneu el tema escatològic...)

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
perla
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

Fa molts pets i poca caca (perdoneu el tema escatològic...)

EntradaAutor: perla » dt. gen. 13, 2009 3:19 pm

Doncs això, que des que hem començat amb la fruita i els cereals ha disminuit dràsticament la quantitat de vegades que fa caca, normalment només en fa un cop al dia, això sí, unes tifes gegants :-D :-D i es passa el dia tirant-se pets, que no hi ha cap problema eh? val més petar que rebentar, però clar no sé si la fruita li ha fet butiment o què. La nena es troba bé, està riallera i no sembla que li faci mal res, però no sé, què en penseu?

Els cereals els hi dono amb la meva llet i amb bibi, i a la fruita li dono crua (pera, plàtan, mandarina i a vegades una mica de poma, però no li agrada gaire)
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fa molts pets i poca caca (perdoneu el tema escatològic...)

EntradaAutor: neuetes » dt. gen. 13, 2009 6:55 pm

Tranquil.la. La meva també va començar a fer caques de colors estrambòtics i amb molta pudor i tambè a tirar-se pets.
Això ho fa la fruita, que segons el que hi possis anirà més bé de ventre o més restreta. Jo ho tinc comprovat: si li poso suc de taronja al "mejunje" anirà més lleugera i si li poso poma, anirà més restreta. I si li poso plàtan (que li encanta) les caques sortiràn negroses.
Tu ves provant i a poc a poc aniràs descobrint el que li convè al teu petit.
perla

EntradaAutor: perla » dc. gen. 14, 2009 2:02 pm

ostres ja miro d'anar-li canviant, per veure què tal, però no sé si ho faig gaire bé, ahir a la tarda semblava que es trobava fatal i després va fer una megacaca increible, no sé si és gaire normal això, no és que vagi restreta, és que sembla que se li faci un tap i després el deixi anar de cop!!

en fi, suposo que el cos se li deu haver d'anar acostumant a la fruita, tan bé que hem anat tot aquest temps només amb el pit....

gràcies per contestar-me neutes!
Imatge
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 14, 2009 5:54 pm

I si li probes de fer-li la fruita cuita?
Jo li faig a la babycook i surt molt bona!
perla

EntradaAutor: perla » dj. gen. 15, 2009 8:25 am

Sí que ho provaré, la infermera que digui el que vulgui, ja sé que perd vitamines si cuines la fruita, però per fer-li de tant en tant tampoc crec que passi res. El cap de setmana que li faré jo la fruita (ara treballo i li dona el papi...) ja li provaré de fer amb la Babycook, a veure si no li fa tants gasos. Si no fos que fa patir faria riure, perquè es tira cada pet "de persona gran" que flipes!!
Imatge
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 15, 2009 6:33 pm

Hola, perla!

Jo sempre li he fet la fruita cuita, això si recent feta i menjada. La meva base és el plàtan i ho vaig combinant: un dia poma, una altre pera i un altre suc de taronja natural (aquesta sí que és fresca, ho faig per diluir el plàtan, i li poso una galeta a dins per matar la acidesa de la taronja). He llegit als llibres que la fruita ha de ser cuita fins a l'any.
Ja em diràs com t'he va.
perla

EntradaAutor: perla » dv. gen. 16, 2009 8:19 am

ja t'explicaré, ahir no va fer caca en tot el dia, a veure avui... demà li faig el mejunge cuit!
Imatge
Imatge
perla

EntradaAutor: perla » dt. gen. 20, 2009 7:15 am

El divendres li vaig donar només pit perquè no vaig anar a treballar a la tarda i vam aprofitar per fer teta a tope, el dissabte i el diumenge li vaig donar la fruita cuita amb la babycook i no vegis quina diferència!!! li va agradar molt més, se la va menjar en un moment i per la panxa li ha anat millor, fa caca cada dia, i no sembla que li costi com abans, que semblava que se li feia un tap. Mooooooolt millor així, gràcies!!!!
Imatge
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dt. gen. 20, 2009 3:33 pm

Veus??!! Me'n alegro molt.
Tot té un motiu i una solució, només cal buscar-la. Jo també vaig començar amb la fruita crua (el plàtan) i tambè va ser un desastre: va començar a fer molts pets, feia la caca estranya, fins que tot parlant amb mames deien que feien la fruita cuita.
I EureKa!!
Espera't quan començi amb la verdura i la carn... també hauràs de fer mil invents fins trobar la convina que més li agrada (sense omitir cap de les verdures).
Molta sort!!
perla

EntradaAutor: perla » dc. gen. 21, 2009 11:05 am

gràcies maca!!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::