Comencem amb el peix
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Comencem amb el peix
Bé he començar la setmana vinent amb el peix blanc.... com ho faig, jo no puc anar cada dia o dia si dia no a comprar-lo.... si el bullo i ho deixo preparat el puc congelar, i el dia que li toqui el descongelo, o el puc congelar directament, es nota que no soc gaire de peix jo oi?
També he de començar amb l'ou, bé 1/4 de ou dur, i només 1 cop a la setmana pero no sé si li he de complementar amb una altra proteïna, suposo que no?
També he de començar amb l'ou, bé 1/4 de ou dur, i només 1 cop a la setmana pero no sé si li he de complementar amb una altra proteïna, suposo que no?
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Hola Pigadeta!!!!!
T'explico com ho fem nosaltres: comprem el peix directament congelat (fliets de lluç, per exemple). Li faig la verdura normal i el peix a la planxa. Ho trituro tot junt i ja està!!!!
Respecte a l'ou, el dia que toca només hi poso ou a la verdura. A la guarde ho fan així i em sembla correcte (crec que afegir carn és massa proteïna).
P.D: he de dir que el peix li compro congelat perque no me'n refio de mi mateixa... no se distingir si el peix és fresc o en dónen gat per llebre!!!

T'explico com ho fem nosaltres: comprem el peix directament congelat (fliets de lluç, per exemple). Li faig la verdura normal i el peix a la planxa. Ho trituro tot junt i ja està!!!!
Respecte a l'ou, el dia que toca només hi poso ou a la verdura. A la guarde ho fan així i em sembla correcte (crec que afegir carn és massa proteïna).
P.D: he de dir que el peix li compro congelat perque no me'n refio de mi mateixa... no se distingir si el peix és fresc o en dónen gat per llebre!!!

- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
nosaltres també tenim el peix congelat. Li donem peix 2 o 3 cops per setmana. El bullim i el guardem a la nevera. Barregem el peix a la nit amb les farinetes.
El dia que menja peix també menja carn per dinar.
El dia que fem l'ou el fem per dinar enlloc de la carn.
El dia que menja peix també menja carn per dinar.
El dia que fem l'ou el fem per dinar enlloc de la carn.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Nosaltres comprem el peix fresc, el bullim i l'afegim a la verdura tmb bullida...... ho triturem tot i ho congelem. I fem un día peix(q hem començat fa una setmana i no li agrada gens) i un día pollastre (q l'afegim a la verdura tmb....... no se si m'he explicat, crec q os he liat una miqueta, oi?????

Nosaltres també hem començat aquesta setmana amb el peix. La pediatra ens va dir que un dia si i un dia no. Pot ser congelat o fresc. Però com que aquí només arriba peix fresc un cop a la setmana, va dir que millor congelat.
També el puc congelar.
El faig a la Babycook juntament amb la verdura. Com sempre.
De moment li ha encantat!
També el puc congelar.
El faig a la Babycook juntament amb la verdura. Com sempre.
De moment li ha encantat!
Jo també tinc dubtes el pediatra m'ha dit que li haig d'afegir el peix a la seva dieta i jo pensava que era per sopar!!!!
O sigui que esteu dient que li feu cada nit farinetes de cereals i lo del peix es per dinar, un dia carn, un dia pollastre i un dia peix.... Quin lio algú em pot aclarir aixó.
O sigui que esteu dient que li feu cada nit farinetes de cereals i lo del peix es per dinar, un dia carn, un dia pollastre i un dia peix.... Quin lio algú em pot aclarir aixó.
Es el millor de la vida
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |