Comencem amb el peix

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Comencem amb el peix

EntradaAutor: pigadeta » dt. nov. 25, 2008 4:36 pm

Bé he començar la setmana vinent amb el peix blanc.... com ho faig, jo no puc anar cada dia o dia si dia no a comprar-lo.... si el bullo i ho deixo preparat el puc congelar, i el dia que li toqui el descongelo, o el puc congelar directament, es nota que no soc gaire de peix jo oi?

També he de començar amb l'ou, bé 1/4 de ou dur, i només 1 cop a la setmana pero no sé si li he de complementar amb una altra proteïna, suposo que no?
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dt. nov. 25, 2008 6:23 pm

Hola Pigadeta!!!!!

T'explico com ho fem nosaltres: comprem el peix directament congelat (fliets de lluç, per exemple). Li faig la verdura normal i el peix a la planxa. Ho trituro tot junt i ja està!!!!

Respecte a l'ou, el dia que toca només hi poso ou a la verdura. A la guarde ho fan així i em sembla correcte (crec que afegir carn és massa proteïna).

P.D: he de dir que el peix li compro congelat perque no me'n refio de mi mateixa... no se distingir si el peix és fresc o en dónen gat per llebre!!! :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Guita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dt. nov. 25, 2008 7:32 pm

nosaltres també tenim el peix congelat. Li donem peix 2 o 3 cops per setmana. El bullim i el guardem a la nevera. Barregem el peix a la nit amb les farinetes.
El dia que menja peix també menja carn per dinar.
El dia que fem l'ou el fem per dinar enlloc de la carn.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Seti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 9:02 am

EntradaAutor: Seti » dt. nov. 25, 2008 7:43 pm

Nosaltres comprem el peix fresc, el bullim i l'afegim a la verdura tmb bullida...... ho triturem tot i ho congelem. I fem un día peix(q hem començat fa una setmana i no li agrada gens) i un día pollastre (q l'afegim a la verdura tmb....... no se si m'he explicat, crec q os he liat una miqueta, oi????? :-()) :-()) :-())
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. nov. 25, 2008 10:01 pm

Nosaltres també hem començat aquesta setmana amb el peix. La pediatra ens va dir que un dia si i un dia no. Pot ser congelat o fresc. Però com que aquí només arriba peix fresc un cop a la setmana, va dir que millor congelat.
També el puc congelar.
El faig a la Babycook juntament amb la verdura. Com sempre.

De moment li ha encantat!
bicho007
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. ago. 03, 2008 10:51 am

EntradaAutor: bicho007 » dv. des. 19, 2008 9:51 am

Jo també tinc dubtes el pediatra m'ha dit que li haig d'afegir el peix a la seva dieta i jo pensava que era per sopar!!!!
O sigui que esteu dient que li feu cada nit farinetes de cereals i lo del peix es per dinar, un dia carn, un dia pollastre i un dia peix.... Quin lio algú em pot aclarir aixó.
Es el millor de la vida

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::