Babycook
Babycook
Hola, la Meritxell encara té quatre mesos i ja em vau respondre que encara no podem donar-li fruita. Però he vist que moltes parlàveu de la Babycook, i era per saber com va, si totes teniu aquesta marca o algú té el robot de Chicco. Quin dels dos és millor? Serveixen tant per la verdura com per la fruita, oi?. Voldria saber con funciona, si és només com una màquina d'aquestes per coure al vapor o si fa més coses. Bé, els preus ja he vist que són molt semblants , o sigui que en decidiré quan em digueu quina va millor. Petons.

Jo nomès et puc parlar de la Babycook (que és la que faig servir des de fa 3 anys) i molt bé. Jo la faig servir per fer els purés de verdures i de tant en tant la compota de fruita (la faig cuita si sé que a l´hora de berenar no sóc a casa). Jo n´estic molt contenta l´he feta servir mooolt pels dos nens. Ara la pobre ja comença a estar una mica "fotudeta". També hi ha la possibilitats d´utilitzar-la per descongelar i escalfar però per aquestes funcions no l'he feta servir mai.
jo et recomano la baby cook.
Beaba té un exelent servei post venta. Si s'et trenca una coseta, te la porten un molt poc temps.
Jo no tinc factura, perque la vaig comprar de segona ma, i quan he tingut un problmea m'han enviat la peca en pocs dies, pagant-la es clar. Si tens factura suposo que te la deuen donar sense cap cost.
En canvi he tingut problemes amb una altre cosa, de la marca chico, i va ser un desastre. vaig optar per comprar-ho de nou.
Beaba té un exelent servei post venta. Si s'et trenca una coseta, te la porten un molt poc temps.
Jo no tinc factura, perque la vaig comprar de segona ma, i quan he tingut un problmea m'han enviat la peca en pocs dies, pagant-la es clar. Si tens factura suposo que te la deuen donar sense cap cost.
En canvi he tingut problemes amb una altre cosa, de la marca chico, i va ser un desastre. vaig optar per comprar-ho de nou.
Jo tinc la de Chicco i em va molt bé. Però es clar, tampoc puc comparar amb la de Beaba.
El que si que m'agrada de la meva és que té una pantalleta digital en que programes els minuts de cocció que vols i per tant també et diu els minuts que falten perquè s'acabi el programa.
Aquesta també descongela i escalfa, però no ho he fet servir mai perquè és molt més ràpid el microones.
A mi me la van regalar els sogres (Els hi vaig demanar) i van pagar 90 euros. Un bon preu, crec.
En tot cas, compris la que compris, és una bona maquineta que et farà molt de servei, segur!
El que si que m'agrada de la meva és que té una pantalleta digital en que programes els minuts de cocció que vols i per tant també et diu els minuts que falten perquè s'acabi el programa.
Aquesta també descongela i escalfa, però no ho he fet servir mai perquè és molt més ràpid el microones.
A mi me la van regalar els sogres (Els hi vaig demanar) i van pagar 90 euros. Un bon preu, crec.
En tot cas, compris la que compris, és una bona maquineta que et farà molt de servei, segur!
A mi la Babycook de Beaba em va valdre uns 120 Euros però ja fa 3 anys. A vegades en aquesta web és més barateta http://www.bayon.es, ara ho he mirat i la venen per 107 tot i que també tenen altres marques.
Re: Babycook
Jo també tinc la babycook encara que encara no l'he fet servir, però pel que he sentit va molt bé. Es pot fer tant la fruita com la verdura i la gent que conec que la té està molt contenta.
Hola,
Jo també tinc la babycook i va genial. Tant per la verdura com per la fruita. De fet a la botiga no em van dir que hi hagués un altre robot per fer el mateix, com el de la chico que esteu comentant. Directament em van recomanar aquesta. I també me la van regalar els sogres, em sembla que els hi va costar uns 100 o 110 euros, ara no recordo. I ven gastats.
Jo si que he fet servir les funcions de descongelar i de calentar, només cal jugar amb l'aigua que hi posses al calderí. El que més m'agrada és que la pots deixar en funcionament i ella mateixa s'apaga. No cal que estiguis continuament pendent per tancar el botonet. I també que pots separar l'aigua de la cocció per si la vols fer servir.
Jo també tinc la babycook i va genial. Tant per la verdura com per la fruita. De fet a la botiga no em van dir que hi hagués un altre robot per fer el mateix, com el de la chico que esteu comentant. Directament em van recomanar aquesta. I també me la van regalar els sogres, em sembla que els hi va costar uns 100 o 110 euros, ara no recordo. I ven gastats.
Jo si que he fet servir les funcions de descongelar i de calentar, només cal jugar amb l'aigua que hi posses al calderí. El que més m'agrada és que la pots deixar en funcionament i ella mateixa s'apaga. No cal que estiguis continuament pendent per tancar el botonet. I també que pots separar l'aigua de la cocció per si la vols fer servir.
A naltros uns amics ens van regalar la Babycook, ells també la tenien pel seu fill i realment trobo que va de conya, perquè només amb un sol estri pots descongelar, coure el vapor i així conservar millor les propietats de les verdures i triturar, i no has d'anar embrutant olles, trituradores...
L'únic és que és de poca capacitat, pots cuinar per tenir puré per un o dos dies. Ho dic perquè si volguessis preparar puré per més dies i congelar-lo ho hauries de fer en vàries tongades.
Però personalment te la recomanaria.
L'únic és que és de poca capacitat, pots cuinar per tenir puré per un o dos dies. Ho dic perquè si volguessis preparar puré per més dies i congelar-lo ho hauries de fer en vàries tongades.
Però personalment te la recomanaria.
Doncs a nosaltres ens l'han deixat però encara on l'hem fet servir mai (i ja fa un mes i mig que fem purés!), però és que trobo que té molt poqueta capacitat... i la nostra nena a més de dinar verdura+carn, també sopa arròs/blat+alguna verdureta (lo dels "cereals industrials" no m'acaba de convèncer i a la nena tampoc...) i des del primer dia que vam optar per bullir la verdura de dos dinars i dos sopars consecutius... la babycook se'ns queda petita... i, de fet, només embrutem olla (un àpat de cada quatre) i túrmix i llavors ho guardem en una carmanyola amb tot el caldo i anem treient.
La babycook per si marxem de vacances o per si cal en algun dia puntual...
Res, cadascú s'organitza com millor li va!
La babycook per si marxem de vacances o per si cal en algun dia puntual...
Res, cadascú s'organitza com millor li va!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres tenim la babycook, des dels 6 mesos amb la fruita que no para, i ara amb la verdura ja ni t'explico...
Amb la fruita a part de triturar la fruita fresca, la feia servir per fer-li compota, està bé perque amb el mateix recipient i amb +/- 15 min, ho tens llest i preparada la fruita per poder marxar i donar-li la fruita en algún altre lloc sense perdre cap propietat. Amb la verdura, jo li faig cada dia per dur-la a la llar i amb +/- 20 min està llest, aprofitant també l'aigua de cocció.
Pel tamany, no ho he fet mai, pero crec que esta ok per poder pendre de viatge.
Amb la fruita a part de triturar la fruita fresca, la feia servir per fer-li compota, està bé perque amb el mateix recipient i amb +/- 15 min, ho tens llest i preparada la fruita per poder marxar i donar-li la fruita en algún altre lloc sense perdre cap propietat. Amb la verdura, jo li faig cada dia per dur-la a la llar i amb +/- 20 min està llest, aprofitant també l'aigua de cocció.
Pel tamany, no ho he fet mai, pero crec que esta ok per poder pendre de viatge.
Hola!
només escric perquè ahir em vaig sorprendre molt gratament! Resulta que estavem al Corte Inglés, i mirant els robots, la Baby Cook allí val casi 130€ (quan a tot arreu val 115...), i creuant al carrer, al Prenatal, la vam comprar per 85 (tot i que hi posa Prenatal)! Després a casa mirant-la bé, les peces porten grabat el logotip de Beaba, és exactament igual! i la diferència de preu, doncs es nota...
a veure si la provem un dia d'aquests,
petonets!!!
només escric perquè ahir em vaig sorprendre molt gratament! Resulta que estavem al Corte Inglés, i mirant els robots, la Baby Cook allí val casi 130€ (quan a tot arreu val 115...), i creuant al carrer, al Prenatal, la vam comprar per 85 (tot i que hi posa Prenatal)! Després a casa mirant-la bé, les peces porten grabat el logotip de Beaba, és exactament igual! i la diferència de preu, doncs es nota...
a veure si la provem un dia d'aquests,
petonets!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |