Quant començo amb la fruita.

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
barsine73
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 9:36 pm
Ubicació: Terrassa

Quant començo amb la fruita.

EntradaAutor: barsine73 » dv. nov. 14, 2008 2:29 pm

Hola, sóc la mama de la Meritxell,té 3 mesos i 3 setmanes, encara no ens han dit res de començar amb la fruita, però volia saber si alguna de vosaltres ho va fer abans dels 4 mesos o us vau esperar a que el pediatra us ho digués. Jo tinc companyes des treball que amb 3 mesos ja li donaven suc de taronja, i fruita perque l'anés provant però nosaltres tenim una mica de por..."novatillos". Merci. :girafa:
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. nov. 14, 2008 7:02 pm

Sí que és veritat que recomanen que durant els primers sis mesos els nadons només prenguin llet, si pot ser materna. El meu va començar fa un parell de setmanes amb la fruita i ara començarem amb els cereals sense gluten.

També depén molt del pediatra i del que et recomani, però si el teu és dels que segueix el que hem comentat a dalt (que també es el que recomana la OMS) doncs molt millor :ok: !!
Imatge

Imatge
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dv. nov. 14, 2008 9:33 pm

Espera't als sis mesos!! La llet és l'únic que els cal als nadons fins a aquesta edat. Ja veuràs com quan comenci, els sabors nous no se li faran estranys, no cal que els tasti ara.
Imatge

Imatge
Baira
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Baira » dv. nov. 14, 2008 9:41 pm

Quina gràcia! La meva filla també es diu Meritxell! Sí, sí, encara has d'esperar, ben bé fins als 5 mesos. Crec que depèn una mica del pediatre (comenta-ho amb ell), el de la meva filla gran amb 5 mesos ja ens va dir que li oferíssim fruita (més que res perquè comencés a notar-ne el gust, no sé, deixar que tastés un tall de pera ben dolça...) i en canvi el de la segona ens va fer esperar fins als 6 mesos. A poc a poc...
Vilma
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » ds. nov. 15, 2008 12:48 am

Ester però tu vas amb la Bonamussa al consultori Saltor no???
Es que nosaltres ja em començat amb els cereals i amb la fruita fa un parell de setmanes amb els cereals i 4 dies amb la fruita, això va depent del pediatre!!!!
Quin embolic deu meu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dj. nov. 20, 2008 9:50 pm

Un dubte tonto, quan comencen amb la fruita, aquesta se'ls dona crua o cuita (vapor)?
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
ANNNA
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dj. nov. 20, 2008 9:58 pm

Jo fa uns 15 dies vaig començar a donar-li crua. Primer una mica de plàtan (que el tastés i prou), un altre dia poma o pera... Ara quasibé cada dia n'hi dóno una mica però barrejo aquestes 3 fruites, algun dia només 2, vaig variant. Sempre crua. Però al vapor també ho provaré algun dia, però m'ho reservo per quan m'hagi d'endur algun potet a algun lloc, així aguantarà més. No hi entenc gaire però em sembla que crua ha de ser més bona!

El pediatre m'ha dit que li tiri alguna cullerada de cereals amb la fruita, però veig que a l'Isolda no li agrada tant el sabor que té tot barrejat, realment queda una pasteta una mica xunga!
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dv. nov. 21, 2008 8:41 am

Nosaltres vam començar als 6 mesos (Tot i donar-li de sempre LA) a poc a poc aniràs introduint fruites, sempre es molt millor natural i recent triturada, sino ja veuràs que es fa fosca de seguida, jo pero he anat fent bullida (vaja al vapor amb la babycook) si algún dia m'agafava l'hora de la fruita pel carrer (Tampoc hem de tancar-nos a casa), i la veritat es que queda força bé, son compotes...
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dt. nov. 25, 2008 12:02 pm

A nosaltre el peditre de l mutua i de la seguritt social ens van dir que com a mínim fins els 6 mesos res de res. Que apartir d'aquí ja en parlariem.

Et recomano que fins que no t'ho digui el teu pediatre no fagis res.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::