Quant començo amb la fruita.
Quant començo amb la fruita.
Hola, sóc la mama de la Meritxell,té 3 mesos i 3 setmanes, encara no ens han dit res de començar amb la fruita, però volia saber si alguna de vosaltres ho va fer abans dels 4 mesos o us vau esperar a que el pediatra us ho digués. Jo tinc companyes des treball que amb 3 mesos ja li donaven suc de taronja, i fruita perque l'anés provant però nosaltres tenim una mica de por..."novatillos". Merci. 

Sí que és veritat que recomanen que durant els primers sis mesos els nadons només prenguin llet, si pot ser materna. El meu va començar fa un parell de setmanes amb la fruita i ara començarem amb els cereals sense gluten.
També depén molt del pediatra i del que et recomani, però si el teu és dels que segueix el que hem comentat a dalt (que també es el que recomana la OMS) doncs molt millor
!!
També depén molt del pediatra i del que et recomani, però si el teu és dels que segueix el que hem comentat a dalt (que també es el que recomana la OMS) doncs molt millor
Quina gràcia! La meva filla també es diu Meritxell! Sí, sí, encara has d'esperar, ben bé fins als 5 mesos. Crec que depèn una mica del pediatre (comenta-ho amb ell), el de la meva filla gran amb 5 mesos ja ens va dir que li oferíssim fruita (més que res perquè comencés a notar-ne el gust, no sé, deixar que tastés un tall de pera ben dolça...) i en canvi el de la segona ens va fer esperar fins als 6 mesos. A poc a poc...
Jo fa uns 15 dies vaig començar a donar-li crua. Primer una mica de plàtan (que el tastés i prou), un altre dia poma o pera... Ara quasibé cada dia n'hi dóno una mica però barrejo aquestes 3 fruites, algun dia només 2, vaig variant. Sempre crua. Però al vapor també ho provaré algun dia, però m'ho reservo per quan m'hagi d'endur algun potet a algun lloc, així aguantarà més. No hi entenc gaire però em sembla que crua ha de ser més bona!
El pediatre m'ha dit que li tiri alguna cullerada de cereals amb la fruita, però veig que a l'Isolda no li agrada tant el sabor que té tot barrejat, realment queda una pasteta una mica xunga!
El pediatre m'ha dit que li tiri alguna cullerada de cereals amb la fruita, però veig que a l'Isolda no li agrada tant el sabor que té tot barrejat, realment queda una pasteta una mica xunga!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres vam començar als 6 mesos (Tot i donar-li de sempre LA) a poc a poc aniràs introduint fruites, sempre es molt millor natural i recent triturada, sino ja veuràs que es fa fosca de seguida, jo pero he anat fent bullida (vaja al vapor amb la babycook) si algún dia m'agafava l'hora de la fruita pel carrer (Tampoc hem de tancar-nos a casa), i la veritat es que queda força bé, son compotes...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |