SIS MESOS: QUINA QUANTITAT DE BIBI LI DONEU???

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

SIS MESOS: QUINA QUANTITAT DE BIBI LI DONEU???

EntradaAutor: mireiafor » dv. oct. 31, 2008 6:37 pm

Hola guapes, a veure si em podeu ajudar amb el següent dubte...

El meu fill ha fet sis mesos prenent pit exclusivament. Ara fa poc hem començat amb la fruita i amb molta paciència sembla que se la pren bé i no ha patit gaire amb la novetat. El cas és que ara vull començar a substituir alguna toma de pit per llet artificial i no sé quina quantitat donar-li de bibi perquè vaig començar amb poc i s'ho acabava, vaig anar incrementant i també s'ho acabava i ara he arribat a 210 i també s'ho menja!!!

Em sembla que és un tragoncete i s'acabaria tot el que li posés. Fins d'aquí a un parell de setmanes no tinc visita amb la pediatra i tinc por d'anar donant-li cada cop més i es posi fet un porquet.

Les que doneu bibi per un nen de sis mesos quan pot pendre????
Imatge

Imatge
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dv. oct. 31, 2008 7:49 pm

ostres he tirat enrere al post de l'Octavi per veure si deia quantitats als 6 mesos i res de res. A mi la única cosa que em va dir una infermera és que més de 240 no n'hi donés... que preferien que posés una presa més de 125 o 90 al cap d'unes hores (mínim 2 hores i mitja i màxim 4) i ja està. I de fet aixi ho he fet. Tema llet i papilla no passo mai dels 240. La verdura sí i la fruita també.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Viatgera72
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: Viatgera72 » dv. oct. 31, 2008 11:05 pm

mireiafor, jo he fet sempre lactància mixta (uns dos bibis al dia) i el màxim que es pren són 180 a la nit i amb un parell de cullerades de cereals. Ara quan estic fora perque treballo, menja menys, un de 120 cap a les 11 (la darrera toma de pit la fa sobre les 8) i 90 o menys sobre les 14h (crec que s'espera a que arribi a les 16h per fartar-se de pit)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Seti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 9:02 am

EntradaAutor: Seti » ds. nov. 01, 2008 5:37 am

Bon día!!!!!!
Nosaltres el q et podem dir es que la nostra cigroneta(q te 6 mesets) ha fet sempre bibi xo desde q ja fem tots els apats amb cullera..... be m'explico:
Ella al matí fa -papilla cereals(li donem amb bibi)
migdía: -papis verdura
tarda: -papis fruita
vespre: -papis cereals (amb bibi)
Per tan, la nostra cigroneta ja no fa cap bibi de llet soleta..... Bé, cap a les 20.30h ja está dormint i es sol despertar a les 5 del matí, li fem un canvi de bolquer i li oferim un bibi de lleteta de 180ml (ha de ser amb una culleradeta de cereals) i veu alguna coseta xo no tot. I molt important li oferim constanment aigua.
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » ds. nov. 01, 2008 7:09 am

Gràcies noies, si és que ja pensava jo que 210 són massa.... Suposo que ara en la propera visita a la pedatra ja començarem amb verduretes i cereals :ok:
Imatge

Imatge
tainuu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 720
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 6:32 pm

EntradaAutor: tainuu » ds. nov. 01, 2008 4:54 pm

Hola Mireiafor!!!

La meva petitona ahir va fer 3 mesos i des dels 15 dies q pren bibi, es bastant tragoncilla i ja menja bibis de 210!!! per tant segur q no serà massa pel teu peque...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » ds. nov. 01, 2008 8:39 pm

La teva petitona és la de la foto?? ÉS UNA PRECIOSITAT, ESTÀ PER MENJAR-SE-LA A ELLA :r) !!!
Imatge

Imatge
Txitu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txitu » dg. nov. 02, 2008 8:48 am

Mireiafor, jo des dels 20 dies que li dono bibi al Joan i li faig la majoria de preses amb llet meva i 1 de llet artificial. Ara ha fet els 4 mesos i fa 4 preses entre dia i nit de 250- 270 ml (fins i tot algun dia per anar a dormir ha demanat fins a 320 ml! ) Vam tenir pediatre dijous i com que la presa de la nit la fa de llet artificial ens va dir que si volíem ja li poséssim cereals, però esperarem una micona a donar-los-hi. Respecte a les quantitats que pren de llet no va fer cap cara estranya i fins i tot va dir que anirà augmentant les quantitats i que no passa res. És el que demana.
Imatge
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » dg. nov. 02, 2008 10:55 am

Gràcies guapes, és que tinc por d'estar "cebant-lo" perquè està de bon any, ja m'enteneu...

Mentre li donava el pit només no hi havia problema perquè encara que estava grandet la pediatra ja em deia que el nen menjava el que necessitava però ara em feia por que amb la llet artificial i el bibi que és més fàcil de xuclar no estigués aprofitant per posar-se les botes.

Doncs res, serà que el nen serà de menjar i a part grandet, als cinc mesos pesava 7,5 kilos i feia quasi 70 cm. Deu ser que estic acostumada a la meva filla gran que no menjava ni que la matessin i ara aquests peasos biberons em fan poooooorrr!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::