COMBINAR MENJAR DE LA GUARDERIA I EL DE CASA
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
COMBINAR MENJAR DE LA GUARDERIA I EL DE CASA
Hola noies!
Aquesta serà la segona setmana que en Marçal es queda a dinar i a berenar a la llar d'infants.
El seu menú és:
Dilluns: verdura amb ou
Dimarts: Verdura amb pollastre
Dimecres: verdura amb vedella
Dijous: verdura amb gall d'indi
Divendres: verdura amb peix
Els postres van variant: 2 dies a la setmana menja iogurt i la resta menja fruita.
Per berenar cada dia fruita amb galeta.
Tinc 2 dubtes:
No trobeu que menja massa fruita? Segons indicacions del pediatra, si per berenar menja fruita, de postres hauria de menjar iogurt (i a la inversa).
El cap de setmana he pensat de donar-li un dia vedella i l'altre peix (tot i que no li agrada massa). Així penso que menja 2 dies a la setmana vedella i 2 dies peix (com que el pollastre i el gall d'indi són molt similars, ja fem 2 racions a la setmana).
Creieu que faig bé? O bé és millor només 1 dia de vedella i 1 dia de peix i la resta pollastre?
Merci per endavant!
Aquesta serà la segona setmana que en Marçal es queda a dinar i a berenar a la llar d'infants.
El seu menú és:
Dilluns: verdura amb ou
Dimarts: Verdura amb pollastre
Dimecres: verdura amb vedella
Dijous: verdura amb gall d'indi
Divendres: verdura amb peix
Els postres van variant: 2 dies a la setmana menja iogurt i la resta menja fruita.
Per berenar cada dia fruita amb galeta.
Tinc 2 dubtes:
No trobeu que menja massa fruita? Segons indicacions del pediatra, si per berenar menja fruita, de postres hauria de menjar iogurt (i a la inversa).
El cap de setmana he pensat de donar-li un dia vedella i l'altre peix (tot i que no li agrada massa). Així penso que menja 2 dies a la setmana vedella i 2 dies peix (com que el pollastre i el gall d'indi són molt similars, ja fem 2 racions a la setmana).
Creieu que faig bé? O bé és millor només 1 dia de vedella i 1 dia de peix i la resta pollastre?
Merci per endavant!
bona la pregunta... xò no se la resposta... tot i així, diria q potser no cal filar tant prim..!?
el Pere menja si fa no fa el mateix q en Marçal...
tot i q el menú de la llar és més complet per la majoria de nens q ja tenen tots els aliments introduits (llegums per exemple) i mengen troçets
jo tampoc sé si t'hauré ajudat o liat, és més aviat el q em volta pel cap
estic d'acord amb la Totxo amb el tema làctics
el Pere menja si fa no fa el mateix q en Marçal...
tot i q el menú de la llar és més complet per la majoria de nens q ja tenen tots els aliments introduits (llegums per exemple) i mengen troçets
jo tampoc sé si t'hauré ajudat o liat, és més aviat el q em volta pel cap
estic d'acord amb la Totxo amb el tema làctics
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |