Quan començar a donar cereals i papilles?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Gemmy
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

Quan començar a donar cereals i papilles?

EntradaAutor: Gemmy » dg. oct. 05, 2008 7:57 pm

Hola,

La meva nena te 5 mesos. Quan li puc començar a donar cereals? ara pren nomès llet. La pediatra em va dir que d'aquí un parell de setmanes li comencem a donar papilla de fruites pero no em va dor res dels cereals.
Jo per aquí he llegit que moltes ja li doneu cereals e inclús papilla de verdures i pollastre??

gràcies
lauri17
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » dg. oct. 05, 2008 8:11 pm

Hola Gemmy.
La meva pediatra ja m'ha dit que ara quan cumpleixi els 4 mesos, és a dir, en 15 dies, començarem amb les papilles de cereals.
No sé ben bé de que depén.
ImatgeImatge
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dg. oct. 05, 2008 10:25 pm

Nosaltres vam començar només amb fruita. Fins un més després no li va donar unes galetes sense gluten. Ves fent amb la fruita, ja t'ho dirà quan toqui, no?
Seti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 9:02 am

EntradaAutor: Seti » dl. oct. 06, 2008 7:40 am

A nosaltres ens van adelantar les papilles xq ja no volía bibi... Li donem els cereals desde els 3 mesos la fruita als 4 i la verdura als 5.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 06, 2008 7:46 am

Si et llegeixes algun post dels que parlen del menjar als 5-6 mesos veuràs que cap pediatra dels nostres coincideix.

Si ets pro o anti pediatra ja és cosa teva, però caldria que et mantinguis en la mateixa linia per a fer les coses en un cert ordre.

Nosaltres ho hem fet així, d'acord amb la NOSTRA pediatra : http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... ht=#374990
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. oct. 06, 2008 8:46 am

Nosaltres vam començar amb la fruita als 5 mesos, i +/- 15 dies més tard els cereals, pero tu segueix les instruccions del pediatra.... cal dir que el Roger ha pres sempre bibi.... si pren llet materna ho acostumen a allargar per tal de poder rebre més LM
Gemmy
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

EntradaAutor: Gemmy » dg. oct. 12, 2008 8:17 pm

Gràcies a totes noies, tal com em recomaneu totes, faré el que em diu el pediatra, així doncs nomès papilla de fruites de moment
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dg. oct. 12, 2008 9:09 pm

Nosaltre només pit fins els sis mesos, tal i com recomana la OMS. A partir del mig any, fruita amb cereals dintre, i als sis mesos i mig, verdureta amb pollastre.
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::