Li donen arcades !!!!!
Li donen arcades !!!!!
Fa 4 dies que he comensat a donarli una miqueta de verdura, i a la tercera cullerada comensa a posar cares rares... ella so empasa tot pero despres li entren arcades com si volgues vomitar.... i li torno a donar una altre cullerada al cap del rato i es posa a plorar... no se que fer... una amiga em diu que la forci una miqueta pero no crec que sigui el millor...... que faig?¿?¿?¿?¿

moltes gracies microma, mira el primer dia li vaig fer carbassa amb una mica de llet, pero era pastos, el segon dia pastanaga i patata, també pastos i ahir li vaig fer pastanaga, carbassa, patata, mongetes, un trocet petit d'api i mitja ceba, 90 de llet, i va quedar com un d'aquets que venen, també ho havia pensat lo de fer-ho mes clar,
pero are ja ho he congelat, que faig? quan ho descongeli li afageixo aigua o llet?¿?¿?
pero are ja ho he congelat, que faig? quan ho descongeli li afageixo aigua o llet?¿?¿?
Hola noia! Jo, el que vaig fer és barrejar la patata amb una sola verdura, al principi: carbassa, mongeta tendra, carbassó., etc. Ben xafadet. Si és una mica dolcet (la carbassa, per exemple), millor (no hi tiris sucre, eh, per això!!). No li vaig afegir llet pq el meu no es va pas queixar (és un carpanta!), però he llegit en algun llibre que funciona. No sé si li dones pit o llet artificial, però és igual, posa-li una mica de llet de la que està acostumat, amb una mica de patata i carbassa, per exemple, però que quedi liquidet. El que dius que ja has congelat, si vols, com que té més ingredients, guarda-ho per més endavant. Vigila també la temperatura, que no estigui ni gaire fred ni gaire calent... A veure si funciona! Ah!!! fes-li bona cara, tu, dóna-li convençuda... li dius: que booooooo!!!! 

aixó de la bona cara ja li faig.... jjajaja pero quan comensa a fer les arcades fins i tot en faig jo!!!!
val, are li fare una pastanaga amb patata i llet, i li deixare líquid, jo li donc LM pero com te una miqueta de refluxe a les nits tambe li donava un bie de llet AR i amb a questa llet li poso a les verdures
moltes gracies are ho probare

val, are li fare una pastanaga amb patata i llet, i li deixare líquid, jo li donc LM pero com te una miqueta de refluxe a les nits tambe li donava un bie de llet AR i amb a questa llet li poso a les verdures
moltes gracies are ho probare
- portagambas
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm
--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 4:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
moltes gracies!!!! ja em veia fent-la plorar... la meva amiga diu que la primera vegada va estar 1h ficant.li la cullera i fins que no s'ho va a cabar i plorant a mi s'em parteix el cor... i si la nena vol pit dons pit, pero no vull ferla plorar... provare lo de ferli riure
air el que ens va pasar es que vaig esperar a que tengues una micate de gana i crec que va ser pitjor pq ella volia pit....
air el que ens va pasar es que vaig esperar a que tengues una micate de gana i crec que va ser pitjor pq ella volia pit....Nenes, llegiu-vos el llibre del Carlos Gonzàlez sobre el menjar (Mi niño no me come, es diu)! Us alliberareu d'un gran pes, entendreu que als nens no se'ls ha d'obligar a menjar, ni cal fer-los l'avió perquè s'empassin el que pretenem que s'han de menjar. Només aconseguirem passar una mala estona tots plegats i que ells li agafin mania a aquet moment que ha de ser agradable, i d'aprenentatge.
Ah, Catty, i si vols assegurar-te que menja tots els nutrients i vitamines, en Gonzàlez diu que primer el pit i després lo altre! Pensa que hi ha nens que si prenen pit no volen res més fins al 8 - 9 mesos, i això és totalment NORMAL.
A mi em va revolucionar, aquest llibre. Estic segura que ajuda i pot ajudar a moltes mares.
Sort!
Ah, Catty, i si vols assegurar-te que menja tots els nutrients i vitamines, en Gonzàlez diu que primer el pit i després lo altre! Pensa que hi ha nens que si prenen pit no volen res més fins al 8 - 9 mesos, i això és totalment NORMAL.
A mi em va revolucionar, aquest llibre. Estic segura que ajuda i pot ajudar a moltes mares.
Sort!
Calongina
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
Nosaltres hem començat avui amb la verdura. Li he fet una patata amb una pastanaga. La poma se la pren la mar de bé, però al principi també li vaig fer lo de la llet, no perquè tingués problemes, sinó perquè vaig pensar que seria més nutritiu.
Avui amb la verdura li he posat 50 ml de llet meva i una galeta Milupa especial biberon que em va donar la pediatra.
Nenes, li ha pirrat!!!
També fa les arcades, però és quan troba algun trosset sencer. Mira que quedi ben triturat. Ell lo que passa, és que fa l'arcada i torna a obrir la boca.
Avui amb la verdura li he posat 50 ml de llet meva i una galeta Milupa especial biberon que em va donar la pediatra.
Nenes, li ha pirrat!!!
També fa les arcades, però és quan troba algun trosset sencer. Mira que quedi ben triturat. Ell lo que passa, és que fa l'arcada i torna a obrir la boca.
hola!!!! crec que ja he detectat el problema, no li agrada la verdura, se que sona molt fort, li vaig fer totes les festes que es pot fer cada vegada que es menja una cullarada, que domes una o dues a la tercera fa l'arcada i la quarta ja no la vol osigui que seguim igual... i per saber si era la cullera o la verdura li vaig donar els cereals liquids amb cullera i els se va tragar¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ li van encantar... vaig veure com obria la boca per primera vegada esperant a que arribes la cullera!!! que fort!!!! aixi es que are estic mes liada si cap, pero be seguire aixi intentant-ho quin remei....
ha i el llibre ja mel vaig lletgir just despres de un regalo para toda la vida pero jo voilia saber si alguna mama em donava una d'aquestes sol.lucions que ho arreglen tot
mai forçare a la meva nina, se que despres fa pit i ella menja el que vol.
ha i el llibre ja mel vaig lletgir just despres de un regalo para toda la vida pero jo voilia saber si alguna mama em donava una d'aquestes sol.lucions que ho arreglen tot
mai forçare a la meva nina, se que despres fa pit i ella menja el que vol.-
VisitantVi
-
VisitantVi
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres vam començar fa 3 dies, vaig començar amb patata, pastanagua i unes cuantes bajoques, el tio es un tragón per tant de moment cap problema, sobretot sense forçar-los.
Prova lo de l'oli (una culleradeta) li canvia molt el gust, poc a poc potser va millorant i li agrada més pero .... cal temps estan molt acostumats a la lleteta
Prova lo de l'oli (una culleradeta) li canvia molt el gust, poc a poc potser va millorant i li agrada més pero .... cal temps estan molt acostumats a la lleteta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |