Menjars "Naturals"
Menjars "Naturals"
Hola. Bé, ja hi ha un pot amb el tema "cereals no industrials" i de fet en Nil des dels 6 mesos que va començar amb cereals al vespre els ha fet així.
Però bé, la verdura i la fruita no hi ha problema: miro de donar-li comprada a mercat o de l'hort petit que tenim a casa (petit, petit, eh?). Però em varen dir que als 7 mesos li podria donar algun ioghourt adaptat per nens. La meva pregunta és: ha de ser "mi primer danone???" n'hi d'altres? algú sap si en alguna botiga de productes "eco" n'hi ha?
A veure si tinc sort i alguna ja s'hi ha trobat.
Però bé, la verdura i la fruita no hi ha problema: miro de donar-li comprada a mercat o de l'hort petit que tenim a casa (petit, petit, eh?). Però em varen dir que als 7 mesos li podria donar algun ioghourt adaptat per nens. La meva pregunta és: ha de ser "mi primer danone???" n'hi d'altres? algú sap si en alguna botiga de productes "eco" n'hi ha?
A veure si tinc sort i alguna ja s'hi ha trobat.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Quimbo, tinc una amiga que menja productes ecològics casi exclusivament i m'ha dit que al seu petit, que ara té 9 mesos, li dona iogurts de soja, els mateixos que compra per ella.
En el meu cas li dono iogurts qualsevol, caprabo, carrefour, només li he donat MI PRIMER DANONE quan vaig ananr a la fira del bebé que entre me germana i jo vam aconseguir 15 packs de iogurts gratis!!!(60 iogurts!!)

En el meu cas li dono iogurts qualsevol, caprabo, carrefour, només li he donat MI PRIMER DANONE quan vaig ananr a la fira del bebé que entre me germana i jo vam aconseguir 15 packs de iogurts gratis!!!(60 iogurts!!)

-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |