I SI ENS SALTEM UN ÀPAT?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
I SI ENS SALTEM UN ÀPAT?
Tinc un dubte!
Ja m'ha passat més d'un dia amb el Pau... amb aquesta calor li costa de dormir i hem canviat una mica els horaris.Per exemple hi ha dies que fa la migdiada super tard i ja no vol berenar... li insisteixo? o bé si ho fa, despres casi no em sopa... Que faig?
El meu problema tb és que si menja alguna tonteria fora de les hores després no té gana per la hora de menjar de veritat!
Normalment el meu menja 4 vegades al dia. Com ho feu vosaltres?
Ja m'ha passat més d'un dia amb el Pau... amb aquesta calor li costa de dormir i hem canviat una mica els horaris.Per exemple hi ha dies que fa la migdiada super tard i ja no vol berenar... li insisteixo? o bé si ho fa, despres casi no em sopa... Que faig?
El meu problema tb és que si menja alguna tonteria fora de les hores després no té gana per la hora de menjar de veritat!
Normalment el meu menja 4 vegades al dia. Com ho feu vosaltres?
a la Maia a veces le pasa,yo la dejo que haga lo que le apetezca,creo que es como nosotros a veces no nos apetece comer o queremos dormir,no se nunca me he preocupado por esto,tambien come cuatro veces al dia pero si a veces se salta alguna por las siestas la dejo,como dice mi suegro el dormir tambien les alimenta.Sobre lo de picar entre horas yo tambien se lo he notado asi que intento no darle nada como mucho un trozo de pan o una galleta,porque cuando vamos por la calle y ve a la gente con la barra de pan en la mano,les va pidiendo a todo el mundo le encanta,pero procuro no darle mas de eso
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |