I SI ENS SALTEM UN ÀPAT?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

I SI ENS SALTEM UN ÀPAT?

EntradaAutor: carpe diem » dl. juny 30, 2008 2:00 pm

Tinc un dubte!
Ja m'ha passat més d'un dia amb el Pau... amb aquesta calor li costa de dormir i hem canviat una mica els horaris.Per exemple hi ha dies que fa la migdiada super tard i ja no vol berenar... li insisteixo? o bé si ho fa, despres casi no em sopa... Que faig?

El meu problema tb és que si menja alguna tonteria fora de les hores després no té gana per la hora de menjar de veritat!

Normalment el meu menja 4 vegades al dia. Com ho feu vosaltres? :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dl. juny 30, 2008 3:34 pm

a la Maia a veces le pasa,yo la dejo que haga lo que le apetezca,creo que es como nosotros a veces no nos apetece comer o queremos dormir,no se nunca me he preocupado por esto,tambien come cuatro veces al dia pero si a veces se salta alguna por las siestas la dejo,como dice mi suegro el dormir tambien les alimenta.Sobre lo de picar entre horas yo tambien se lo he notado asi que intento no darle nada como mucho un trozo de pan o una galleta,porque cuando vamos por la calle y ve a la gente con la barra de pan en la mano,les va pidiendo a todo el mundo le encanta,pero procuro no darle mas de eso
ImatgeImatge
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dt. jul. 01, 2008 8:09 am

jo provaria de donar-li un suc,...jo a vegades, faig un suc de taronja natural, i si queda molt àcid, li afegeixo una poma, o una pera,...vitamina pura!!!!,...i si no s' ho acaba,...vitamina per la mama!!!! :-D
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::