Coció de les llenties
Coció de les llenties
Hola guapes!
Aviat introduirem les llenties a la dieta però la veritat no se massa com es couen.
Tinc botigueta que ja les venen cuites molt a prop de casa però clar, hi posen sal.
Per coure-les a casa suposo que s'han de posar estovar el dia abans però... soles amb aigua o també amb carbonat?
I quata estona tarden a coure's?
Uix quin embolic eh! jajajaja!!!
Aviat introduirem les llenties a la dieta però la veritat no se massa com es couen.
Tinc botigueta que ja les venen cuites molt a prop de casa però clar, hi posen sal.
Per coure-les a casa suposo que s'han de posar estovar el dia abans però... soles amb aigua o també amb carbonat?
I quata estona tarden a coure's?
Uix quin embolic eh! jajajaja!!!
justamen avui estic fent llenties
les llenties no fa falta posar-les a remull el dia abans, simplement els hi passes aigua i les escorres!!
al mateix paquet de les llenties et posa com coure-les!! a les meves posa: 80g per persona, bullir-les a l'olla a pressio en 3 vegades el seu volum en aigua.
espero haver-te ajudat!!!
les llenties no fa falta posar-les a remull el dia abans, simplement els hi passes aigua i les escorres!!
al mateix paquet de les llenties et posa com coure-les!! a les meves posa: 80g per persona, bullir-les a l'olla a pressio en 3 vegades el seu volum en aigua.
espero haver-te ajudat!!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Sense olla a pressió una mitja aprox.... si són de les petitones que es couen ràpid.
Quan les compris vigila què diu el paquet.... perquè se'n venen de cocció ràpida i cocció lenta (que són les que es posen en remull unes hores).
segur que et surten molt rebé
ah! abans de coure-les jo les esbandeixo ben bé amb aigua uns quants cops....
Quan les compris vigila què diu el paquet.... perquè se'n venen de cocció ràpida i cocció lenta (que són les que es posen en remull unes hores).
segur que et surten molt rebé
ah! abans de coure-les jo les esbandeixo ben bé amb aigua uns quants cops....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]