ALGUN TRUC PERQUÈ ES MENGI LA FRUITA?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

ALGUN TRUC PERQUÈ ES MENGI LA FRUITA?

EntradaAutor: carpe diem » dl. maig 12, 2008 4:53 pm

Eii!!! Ultimament el Pau no menja gaire,el què portem pitjor es la fruita i la verdura... Amb la fruita al final li acabo donant un potito,no m'agrada gens fer-ho,pero mira...en tinc sempre a casa per si algun dia estem fora i ultimament és l'unic. A la fruita hi poso una pera,un kiwi,4 o 5 grans de raÏm,préssec i una galeta!!
Un dia fa cares rares,com si fos àcid o tingués un gust raro,ja intento que la fruita sigui tota ben madura pq noti gust dolcet,pero res!!!
No obre la boca,tu!! Alguna s'ha trobat amb algo aixi? Teniu algun truquillo? Amb la verdura em passa igual,ni amb pollastre ni amb la vedella... total que no emnja res!! aviam que dieu!! :-((
Imatge

Imatge

Imatge
.
.

Re: ALGUN TRUC PERQUÈ ES MENGI LA FRUITA?

EntradaAutor: . » dl. maig 12, 2008 5:09 pm

Ai Gesssssssss
Sento dir te que no tinc cap trukillo!
El David a vegades tb ho fa, de fet ara està passant una època que no vol tampoc ni la fruita ni la verdura...miro de fer li la fruita amb una mica de llet...o la verdura amb un puntet de sal...pero filla, si no vol, no vol.
El meu consell és: paciència, paciéncia i paciéncia.
No ens barallem, no perdem els nervis i passem de la fruita a un iogurt, o de la verdura al segin plat directament.

Ho sento!
Seguiré aquest post a veure si alguna ens diu alguna cosa més util!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dl. maig 12, 2008 6:12 pm

Eii Leire!!!
Aixo que dius de posar-li llet a la fruita? com ho fas? jo no ho he provat aixi. Li canvia el gust? Quina quantitat poses? aviam dema com anira perque avui un desastre!! ?-) :-(( ?-)
Imatge

Imatge

Imatge
.
.

EntradaAutor: . » dl. maig 12, 2008 6:15 pm

ges ha escrit:Eii Leire!!!
Aixo que dius de posar-li llet a la fruita? com ho fas? jo no ho he provat aixi. Li canvia el gust? Quina quantitat poses? aviam dema com anira perque avui un desastre!! ?-) :-(( ?-)

Si queda molt dolça la papilla!! Jo faig: una pruna, un platan i un suc de taronja + 3 cullerades de llet (o sigui el que seria 90 en un bibe) i dos de cereals.
Sense aigua perq amb el suc de taronja ja faig...si no posso suc si que afegeixo aigua...durant una temporada em va funcionar! Demà ho tornarè a provar, quan està aixi deixo passar uns dies sense oferir li..a veure si despres cola..

SORT!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dl. maig 12, 2008 6:40 pm

jeje es que hi ha una cosa q no entenc...es q soc nova en aixo. aviam,tu la llet amb els cereals la tires per sobre la fruita quan ja la tens feta? i com q jo no li poso suc de taronja hi poso una mica d'aigua? com prepares la llet amb els cereals? jejeje gracies leire!!!
Imatge

Imatge

Imatge
.
.

EntradaAutor: . » dl. maig 12, 2008 6:49 pm

ges ha escrit:jeje es que hi ha una cosa q no entenc...es q soc nova en aixo. aviam,tu la llet amb els cereals la tires per sobre la fruita quan ja la tens feta? i com q jo no li poso suc de taronja hi poso una mica d'aigua? com prepares la llet amb els cereals? jejeje gracies leire!!!

No no la tiro per sobre, ho trituro tot barrejat. Ah i si no poses suc, afegeix una mica d'aigua i tritura.

I la llet amb cereals, un bibe vols dir? doncs un bibe normal + dos cullerades de cereals.
:-)

Ei pero es que no se si dones pit, amb llet materna no se com es faria eh!!

T'he ajudat???'
angaju
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 9:44 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: angaju » dl. maig 12, 2008 7:29 pm

També pots probar a barrejar la fruita amb un iogurt, queda una textura més fina i als nens normalment els hi agrada molt el iogurt.
I amb la verdura i pots afegir un formatget com els de la vaca Kerie.
ImatgeImatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dl. maig 12, 2008 8:32 pm

Ok. Doncs dema ho provaré i ja explicaré aviam que tal!! tinc aquestes dues opcions.. aviam si al estar més dolcet s'ho menja de gust. Fins dema!!
Imatge

Imatge

Imatge
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dt. maig 13, 2008 10:31 am

Hola ges!

A mi això de la llet també em va funcionar durant un temps, ara ja torna a dir que nanai de la xina, però de tant en tant em torna a funcionar.

Jo poso mitja pera un trosset de tronja, i una mica de poma o de platan (com son les dos restrenyen vaig alternant).

Quan ho tinc fet, el dia que ja veig que està molt remolona o passo pel colador xino perquè quedi mes fi, i despres fico 30 d'aigua en un biberò amb una mida de llet i quan està ben disolta o barrejo ben remenat amb la fruita.

I no us ho perdeu!! No li agrada la fruita freda! ni a temperatura ambient!!
O sigui que si se resiste el trukillo és un segons al microones!!

Viam si t'he ajudat, ja diràs que tal :ok:
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. maig 13, 2008 4:37 pm

LEIREEEEEEEEE!!!!!
Ué,ué,ué
Nena,hem triomfat!!!!
que bona la fruita avui!!! ha sigut un èxit!! bé,casi.T'explico... Li he posat una pera i un préssec,jo ho vaig bullir a la babycook. Mentre he preparat la llet amb cereals,he posat 60 d'aigua i 2 cullarades de cada.Després he triturat la fruita,els cereals i la galeta...
Bé,li dono la primera cullerada i SORPRESA!! obre la boca i..cap dins,la 2a,la 3a... al cap d'una estona ja ha afluixat el ritme,pero en comparació amb d'atres dies,tia superbé!! No se l'ha acabat pero bueno estic més contenta.
La he provat i queda super dolça,una textura molt suau,ta molt bona!! aviam dema,repetiré avere que tal.- merci guapi.
Un atre dia per variar provarem lo del iogur,que com també li agraden pot ser que s'ho mengi bé.
Seguirem en contacte!!!
Imatge

Imatge

Imatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. maig 13, 2008 4:59 pm

Eii plufi!!!
Jo avui he provat aixo de posar llet,sisi agrada!!! El que dius tu de la temperatura de la fruita,el meu igual,com que la faig amb la màquina i crema molt,quan es va refredant ja no li agrada,aixi que si hi estem 1/2 hora hem de fer uns quants viatges al microones... jejeje Se les saben totes!!!
Imatge

Imatge

Imatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. maig 13, 2008 5:01 pm

Eii angaju!!! avui estic una mica més contenta!!!jejjee...
Ja se'ls pot donar formatgets d'aquests? el Pau té 8 mesos i mig. Sas si pot ser un kiri? Agrada més la verdura aixi? Dema ho provaré!! Merci
Imatge

Imatge

Imatge
angaju

EntradaAutor: angaju » dt. maig 13, 2008 5:25 pm

M'alegro que t'hagui anat tan bé amb la fruita a veure si barrejant-la amb el iougurt també li agrada així podrás variar.
El kiri es perfecte, també li pots fer crema de carbaço, jo els hi faig un cop per setmana desde els 8 mesos i els hi encanta. Jo per 2 poso: 2 patates, 1 ceba, 2 carbaçons i 2 kiris i es llepen els dits. :pandi: :pandi:

Ja ens explicarás que tal demá amb la verdura :content:
ImatgeImatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. maig 14, 2008 1:39 pm

Eiii angaju!!!
El Pau ja ha dinat!!! Ha ant força bé!!! He posat formatgets de la vaca que rie quan he triturat la verdura... nena,queda molt cremosa i super bona!!!
Li ha agradat molt.Ha passat com ahir amb la fruita,al pricipì molt bé,ha menjat molt seguit,després ha afluixat namica el ritme,pero bé,cada dia n'hi posaré...molt bé!!! Moltes gràcies!! jeje :r)
Ara esta zz:-) amb la panxa plena,perquè després ha menjat algo de iogurt.
Imatge

Imatge

Imatge
angaju

EntradaAutor: angaju » dc. maig 14, 2008 3:59 pm

Me n'alegro molt :pandi: :pandi:
ImatgeImatge
Monfran
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dt. juny 03, 2008 9:13 am

Jo vaig provar aixo de possar-li dos cullerades de llet en pols i ha triomfat!!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. juny 03, 2008 1:24 pm

sisi jo des que m'ho van dir també,faig la llet en pols o bé el iogurt que ha deixat al migdia... de les 2 maneres se la menja!!
Imatge

Imatge

Imatge
Liula
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dj. juny 05, 2008 8:51 am

Jo si algun dia li poso kiwi també fa cares molt rares...... el kiwi barrejat amb altres fruites trobo que li dona mal gust, a mi m'agrada el kiwi però si el poso amb macedònia o provo les seves papilles no m'hi agrada.

Nosaltres el primer mes amb la fruita anavem fatal, em van aconsellar de bullir, o coure-ho al vapor o al microones durant un minutet en plan compota, i oli en un llum!! al cap d'uns dies ja només n'hi posava la meitat, després només la poma i ara es menja fins i tot les barreges aquestes de kiwi fent trenta mil ganyotes, que ni ma padrina que no deixa mai res al plat ho vol provar........

Me n'alegro que ja et funcioni d'alguna o altra manera! :ok:
Hem alletat 19 mesos!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dj. juny 05, 2008 3:36 pm

jo tb li faig al vapor! li agrada amb la babycook i ben calentona.. mira!!
hi ha dies de tot pero en general desde que li poso llet o iogurt molt millor!! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::