SUC DE TARONJA
SUC DE TARONJA
Hola! A veure si em podeu recomenar què fer... el meu nen té tres mesos i mig i va una mica restret. La infermera del CAP em va dir que a partir dels dos mesos li podia donar suc de taronja a cullerades entre preses de bibi. Fins ara no ho havia vist clar i no ho he fet però ara ens ho estem pensant... Sabeu si és recomenable? la pediatra del nen (la de la mútua) ens va dir que als 4 mesos cereals i als 5 la fruita, llavors dubtem en donar-li o no el suc i fins d'aquí 20 dies no toca anar a la pediatra i no li podem comentar. Alguna li ha donat al seu bebé?Gràcies...
Mira, això és com tot, cada maestrillo tiene su librillo. En el meu cas va ser introducció de la fruita als 4 mesos i cereals quan portaven dues setmanes amb la fruita (nosaltres vam esperar uns dies més). L'altre dia parlant amb la meva mare em va explicar que quan nosaltres érem petits amb dues setmanes ja ens donava suc de taronja (culleradetes de moka) per a combatre el restrenyiment i li ho havia recomanat el pediatra... és trist però el tema de l'alimentació dels nens "va a modes". Quan surt un estudi canvien tooooooot el que es feia fins ara... fins que en surt un de nou... La seva mare ets tu, i ningú millor que tu sap què convé al teu nen. Has provat amb massatgets a la panxa? A nosaltres amb la nena ens funcionaven bastant bé, i quan no funcionava l'estimulavem una micona fent-li massatget amb un termòmetre al voltant de l'anus (però amb molta cura, eh?). Li costava molt, i si no feia caca en un dia es trobava malament, en canvi hi ha nens que poden estar un parell de dies sense fer-ne i tan panxos... Pensa, valora i actua... segur que faràs bé! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |