ALERGIA A LA QUINOA???

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Vi
Visitant

ALERGIA A LA QUINOA???

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 07, 2008 8:08 am

OLA WAPES...

FA TRES DIES que EN LLUC MENJA QUINOA.

AMB LES SEVES RESPECTIVES TRES NITS DE MALS DE PANXA I MOLTS PETS..

HE BUSCAT PEL GOOGLE I NO SEMBLA EXISTIR UNA POSSIBLE INTOLERANCIA A LA QUINOA..ALGÚ EN SAP ALGUNA COSA?

PROVARÉ DE NO DONAR-LI UNS DIES...PE`RO VAJA...HA SIGUT MOOOLTA CASUALITAT!
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. feb. 07, 2008 8:47 am

una manera de saber si no li cau bè la quinoa, es durant uns dies no donar-li......... estigues dos dies o tres sense fer-ho,. aveure com reacciona..........
ahir li vagi començar a donar a l'Abril i si que he notat que es tirava mès pets, però no s'ha queixat de mal de panxa ni res.........
Imatge
Imatge
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. feb. 07, 2008 10:02 am

ui, el meu fill és el monstre de la quinoa, s'en menja uns plats tremendos.
Fes aixó que dius, estigues una setmaneta sense donar-li, i torna-hi, a veure que tal.

i si ves que no li senta bé, pots provar-ho d'aqui un parell de mesets, potser és que encara és petit.

A en Medir li encanta, peró no l'acaba de digerir bé. Un dia al cole em van dir que els hi semblava que tenia cucs, i eren els filets aaquells que envolten els granets de quinoa...
ImatgeImatge
lauba
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

EntradaAutor: lauba » dj. feb. 07, 2008 10:09 am

Y PARA QUE SIRVE LA QUINOA?
sol
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dj. feb. 07, 2008 2:39 pm

una pregunta LA QUINOA LLEVA GLUTEN???????????
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. feb. 07, 2008 3:42 pm

Sol, la quinoa no lleva gluten.......... esto lo puso Ilitia, en otro post......
Viene, bien explicado......

La quinoa és una planta de la família de les amarantàcies conreada principalment per la seva llavor comestible .

Actualment la quinoa està molt revaloritzada i les Nacions Unides el considera un superconreu per l'alt contingut en proteïna que té (12-18%). A més, conté tots els aminoàcids essencials de manera equilibrada (blat i arròs, en canvi, són baixos en lisina. És rica en fibra dietètica, fòsfor, magnesi i ferro. A més no té gluten i és fàcil de digerir.
Imatge
Imatge
cocosong
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dj. feb. 07, 2008 3:48 pm

Ostres, fes això que et diuen. L'Emma en menja molt sovint i mai hem notat res...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 07, 2008 5:24 pm

merci noies!

és o la quinoa o el peix, però veig clarament que alguna cosa de menjar nou-introduït no li senta gens bé...
clar vaig introduïr peix i quinoa al mateix temps..be, amb un dia de diferencia...com que la quinoa diu que es tan bona, sense gluten i facil de digerir...juer el meu nen veig que es suuuper delicat de panxa..!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 07, 2008 7:39 pm

I NO SERA EL PEIX?

EN CG DIU QUE HA DE SER UN DELS ULTIMS ALIMENTS A INTRODUIR PQ PROVOCA ALERGIES, EM SEMBLA QUE ELL DIU A PARTIR DE L'ANY, ENCARA QUE VEIG QUE LA MAJORIA DE NENS DEL FORUM EN MENGEN ABANS
aletheia
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: aletheia » dj. feb. 07, 2008 10:52 pm

Hola,
el meu fill encara no ha nascut, però ara que llegia això de la quinoa... la meva experiència personal és, bé,
no sé si podria ser això, però jo al començament de cuinar-la, em donava una mica de gasos i d'indigestió. Fins que algú em va dir que s'havia de rentar amb força aigua abans de coure-la. Es pot fer amb un colador d'aquells ben fins i anar remenant uns minuts fins que l'aigua surt ben neta.
A partir d'aleshores ja no he tingut cap més problema. Això sí,´ha d'estar ben cuinada, sinó no es paeix bé, i tal com "entra, surt".
M'imagino que per una criatura <:-< encara més, que els deu costar més de païr que a una persona adulta, no?

Jo tampoc no havia sentit mai que pugués provocar cap al·lèrgia, però podria ser...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 08, 2008 6:19 am

JULIETA pos començo a sospitar més del peix..jo no volia donar-li fins als 12 mesos, però la pediatre ja ens va donar el paperet amb nous aliments: peix, ou,i com que en lluc menja poket vaig pensar en fer-li cas a veure si descobriem que el peix li encanta jojojo-...

pos va a ser que nononono...

aletheia: això m'ho havien explicat però de la quinoa en gra, els flocs de quinoa tb shan de rentar????

merci a totes wapes!!!!!!!!!!!!!!!!
cocosong
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dv. feb. 08, 2008 7:37 am

Jo li faig flocs i no els rento... Representa que ja estàn torrats no? Només els poso a coure fins que arrenca el bull perque s'estobin. La quinoa en gra s'ha de tractar com l'arròs. Penseu que els orientals l'arròs el renten molt...
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. feb. 08, 2008 7:48 am

ostres jo tambe diria que abans es el peix que no pas la quinoa
mamaarnau
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dv. feb. 08, 2008 10:07 am

Jo també pensaria en el peix....
De totes maneres Natrix, si el lluc sembla que té DA i alguna intolerància alimentària que li facin proves, aquest pediatres sempre provant i especulant...... :-((
ImatgeImatge
Audrey
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 5:34 pm

EntradaAutor: Audrey » dv. feb. 08, 2008 11:05 am

La rentes bé la quinoa? :-:) Ho dic per qué porta saponina i és una mica tóxica, potser és aixó el que li senta malament. Hi han marques que ja venen rentades i d'altres que no.
Imatge
Imatge
aletheia
Entrades: 46
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: aletheia » dv. feb. 08, 2008 5:21 pm

Hola Natrix,
com diu l'anagaz, si són flocs torrats no es renta. Em referia a quan és el gra en cru, abans de bullir-lo.
I com diu l'AudreyU, en gra en pots trobar que el venen ja rentat o no. Jo gairebé sempre el trobo sense rentar, i algun cop m'ha passat que m'he oblidat de fer-ho i quan el tastes té fins i tot un gust força diferent, apart del tema digestió... Si són en flocs, cap problema, però si no, pots provar de fer la quinoa més cuita, fins que quedi ben toveta.

De totes maneres tampoc no descartaria això del peix, si li has donat amb tan poqueta diferència de temps.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::