PUC EVITAR COMPRAR LLET i CEREALS DE FARMACIA?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Vi
Visitant

PUC EVITAR COMPRAR LLET i CEREALS DE FARMACIA?

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 17, 2008 6:16 pm

Doncs aixo que m'agradaria no haver de comprar mai llet de farmacia.

és possible?

he llegit que algunes heu fet un rebost amb llet vostre, jo en tinc una mica pero no massa, pero la qüestio es que tampoc vull comprar cereals a la farmacia.

per tant, pel que vaig llegint per aqui, quan la joana mengi cereals els hi preparo com si fos per nosaltres, amb aigua no? bullir arros, quinoa, semola i el que sigui i la teta que no falti

, per que a quina edat poden beure llet normal?
Parvaty
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dj. gen. 17, 2008 6:34 pm

No es recomana la llet de vaca fins als 3 anys. Però n'hi pots donar d'arròs, d'avena o d'ametlles. Has d'evitar la de soja, ja que és altament alergenica.
MmmmMMmm...t'he ajudat? ?-)
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 17, 2008 6:40 pm

PERO NECESSITEN UNA QUANTITAT DE LACTICS AL DIA NO?

JO LI DONARE TETA TAN COM PUGUEN PERO PER EXEMPLE DELS 2 ALS 3 ANYS JA EN FAN PROU DE LACTICS SI LA LLET NO ES DE VACA?

I AIXI NO ES RECOMANA DONAR IOGURTS DE SOJA ABANS DE L'ANY? HE LELGIT NOIES QUE ENS DONEN
GAL.LAS
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 6:21 pm

LLET, CEREALS I ALTRES A BOTIGUES ECOLOGIQUES

EntradaAutor: GAL.LAS » dj. gen. 17, 2008 7:06 pm

Bones!!!! A casa tot ho comprem bio. Bé tot tot no xo si vols a botigues de tipu Ecologiques o també a grans hipers com Alcampo o Carrefour també en pots trobar de biologics. Realment mengem molts productes altament contaminats amb quimica y altres histories. No se on vius pero a tot arreu pots trobar cereals, llet de cabra, vaca i altres. Noslatres fins i tot fem servir pasta dentifrica ecologica ja que traguem la tira de coses fatals per el nostre organisme.
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dj. gen. 17, 2008 7:11 pm

jo a la Bet no li he comprat encara cap cop llet de farmàcia. Segueix mamant, i a part menja (verdura, carn, peix, sèmola, fruita, pa, galetes...). Tampoc menja cereals de farmàcia, més que tot pà i alguna galeta i sèmola. També ha provat els macarrons del seu germà. :-D No he fet gens de rebost de llet meva.

Amb en Marc li vaig donar llet de vaca a l'any i mig. A partir de l'any li vaig començar a donar una d'aquestes llets de creixement que venen al super (no recordo si era Puleva o Nestlé), i així fins a l'any i mig. Llavors li vam introduir la de vaca, més que tot perquè és molt restret i voliem veure si l'ajudava una mica.

La meva pediatra és anti llet de soja, ametlles o arròs.

Però a partir dels 9 mesos ja poden menjar iogurt natural. També te'ls pots fer tu a casa amb una iogurtera, hi ha molta gent que se'ls fa i diuen que és molt fàcil.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. gen. 17, 2008 9:20 pm

noia nosaltres no hem provat encara cap cosa artificial
hem seguit amb el pit i ara li dono tres cops al dia (que jo crec que ja es el necessari de llet) pero per si de cas li dono un xic de iogurt i ara he introduit el formatxet al pa

els cereals els he comprat a l'herbolisteria (mill, flocs d'arros, quinoa i semola de blat de moro) i cada dia li faig amb aigua i llavors li barrejo fruita o bullo la fruita amb els cereals
normalment enlloc d'aigua faig servir l'aigua de bullir prunes seques (perque va be per fer caca)
i ja esta
no se si t'he ajudat pero realment es molt facil
pensa que els flocs d'arros i el blat de moro bullen 5 minuts, el mill 10 i la quinoa 15... aixi que tampoc no perds tan de temps

em sembla que la bruna afegia a vegades canyella si veus que no els agrada alguna cosa
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 17, 2008 9:36 pm

SI SI AURORA T'EXPLIQUES MOLT BE, JO ES EL QUE CREC QUE FARE.

QUE VOLS DIR QUE BULLS LA FRUITA AMB ELS CEREALS? QUINS PLATS PREPARES AIXI?
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dj. gen. 17, 2008 9:49 pm

ESTA MEZCLA DE CEREALES A VUESTROS HIJOS LES GUSTAN MUCHO?
ES PARA PROBARLO ALGUNA VEZ
EL MILL QUE ES EN CASTELLANO?????
LO OTRO SON COPOS DE ARROZ+SEMOLA DE MAIZ+QUINOA NO???????? ESTOS NO TIENEN GLUTEN NO??????? Y SE HIERVEN CON AGUA Y DESPUES SE LES PASA EL TURMIX O YA QUEDA PASTETA, Y NO PONEIS LECHE CLARO ,NO????
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 11:39 am

home i tant que es possible!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mira'm a mi!!!!!!

mai ha pres llet de fòrmula ni cereals tipus Nest....

si compro els cereals en pols els compro de marques ecològiques, també li faig molts cereals naturals, tipus mill (mijo) quinoa, sémola d'arros, blat de moro...

Per cert! pensaba que podien pendre llet de vaca a partir de l'any!!!!!
jo habia decidit deixar-me de munyir d'aqui a un parell de mesos... no puc més... tinc una munyidora manual i una lesió als canells i em costa un gran dolor fer-ho...

No penso pas deixar de donar-li el pit, però no hi ha cap solució "natural" per no haver de dur la meva llet a la llar d'infants?
I per preparar-li els cereals en pols?????
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 11:56 am

responent a la Sol,
si mires el contingut d'un potito normalment porten arroç o civada (Avena) No sé perque però els agraden més que la fruita natural.
Així que jo vaig fer la prova, poma cuita al vapor o al micrrones amb arròs o quinoa (que encara és mes sosa) tot trituradet i amb canyella. Li encanta!!!! així li donc una mica calentona i si l'he de treure de casa no s'oxida...
No li faig cada dia, també l'acostumo a menjar fruita natural. El platan s'el menja mossegant...
i embrutint-se molt!

Ostres la Parvaty m'ha deixat amb això de la llet de vaca als tres anys...
jo tenia entés que era a l'any. I no li vull donar llets "toqueteadas".

brrrr
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dv. gen. 18, 2008 1:47 pm

ostres de debo tres anys????
i la llet de cabra?
jo pensava deixar el pit a l'any i comencar amb la llet de vaca o de cabra (tenim uns veins amb vaques i cabres!)

el mill (MIJO), la quinoa, la semola de blat de moro i els flocs d'arros JO NO ELS TRITURO! son petits i es bullen i queden molt pastats i es desfan a la boca
nosaltres empre fem els cereals amb fruita
mira un cop a la setmana poso a bullir una olla d'aigua amb prunes seques... aquesta aigua la poso al congelador (al pot dels cubitos) i cada dia en tres 4 o 5 i quan es desfan i poso una cullerada gran (abans era una mini cullerada) del cereal que toca (intento fer-ne un de diferent cada dia) llavors afegeixo pera (que la tinc congelada perque son del nostre hort) i li faig un bull perque aixi es desfa sola
Aixo es el nostre sopar de cada dia (al principi era l'esmorzar)

altres convinacions que han tingut exit en alguna epoca amb els cereals:
poma natural rallada
poma amb suc de taronja
platan

sense exit - pressec, pruna, poma bullida i les convinacions de 2 o mes fruites

tampoc hem provat cap cereal en pols, el mes fi es la semola de blat de moro

SI TENIU DUBTES PREGUNTEU... sempre tinc la sensacio de que m'explico malament O VENIU DE VISITA
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dv. gen. 18, 2008 1:51 pm

julieta t'has llegit el tema que diu cereals no industrials??
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 3:59 pm

HELPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PARVATY ARA MHE KEDAT DE PASTA DE BONIATU!

LA NOSTRA PEDIATRE ENS VA "PROHIBIR" ELS IOGURTS NORMALS FINS A L'ANY O ANY I MIG,...EM VA DIR que COMENCÉS AMB IOGURTS DE SOJA ARA ALS 9 MESOS.

LI AGRADA FORÇA, PERÒ TEMA ALÈRGIA...ARA EM TÉ PREOCUPADA!
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dv. gen. 18, 2008 7:48 pm

natrix perque els de soja i no els normals????

ostres que nosaltres mengem dels normals!!

ara si que ja estic feta tres lios!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 7:52 pm

JAJA NO DONA, NALTRUS ÉS PEL TEMA PELL, que NO ESTEM SEGURS ENCARA que SIGUI PELL ATÒPICA I PER CURAR-SE EN SALUT..

ES VEU que LA LLET DE VACA PROPICIA BROTS D'ATOPIA..

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::