Quantitat papilla verdures

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Quantitat papilla verdures

EntradaAutor: tineta14 » ds. gen. 03, 2015 11:57 am

Hola!

A la meva filla que té gairebé 7 mesos li encaaaanta la papilla de verdures, i es menja uns plats que per mi són enormes! El que passa és que a l'hora de berenar no té mai massa gana... i mira que procurem allargar l'hora bastant..Aleshores la meva pregunta és: Més o menys quina quantitat en grams els hi doneu de papilla de verdura? Jo hi poso: puerro, mongeta verda, carbassa i carbassó + 1/4 de petxuga de pollastre. Un dia ho vaig pesar tot abans de bullir-ho i pesava uns 150/200 grams.. és molt?

Gràcieeeees! :-()-)
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quantitat papilla verdures

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 03, 2015 12:53 pm

Jo crec k ja es aixo ehh
La meva tb sempre ha menjat molta verdura a la guarde li fan 350gr!!! Te 14 mesos xo ja de mes petita sho menjava
Jo a casa mai calculo quantitat pero si veus k et berena poc posali menys dinar...
Sumsi
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » ds. gen. 03, 2015 2:36 pm

tineta14 doncs de pes del menjar ja està bé, jo als 7 mesos pots ser no barrejava tantes verdures (li feia porro (2 rodanxes), carbassó i patata (un quart), carbassa, porro i patata, mongeta, porro i patata, com veus el porro i la patata mai faltaven jajaja) i de proteïna (carn de vaca, pollastre o paó) crec recordar que li donava 20-30g i després vaig anar augmentant però vaig trigar una mica jeje.

Reduïx a veure, però tranquil.la si no fa fruita, pensa que fins l'any la seva base és la llet i com és introducció als aliments, ves reduint i a veure que tal :ok:
Imatge
tineta14
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » ds. gen. 03, 2015 2:56 pm

Sumsi ha escrit:tineta14 doncs de pes del menjar ja està bé, jo als 7 mesos pots ser no barrejava tantes verdures (li feia porro (2 rodanxes), carbassó i patata (un quart), carbassa, porro i patata, mongeta, porro i patata, com veus el porro i la patata mai faltaven jajaja) i de proteïna (carn de vaca, pollastre o paó) crec recordar que li donava 20-30g i després vaig anar augmentant però vaig trigar una mica jeje.

Reduïx a veure, però tranquil.la si no fa fruita, pensa que fins l'any la seva base és la llet i com és introducció als aliments, ves reduint i a veure que tal :ok:

Des del primer dia que vaig barrejar totes aquestes verdures i veig que li encanta! És millor barrejar-ne menys..??
I sí, quan no vol fruita li donc llet... no m'hi barallaré pas en aquest sentit! ;).

Gràciesss
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. gen. 04, 2015 6:46 am

A mi al cap m'han dit 80/100 gr de patata + 80/100 gr de verdura + 20/30 gr de carn
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dg. gen. 04, 2015 10:44 am

tineta14 si va bé la barreja endavant, només provar de reduir quantitats i ja està i de proteïna de 20-30 g aproximadament,de carn per exemple, a mi em van dir la mesura de la mà del petit.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::