Sopar nomes cereals fins els 12 mesos
Sopar nomes cereals fins els 12 mesos
Hola doncs aixo que la Nora a la revisio dels 9 mesos m'han dit que continui sopant llet amb cereals fins l'any que no cal que prengui verdura o carn o peix.
M'ha sorpres perque amb el Quim crec que vam començar abans.
No dubto que tingui rao i crec que ho fare aixi pero algu fa el mateix? Teniu alguna explicacio?
M'ha sorpres perque amb el Quim crec que vam començar abans.
No dubto que tingui rao i crec que ho fare aixi pero algu fa el mateix? Teniu alguna explicacio?
Re: Sopar nomes cereals fins els 12 mesos
Com ja deus saber "cada maestrillo tiene su librillo" el meu pediatre em va recomanar que a la nit per sopar només llet (jo li donava el pit) i ho vaig fer fins els 15 mesos que ell preferia menjar algu mes sòlid
La explicació que em va donar era que la llet era el que mes l'alimentava i que amb la toma de la nit ens asseguravem que no quedava amb gana, em va anar molt be, ara amb el petit ho repetiré
I les nit genials el gran als 8 mesos ja no es despertava a les nits, aveure el petit
La explicació que em va donar era que la llet era el que mes l'alimentava i que amb la toma de la nit ens asseguravem que no quedava amb gana, em va anar molt be, ara amb el petit ho repetiré
I les nit genials el gran als 8 mesos ja no es despertava a les nits, aveure el petit
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |