Apa, un nou article d'aquests de"un aplauso por favor..."
Apa, un nou article d'aquests de"un aplauso por favor..."
Us deixo un link sobre com introduïr l'alimentació complementària a un lactant a partir de 6 mesos.
És d'aquests articles que no saps ben bé qui carai ho ha escrit... I en què es basa "científicament". El que sap greu és que moltes families se'l creuran....
A veure què n'opineu!
Jo , sense dubte no deixaria que el meu fill passés gana perquè es mengés cert aliment.... Però vaja.
A veure si us animeu a fer-hi un cop d'ull!
Una abraçada a tots i totes!
És d'aquests articles que no saps ben bé qui carai ho ha escrit... I en què es basa "científicament". El que sap greu és que moltes families se'l creuran....
A veure què n'opineu!
Jo , sense dubte no deixaria que el meu fill passés gana perquè es mengés cert aliment.... Però vaja.
A veure si us animeu a fer-hi un cop d'ull!
Una abraçada a tots i totes!
Re: Apa, un nou article d'aquests de"un aplauso por favor..."
Ei! No has possat el link a l'article. Tinc ganes de llegir-lo aviam quines burrades diuen jeje
La veritat q esta molt mal escrit.... quines bajanades... ara les respostes de la penya no tenen desperdici 

No m'havia fixat en els comentaris jajaja vaia tela....
Quina mania en obligar... si no hi ha pressa, poc a poc i bona lletra, sobretot paciència. I donar xarops i complements... uf, me mare encara recorda que me tieta estava obsessionada amb que la meva cosina no menjava prou, va aconseguir que el pediatra li donés no sé quin xarop, i fa la tira d'anys que està grassoneta, però molt grassoneta, fins i tot s'havia plantejat posar-se un "balon gástrico". A mi els xarops per fer venir gana, ben lluny!!!!
Ufff quina por que fa.....lo pitjor és que conec pares i mares que hi creuen en aquesta manera de funcionar.
Només he llegit el primer paràgraf i ja mentida sobre mentida... crec que plego o em posaré de mala llet
L´aliment principal fins l´any ha de ser la llet, "nutricionalment" els nens no necessiten res més, la AC és per anar aprenent.
Jo crec en l´alimentació a demanda (això vol dir tan quant volen com quan no), en els sabors i les textures separats, en que mengin fruita, cereals, verdures, però sense un ordre pre-establert, és a dir que si volen dinar arrós doncs endavant. No sopo pas arrós i pasta cada dia jo.
Crec en no obligar, ni pressionar, ni fer jocs per convencer-los de que mengin. Estic segura de que a sobre totes aquestes mesures no fan més que reafirmar-los en el NO. I crec fermament en el seu criteri, tan quant mamen o prenen llet com quan mengen. Només ells saben si tenen gana o no i quanta, i el que necessiten. I crec en que cada nen és diferent, igual que cada adult, si jo mengés els mateixos grams de x, y, z que el meu home crec que m´haurien d´ingressar.
Apa, aquí teniu el meu rotllo.
L´aliment principal fins l´any ha de ser la llet, "nutricionalment" els nens no necessiten res més, la AC és per anar aprenent.
Jo crec en l´alimentació a demanda (això vol dir tan quant volen com quan no), en els sabors i les textures separats, en que mengin fruita, cereals, verdures, però sense un ordre pre-establert, és a dir que si volen dinar arrós doncs endavant. No sopo pas arrós i pasta cada dia jo.
Crec en no obligar, ni pressionar, ni fer jocs per convencer-los de que mengin. Estic segura de que a sobre totes aquestes mesures no fan més que reafirmar-los en el NO. I crec fermament en el seu criteri, tan quant mamen o prenen llet com quan mengen. Només ells saben si tenen gana o no i quanta, i el que necessiten. I crec en que cada nen és diferent, igual que cada adult, si jo mengés els mateixos grams de x, y, z que el meu home crec que m´haurien d´ingressar.
Apa, aquí teniu el meu rotllo.
Es un article curiosament sospitos si.
Pero estic amb la charito els comentaris son espectaculars!!!
Pero estic amb la charito els comentaris son espectaculars!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit