Cereals...fruita... NERVIS!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lavidaesbonica
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Cereals...fruita... NERVIS!!

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. nov. 25, 2014 8:52 am

Bon dia!

Voldria saber si alguna mama ha notat el mateix que jo... que des de que li dona cereals i fruita el seu fill/a està més nerviós/a i actiu/va!!!
I és que des de que a la meva nena (té 5 mesos i mig) li donc cereals pel matí i fruita per la tarda està a tope!! :p-) mou molt les cames tot el dia fent la bicicleta que dic jo.. neujor:-) , però ja no sé si és cosa de l'edat, que va evolucionant i cada vegada és més activa o és que realment ho fa el sucre dels cereals i fruita... Clar, m'estic replantejant i tot que no siguin els cereals que porten massa sucre..no ho sé!! i canviar-los a altres més ecològics com els Holle (tot i que surten molt més cars... :ufs: ).

A algú li ha passat el mateix? :-)(-:
super_patet
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: Cereals...fruita... NERVIS!!

EntradaAutor: super_patet » dt. nov. 25, 2014 9:19 am

Hola lavidaesbonica,

el meu fill té 6 mesos i tot just acabem de començar amb la fruita i els cereals.
De cereals nomès pren 2 o 3 cullleretes diàries, i la fruita a la tarda.
La veritat és que porta un parell de dies que no dorm bé a la nit, no de plorar si no de juerga. Ahir a les 2 de la matinada encara estava cridant i rient, impossible adormir-lo. Abans feia les nits del tiron i sense despertar-se. No l'havia associat al canvi d'alimentació, però ja podria ser, suposo.
Jo havia pensat en barrejar els cereals amb la fruita i no donar-li a la nit, per veure si està més tranquil. Ja et diré.
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. nov. 25, 2014 11:32 am

Jo crec que sí... ella ja és molt activa, però es que coincideix després dels cereals del matí, quan ha passat una estona, que es posa suuuper nerviosa que inclús em fa patir perquè li costa dormir i acaba plorant a llàgrima viva... I per la tarda, després de la fruita igual...
Per cert, com va la fruita amb el teu nen???
super_patet
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

EntradaAutor: super_patet » dt. nov. 25, 2014 11:55 am

La fruita és... com dir-ho? un quiero i no puedo.
No puc dir que no li agradi, però li costa menjar-se-la. Jo no l'obligo, ell obre la boca i plora. És evident que la cullera no li agrada, però aquesta és la vertadera finalitat de la introducció d'aliments: educativa.
Ah! i el meu al matí no dorm, ni ho intento. Ara que, a la 13h aprox desprès de dinar cau rodó 2 hores mínim.
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dt. nov. 25, 2014 6:46 pm

Sempre he pensat que això que el sucre provoca hiperactivitat és una llegenda urbana. No té gaire base. El nostre cos funciona molt bé, de fet és una canya, i tenim un pàncrees que allibera insulina de forma contínua en la quantitat adequada perquè el nivell de sucre es mantingui estable independentment de què i de quan fa que hagis menjat. Els diabètics sí poden tenir pujades i baixades, però en gent sana és molt estable. Em sembla més probable el que tu mateixa deies, que es fa gran i és normal que estigui ara més activa que fa uns mesos. La musculatura s,ha de preparar per gatejar i caminar. De tota manera, si la cosa et fa curiositat podries fer una comprovació d,estar per casa: donar-n,hi uns dies sí i altres no i que algú altre que no sàpiga si n,ha pres o no, avalui com la veu d,activa. Pot ser interessant!
Imatge
Imatge
Imatge
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. nov. 25, 2014 9:29 pm

Gràcies Marta per la teva aportació! ho tindré en compte...!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::