Quantitat papilla cereals

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Quantitat papilla cereals

EntradaAutor: tineta14 » dl. nov. 17, 2014 9:18 am

Hola!

Li hem començat a donar papilla de cereals pel matí, i la pediatra ens va dir que li fessim la mida de llet que fins ara es prenia amb el biberó i que aleshores li anéssim afegint cereals fins a espessir. El que passa és que surt molta papilla i ella mai se l'acaba.. No creieu que és massa quantitat? perquè ha passat de prendre's 150ml de llet amb una cullerada d cereals a 150ml de llet + 7 cullerades de cereals!
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Quantitat papilla cereals

EntradaAutor: catalanna » dl. nov. 17, 2014 9:51 am

Jo li feia la quantitat que es menjava i una mica més, perquè mengés la que vulgués
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. nov. 17, 2014 10:40 am

Si no en vol mes no la forçis pq sino tacabara vomitant
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dl. nov. 17, 2014 2:09 pm

Prova de posar menys cereals... A mi el pediatre em va dir que la quantitat de llet (150 en el teu cas...) dividit entre 3, eran les cullerades de cereals: 210 de llet / 3 = 70... Doncs 7 cullerades. 150/3... Doncs 5 cullerades!
Potser queda menys espesa pero serà mes lleugera i potser se la menja millor. Tambe es cert que jo ho feia amb llet materna al principi, i no hi havia manera d'espesar-ho! Hagues hagut de posar 20 cullerades de cereals!!!
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sasha_vikos » dl. nov. 17, 2014 4:46 pm

Jo nomes et puc dir que la meva filla de 17 mesos esmorza 120ml de llet espesida amb cereals, i esta perfecta de pes. Aixi que es normal que no ho vulgui tot. Si esta be de pes i meja be durant tot el dia, pots donar-li la quantitat que vulgui menjar. Si prefereixes que mengi menys quantitat pero que "s'entreni", d'alguna manera a menjar una cosa mes solida amb la cullera, val mes la pena que li donis mes espesa.
tineta14
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » dl. nov. 17, 2014 7:32 pm

Gràcies noies! Crec que n'hi faré menys quantitat i segons si s'ho acaba o no doncs aniré augmentant... de fet, ja em poden dir quantitats que si la nena menja el que menja doncs no la puc obligar! jo ja veia que era massa canvi passar de 150ml de llet a 150ml amb 7cullerades de cereals! :-:)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::