Nomes llet fins als sis mesos??
- steelman_family
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm
Nomes llet fins als sis mesos??
La pediatra ens ha dit que fins unes setmanetes abans dels sis mesos continuem només amb llet.
En canvi alguns amics/gues els seus fills els pediatres a partir dels 4/5 mesos ja els van introduint aliments.
i a sobre, amb tots les canestretes que ens varen donar i que continuem rebent, hi ha papilles,"potitos" per a nadons a partir de 4 mesos...
El nostre, fara 4 1/2 aquesta setmana... i de moment estem fent cas a la pediatra..
Que farieu?
En canvi alguns amics/gues els seus fills els pediatres a partir dels 4/5 mesos ja els van introduint aliments.
i a sobre, amb tots les canestretes que ens varen donar i que continuem rebent, hi ha papilles,"potitos" per a nadons a partir de 4 mesos...
El nostre, fara 4 1/2 aquesta setmana... i de moment estem fent cas a la pediatra..
Que farieu?
Re: Nomes llet fins als sis mesos??
Jo faria cas del pediatra, es recomana lactancia exclusiva fins als 6 mesos, tant si és materna com artificial. A partir de llavors es començaria l`alimentació complementaria, on l`aliment principal del nadó hauria de ser la llet com a mínim fins a l`any.
Jo estic com tu (4 mesos i mig) i penso fer LME fins als 6 mesos. Ho recomana la OMS i moltes associacions de pediatria!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Si lo ideal son 6 mesos!
Tant la OMS con l'associacio espanyola de pediatria, recomanen lactancia materna o artificial fins als sis mesos, es a dir, fins el mateix día que el nen fa sis mesos, no abans. Despres fins l'any alimentacio complementaria, que es anar afegint aliments poc a poc, pero el aliment principal fins l'any es la llet. Amb la lactancia materna, es recomana fins las dos anys.
Despres. Cada mami fa el que pot.
Despres. Cada mami fa el que pot.
El que diuen l'AnnaGP totalment d'acord i ha de ser així LME, artificial o mixta (si es fa) fins els 6 mesos, ja tindràs molt temps d'introduir els aliments. Pensa que fins l'any la seva base és la llet
- steelman_family
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm
Moltes gràcies a tots/es...
Nosaltres ja pensavem en fer-ho aixi, ja que si ho diu la pediatra...
Però al rebre aquestes mostres de Farinetes,"potitos" i alguns amics... que ja els havien donat.
Per aixó ens ha vingut la incertessa de si ho feiem bé.
MOltes gràcies a tots per ajudar-nos :P

Però al rebre aquestes mostres de Farinetes,"potitos" i alguns amics... que ja els havien donat.

steelman_family ha escrit:Moltes gràcies a tots/es...
![]()
![]()
![]()
Això és una altra historia, darrera de les canastretes gratis hi ha moooolts interessos, sobretot de dues grans marques NESTLE i DANONE, que vetllen per ells i no per les nostra salut...
Jo faria cas al pediatra. Amb el gran la pressa ens va poder i vam introduir cereals i fruita als 5 tot i que al cap ens recomanaven esperar. Recordo molt drama perque el quim escopia molt i li costaaavaaaaa....
Ara no tinc cap pressa i amb la nora estic fent cas, ara hem comencat cereals al bibe i la fruita esperarem al cap de setmana. La veig super preparada ansiosa per menjar, li dono trossets de fruita amb el antiahogo aquest i disfruta com una boja, i quan el seu germa menja algo va boja x agafar-ho :) diumenge a casa uns cosins va provar una mica de papilla de fruita de la cosineta i vaig veure que empassa molt be per ser el primer cop, o sigui que crec que val la pena esperar que estiguin preparats.
Ara no tinc cap pressa i amb la nora estic fent cas, ara hem comencat cereals al bibe i la fruita esperarem al cap de setmana. La veig super preparada ansiosa per menjar, li dono trossets de fruita amb el antiahogo aquest i disfruta com una boja, i quan el seu germa menja algo va boja x agafar-ho :) diumenge a casa uns cosins va provar una mica de papilla de fruita de la cosineta i vaig veure que empassa molt be per ser el primer cop, o sigui que crec que val la pena esperar que estiguin preparats.
Bon dia,
Sóc llevadora, només volia confirmar el que t'han comentat, que la OMS recomano LM exclusiva fins els 6 mesos. Durant aquests mesos reben a través de la LM tot allò que necessiten, no precisen res més. A partir dels 6 mesos es recomana introduir poc a poc aliments complementaris, sense oblidar que el mateix organisme, la OMS, ens recomana continuar amb LM fins els 2 anys o més.
Et deixo un enllaç per si vols consultar: http://www.who.int/topics/breastfeeding/es/
Matrona.cat
Sóc llevadora, només volia confirmar el que t'han comentat, que la OMS recomano LM exclusiva fins els 6 mesos. Durant aquests mesos reben a través de la LM tot allò que necessiten, no precisen res més. A partir dels 6 mesos es recomana introduir poc a poc aliments complementaris, sense oblidar que el mateix organisme, la OMS, ens recomana continuar amb LM fins els 2 anys o més.
Et deixo un enllaç per si vols consultar: http://www.who.int/topics/breastfeeding/es/
Matrona.cat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |