Comencem amb la fruita

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Comencem amb la fruita

EntradaAutor: gusiluz » dj. ago. 07, 2014 2:06 pm

Hola a totes,

La nostra petita té 6 mesos i hem començat a donar-li fruita. Bé, a intentar donar-li, ja que no la vol ni veure...
Tanca la boca perque no li fiquem la cullera i acaba plorant a llàgrima viva. Com ho heu fet les que ja heu passat per aquí? N'acabarà menjant?

a part d'això, la poca que s'empassa crec que no se il posa bé...No sé si és casualitat, però més o menys des que li donem, al matí està molt neguitosa i gemega com si volgués fer caca. i fins al vespre no en fa (abans en solia matí i tarda, o com a mínim a la tarda). Pot ser que sigui alguna alèrgia? Hem provat amb poma, pera i plàtan.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Comencem amb la fruita

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. ago. 07, 2014 9:27 pm

Hola gusiluz!
Mira, t'explico el que vaig fer jo, que em va anar molt bé amb el meu fill. M'ho va aconsellar una pediatra, li vaig fer cas i s'ho va acabar menjant genial!
El primer dia només li vaig fer poma triturada (la vaig cuinar al microones tipus poma al forn com.si fos compota). Això ho vaig estar fent tres o quatre dies i quan vaig veure que se la menjava bé i no hi havia cap tipus de reacció, a la poma li vaig afegir mitja pera (aquesta sense cuinar-la, eh). Així també pocs dies fins q menjava bé. Després una mica de plàtan, i quan ja ho tolerava bé, per últim vaig posar-hi el suc de taronja.

La veritat és que fet així va bé per comprovar tema al.lèrgies o intoleràncies que comentes i si li agrada la fruita que li vas afegint...
I tot mica en mica, sense pressa...

També em van dir que si s'ho menjava molt malament podia posar una culleradeta de cereals (si ja n'hi has donat), però no ho vaig fer, perquè no em va caldre .

Espero haver-te servit d'ajuda!! ;-)
Salut!!
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dv. ago. 08, 2014 10:25 am

Hola gusiluz!
Ais la fruita! la meva nena va començar molt bé a menjarse-la. Suposu que era algo nou i li va agradar. També feiem poma, pera, plàtan. I amb suc de taronja (el suc de taronja va bé per ajudar a fer caca)
Al principi li agradava, després ja va començar a tancar la boca també. ARa li barrejo amb galetes i li encanta!
I quan vam introduír el iogurt, a més de barrejar la fruita amb suc de taronja, la barregem amb iogurt i li agrada molt.

També podríes anar combinant aquesta fruita i posar més quantitat d'una que de l'altre perquè agafi diferents sabors. A la meva nena li agrada quan li poso més plàtan.

Això si! si ara veus que li costa fer caca, jo li posaria només pera i plàtan i el suc de taronja. I quan comenci els cereals, li introdueixes també. O alguna galeta sense gluten.

A veure què tal! Ànims!
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. ago. 27, 2014 9:39 pm

Jo avui he provat una cosa nova
Sempre li faig compota i despres li afegeixo la taronja i galeta
Doncs avui ho he posat tot a baby cook (- taronja xq no perdi vitamines) i la galeta ha kedat super tova i al triturarho mha kedat textura potito
Feia una pintaaaa
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dj. ago. 28, 2014 1:07 am

Gusiluz, jo vaig optar per fer Blw perquè semblava que els matés i no vaig voler que s'acostumessin a una cosa que els agradava tan poc. A dia d'avui, el millor que he fet.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dj. ago. 28, 2014 7:04 pm

K es blw????
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dj. ago. 28, 2014 11:37 pm

Deixar que mengin sols adaptant el menjar (no triturat) a les seves habilitats (no donar trossets a nens que no fan pinça, sinó trossos grossos perquè puguin agafar, etc.). BLW correspon a Baby Led Weaning, que és com "alimentació regulada pel nadó". És un mètode respectuós amb el nens i jo n'estic absolutament encantada! Només que toca netejar molt, però veure'ls menjar no té preu! I poder menjar tots alhora tampoc! :ok:

http://www.babyledweaning.es/2011/07/en ... y-led.html
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::