lactància perllongada i apats alterats
lactància perllongada i apats alterats
help! A les que heu donat el pit molt temps!!!!
Ja he comentat alguna vegada que en Roger encara mama "a demanda", cosa que considero tot un luxe tan per ell com per mi. Però és que resulta que ara el molt "mamón" no vol dinar mai, i així portem almenys un mes.
Va a la guarde de 9 a 12, i quan el vaig a buscar ja l'espero amb el dinar a taula, però comença a dir que no,no no no no. Com a molt unes natilles i a dormir. I migdiada de 2 o 3 hores.
A l'hora de berenar va boig, però només si el que li dones li agrada.
I a quarts de 7 del vespre ja em porta una olla perquè li faci el sopar, clar, no ha menjat res en tot el dia!!
És a dir, en un dia "stardard", em fa :
esmorzar (a quarts de 8) : pit i algun floc de kelloggs (o no)
dinar (a quarts d'1) : natilles o res + pit per dormir
berenar ( a quarts de 5) : iogurt o fruita o galetes ...
sopar ( a quarts de 8) : devora el que li posis : sopa, arròs, verdura, truita, cigrons, peix, carn (no gaire),...´+ pit i a dormir
mitja nit (a quarts de 3): la majoria de nits demana pit
Conclusió : molta teta i poca teca.
Us ha passat a alguna? La nena la vaig alletar fins els 13 mesos, però només en volia si es despertava a la nit, i la va anar deixant ella sola. però el nen em veu com una gran teta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja he comentat alguna vegada que en Roger encara mama "a demanda", cosa que considero tot un luxe tan per ell com per mi. Però és que resulta que ara el molt "mamón" no vol dinar mai, i així portem almenys un mes.
Va a la guarde de 9 a 12, i quan el vaig a buscar ja l'espero amb el dinar a taula, però comença a dir que no,no no no no. Com a molt unes natilles i a dormir. I migdiada de 2 o 3 hores.
A l'hora de berenar va boig, però només si el que li dones li agrada.
I a quarts de 7 del vespre ja em porta una olla perquè li faci el sopar, clar, no ha menjat res en tot el dia!!
És a dir, en un dia "stardard", em fa :
esmorzar (a quarts de 8) : pit i algun floc de kelloggs (o no)
dinar (a quarts d'1) : natilles o res + pit per dormir
berenar ( a quarts de 5) : iogurt o fruita o galetes ...
sopar ( a quarts de 8) : devora el que li posis : sopa, arròs, verdura, truita, cigrons, peix, carn (no gaire),...´+ pit i a dormir
mitja nit (a quarts de 3): la majoria de nits demana pit
Conclusió : molta teta i poca teca.
Us ha passat a alguna? La nena la vaig alletar fins els 13 mesos, però només en volia si es despertava a la nit, i la va anar deixant ella sola. però el nen em veu com una gran teta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

AIII AQUESTS NENS KOALES!!!