YOGHURT NATURAL ALS 7 MESOS?
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
YOGHURT NATURAL ALS 7 MESOS?
hOLA mares"
Avui em posat la tercera dosis de prevenar a la nena, acava de fer set mesets i la infermera m'ha comentat que com anava amb el menjar;
Ara ella fa les seguents menjades
-8-9h del matí, bibe de llet 180-210ml
-13h del migdia, papilla de verdures i pollastre o conill; patata, ceba, mongeta, pastanaga, carabassó. Fem barreja de tres o 4 verdures i el pollastre o conill. Això no en menja gaire el dia que més 90-100 gra. Desprès bibe de llet 150-180ml
-17 h de la tarda, papilla de fruita, poma, pera platan i suc de taronja, algún dia li afegeixo una galeta o cereal (no sempre), aquesta li encanta i en menja 130grs més o menys, i molts dies desprès un bibe de 120-150ml
-A la nit sobre 8:30 h fem bibe amb lletata i tres cullerades de cereal amb gluten, ben plenes i no rases 210ml de bibe.
- Algún dia esporàdic sobre les 23h un altre bibe petitet de 90ml de llet sola
Doncs la pediatra m'ha dit que podia començar a menjar yoghurt natural, m'ha recalcat que no primer danone, natural de la marca que vulgui i sense sucre, però jo penso si no veu llet de vaca encara, es bo donar yoghurt???
M'agradaria que els que teniu canalla d'aquesta edat em diguessiu que mengen els vostres i si el pediatra us ha donat el yoghurt tambe
gràcies
Avui em posat la tercera dosis de prevenar a la nena, acava de fer set mesets i la infermera m'ha comentat que com anava amb el menjar;
-13h del migdia, papilla de verdures i pollastre o conill; patata, ceba, mongeta, pastanaga, carabassó. Fem barreja de tres o 4 verdures i el pollastre o conill. Això no en menja gaire el dia que més 90-100 gra. Desprès bibe de llet 150-180ml
-17 h de la tarda, papilla de fruita, poma, pera platan i suc de taronja, algún dia li afegeixo una galeta o cereal (no sempre), aquesta li encanta i en menja 130grs més o menys, i molts dies desprès un bibe de 120-150ml
-A la nit sobre 8:30 h fem bibe amb lletata i tres cullerades de cereal amb gluten, ben plenes i no rases 210ml de bibe.
Doncs la pediatra m'ha dit que podia començar a menjar yoghurt natural, m'ha recalcat que no primer danone, natural de la marca que vulgui i sense sucre, però jo penso si no veu llet de vaca encara, es bo donar yoghurt???
M'agradaria que els que teniu canalla d'aquesta edat em diguessiu que mengen els vostres i si el pediatra us ha donat el yoghurt tambe
gràcies
Re: YOGHURT NATURAL ALS 7 MESOS?
Hola! Tots dos fills meus mai han pres mi primer danone, sinó iogurt natural. El pediatre em va dir que era un enganyapagesos lo de mi primer danone.De fet, quan erem petits, ni existia!
Bon día!
Tenim un petit de 11 mesos, i sempre li hem donat iogurt natural, i continuem fent lactancia materna. pero crec i penso que els hi va be per la flora intestinal, es un probiotic natural.
Vam probar el de mi primer danone i no li va agradar, he de dir que els vam tastar, i no m'estranya que no li agradessin!!!!! Aixi que comprem els de la Fageda naturals, son iogurts de granja i están molt bons, i si li sobra, mel menjo jo, jejejeje.
Tenim un petit de 11 mesos, i sempre li hem donat iogurt natural, i continuem fent lactancia materna. pero crec i penso que els hi va be per la flora intestinal, es un probiotic natural.
Vam probar el de mi primer danone i no li va agradar, he de dir que els vam tastar, i no m'estranya que no li agradessin!!!!! Aixi que comprem els de la Fageda naturals, son iogurts de granja i están molt bons, i si li sobra, mel menjo jo, jejejeje.
gemmagemma ha escrit:hOLA mares"
gràcies
Pel que entenc la teva filla fa lactància artificial oi? Per tant si és així ella ja està consumint llet de vaca, i no hauria de tenir problemes per consumir un iogurt. El tema de mi primer Danone és perquè aquests porten molt més sucre que un iogurt natural normal i no seria gaire recomanable, si no vaig errada crec que també tenen més proteïna que els altres. Si per tu és més comode per algun motiu donar-li iogurt no veig problema a que ho facis
A nosaltres el pediatre també ens va dir igurt natural del de tota la vida i va recalcar "sense sucre". La veritat és que al nostre no li ha entusiasmat mai la fruita i ens va anar molt bé per barrejar-li...
Hola a totes!! La meva nena té ara 10 mesos i mig i el pediatre ens va deixar ben clar que res de yogurs normals fins que no tingués 1 any. Pel que sembla tant la llet de vaca com els yogurs i formatges tenen una mena de bactèria que els petits encara no poden digerir bé i es veu que els hi pot fer mal. Si que em va dir que pot prendre Mi primer Danone però que tampoc l'aconsellava gaire perquè té molt de sucre.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |