Treure la teta...:( Amb mal gust?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
rkl
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

Treure la teta...:( Amb mal gust?

EntradaAutor: rkl » dv. maig 16, 2014 4:02 pm

Estic esperant un segon petit/a!
La meva petita té 14 mesos i fins ara hem fet lactància, tot i que ja tenia pensat deixar-ho a l'any i mig. NO SÉ COM FER-HO, NO EN TINC NI IDEA ...Menja poc i només de pensar que li treuré la teta m'agovio i encara ho veig més fosc. Tinc clar, però, que ho vull fer i que serà el millor per les dues. els pits em fan un mal horrorós i no vull compartir lactància.
L'atre dia vaig parlar amb una noia que s'havia estat prenent vitamina b, es veu que la llet li va canviar de gust i que el nen va deixar de mamar. Ella no ho volia, és clar, i va deixar les pastilles.
I vaig pensar, calla! i si li canvio el gust de la llet amb la vitamina b? Però tampoc sé si és bó...
Aix no sé...
Què en penseu? Creieu que podria ajudar al deslletament? Si no és amb vitamina B, tampoc sé què hi pot haver...
El ginecòleg m'ha dit que m'hi posi mugronera...
rkl

Re: Treure la teta...:( Amb mal gust?

EntradaAutor: rkl » dv. maig 16, 2014 4:40 pm

Hi ha moooolta informació de l'alletament però no de com deixar-ho...

"No ofereixis i no neguis" no em funciona ja que mai ofereixo i ella sempre en demana...
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 16, 2014 5:09 pm

Jo no li faria res per a que la llet tingui mal gust... No se on vaig llegir que pots fer que després la criatura t'agafi mania per això que li has fet.
Diusq uee stàs embarassada. Hi ha infants que es deslleten cap al segon trimestre de l'embaràs...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. maig 16, 2014 9:39 pm

Bonica, jo també li he intentat treure durant l'embaràs i no he pogut, he provat el "no negar, no oferir", posar-me tirites pq la teta tenia pupa, dir-li que la teta està cansada, etc, i rès ha funcionat, o només ha funcionat al çrincipi, així que al final m'he mentalitzat que faré tandem. El que sí t'aconsello és que consultis una assessora de lactància, elles et poden ajudar a fer el canvi el més respectuós possible i et poden fer un seguiment. Una coneguda ho va fer així i li va anar molt bé. Això de les vitamines no sona massa bé la veritat!

Sort!
Imatge

Imatge

Imatge
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dv. maig 16, 2014 11:42 pm

Ostres quin greu…

Només volia dir dues coses. La primera és que la meva sogra m'ha explicat algun cop que ella va mamar fins ben grandeta (amb 2 anys i pico encara mamava). La seva mare volia deixar de donar-li, i es veu que va provar de posar-hi SAL al pit perquè tingués mal gust, i no sé quines coses més per l'estil, i NO li va funcionar. Suposo que la cosa es va acabar quan la meva sogra "va voler"… Suposo que cada criatura reacciona diferent a canvis subtils com aquest del gust de la llet. Tampoc tinc clar com pot ser que la vitamina B pugui canviar tan el gust de la llet…

I l'altra cosa que et volia explicar és l'experiència del deslletament del meu nen. Per motius mèdics vaig haver de deixar de donar-li el pit de cop i volta, d'un dia per l'altre, quan ell tenia 18 mesos. A mi em sabia molt greu, i a ell li agradava molt el pit… Però al final va acabar sent més traumàtic per mi que per ell! "Simplement", quan demanava "lletetaa!" li deia que no podia "ara", i l'intentava distreure amb qualsevol cosa (cançons, jocs, ninos, el que fos que tingués "a mà"), el moment "teta" se li passava, i després estava bé fins el següent cop que en volia, que tornava a fer el mateix. A la nit (que pensava que seria el pitjor), li fèiem un biberó de llet, i ens el posàvem a dormir amb nosaltres al llit mentre se'l prenia, es calmava i s'adormia igualment bé! Crec que van ser un parell de dies o tres així, i ja no va tornar a demanar teta (que jo recordi, o si més no, no ho va fer de manera insistent). Ja et dic, que a mi em va saber molt greu haver de deixar-ho, però realment ell m'ho va "facilitar" de la manera tan ràpida que es va deslletar! També va coincidir que estàvem uns dies fora de casa, i amb les anades i vingudes en cotxe, hi havia menys ocasions al dia que pogués demanar lleteta…

espero haver-te ajudat,o si més no, ja tens un altre punt de vista. En el meu cas, va haver de ser "NEGAR, i NO OFERIR".

AAH!! tinc entès que al cap de poquets dies de no prendre pit, perden la capacitat de mamar! o sigui que en realitat són poquets dies de transició!

Sort!
rkl

EntradaAutor: rkl » ds. maig 17, 2014 9:48 am

És tant difícil...però segurament és com tot, una etapa que hem de passar i trobar el nostre "mètode".
Gràcies per les vostres respostes!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » ds. maig 17, 2014 12:12 pm

Bones!
Us explico el meu cas. Jo tinc una nena de 22 mesos que encara fa pit i estic embarassada.
No em plantejava treure-li però els mugrons em feien molt mal i a la nit encara més.
Així que vam començar amb el bibi a les nits. Jo li explicava que a la mama li feia mal i q a les nits tocava bibi.
D'això ja fa quinze dies i tot i que algun dia encara diu teta ja té assumit que no li toca i dorm del tirón (fins ara mai!!!!)
El que si que faig és que si per fer la migdiada vol teta no li nego perquè ho passa malament però almenys a la nit ho tenim superat!
Jo no veia la solució perquè li agrada moltel pit però tot arriba!
rkl

EntradaAutor: rkl » ds. maig 17, 2014 12:30 pm

Ja feia servir el bibi?
La meva no ha volgut ni bibi ni pipa...Havia pensat de començar a fer una mica de bibi a veure què me'n diu...
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » ds. maig 17, 2014 1:24 pm

Al meu nen el vaig destetar amb 14 mesos i va passar de ser addicte a la teta a addicte al biberó. Va costar un parell de dies, això sí. Com que ja tenia més d'un any, li posava llet de vaca ecològica. Vam passar dues males nits i ja està. Jo t'aconsello que es vagi acostumant al bibi, li acabarà agradant tot i que com la teta no hi ha res, je je ... Se't fa una muntanya però si t'hi poses ben ferma, ja veuràs que no n'hi ha per tant. T'aconsello que quan demani, sigui el teu home o una altra persona que li doni el bibi. Tot anirà bé!
rkl

EntradaAutor: rkl » dt. maig 20, 2014 10:23 am

Ara serem fora uns dies, quan tornem començarem a provar el biberó a veure si mica a mica s'hi va acostumant.
Ara fa uns dies em demana ella de canviar de teta de seguida, és estrany no m'ho havia fet mai. No sé si és perquè li deu rajar poc, suposo que amb l'embaràs notarà canvis. A veure si això ens ajuda també!

M'heu tret del cap el tema del mal gust!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::