Aliments bebe 7 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
cacahuet333
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 9:59 am

Aliments bebe 7 mesos

EntradaAutor: cacahuet333 » dj. maig 15, 2014 12:41 pm

Hola marones, alguna que tingui o recordi què menjava el seu petit als 7 mesos, vaig una mica perduda amb AC.
A veure el meu petit ha fet LME fins els 6 mesos i a partir de llavors vam començar a introduir AC, ara fa els següents àpats:

Durant la nit i el mati pit a demanda
Cap a les 11:30 - 12- 12:30 depèn del dia (segons ultima toma) fem verdura (1/2 baby cook)
Cap a 14:30 - 15 - 15:30 pit (perquè a aquesta hora la fruita no la vol, nose si es perque fa massa estona que no fa pit)
Cap a 17:30- 18 - 18:30 fem la fruita i després d'una horeta pit

El que nose son les quantitats... Per exemple jo empleno una baby cook amb aliments crus i despres de coure'ls i triturar-los en tinc per 2 dies, o és molt poc?

I despres una altra coseta daqui poc començo a treballar i nose com ho faré per la toma del mati, la de les 9, o 2/4 de 10 perque fins ara fèiem pit, què em recomaneu? Papilla amb cereals? Jo havia pensat Treure'm la llet i donar-li amb bibi, pero si no vol el bibi com ho faig?

Alguna recomanació?

Gràcies!
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: Aliments bebe 7 mesos

EntradaAutor: montsejoel » dj. maig 15, 2014 12:59 pm

Hola Cacahuet!

No sé quina babycook tens, sé que hi han dos mides, jo et diria que sobre 200-250ml cada puré, però cada nen és un món, i tenen dies de més o menys gana.

Per quan comencis a treballar jo deixaria llet teva en bibe, millor que els cereals de farmàcia.
xaia
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: xaia » dj. maig 15, 2014 2:54 pm

Jo quan vaig començar a treballar em treia llet i com treia poca ho complementava amb fruita, no cal donar-la a les tardes i aixivaig aconseguir que el meu fill mai tastes la llet artificial.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. maig 15, 2014 3:04 pm

Amb el meu fill (la nena no ha volgut mai triturat), amb la Babycook omplia 2 potets i en tenia per a dos dies i no se'ls acabava. Les quantitats són molt relatives, quan vegis que s'ho menja tot, ves augmentant la quantitat.
Pel que fa a la llet, jo provaria que prengués bibe de la teva llet.
puski
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dj. maig 15, 2014 5:06 pm

Bona tarda cacahuet!
Mira el meu ninu té quasi 8 mesets.
tèxplico com ho he fet jo.
El meu no ha fet LME . Al començar a treballar em treia llet, però no suficient per totes les tomes que jo no estava. Aixi que a partir dels quasi 5 mesos una toma la feia de formula.
jo treballo de tarda. Per tant tota la nit i tot el mati pit a demanda. Nosaltres vam començar amb la de fruites al 5 mesos i una semana mes o menys...al introduir ja un bib de formula doncs vam començar una mica mes aviat. Llavors jo abans de marxar a la feina, cap a les 2 o les 3 depenn el dia, li donava pit, i cap a les 5-6 la papilla de fruites. I al vespre el bib. Quan jo arribava li donava pit a dormir.
Una setmaneta mes tard els cereals a la nit. Aixi les dos tomes que jo no hi soc, fa Ac i tota la resta pit.
i des dels 6 i mig la de verdures per dinar.
al principi a ki em va costar fer teta a demanda i organitzarme per tenir uns horaris amb la papilla, i al migdia no sabia ben be com fer-ho.
Ara fa el que vol i se'l pren quan vol, i si quan li toca la de verdures fa poc que ha pres pit, doncs que mengi el que vulgui i de postres pit abans de marxar.

Aixi ho fem i ens va prou be!

Tema quantitats, de verdura faig el que t'ha dit la companya, entre 220 i 250. quan vegi que se l'acaba doncs aniré augmentant.
Jo també utilitzo la babycook de mida mes gran, i tinc per dos dies!

de friuta jo faig: mitja pera, mitja poma, mig platan i el suc de mitja taronja. Ara alguns dies li tiro el trosset de taronja dins i alguna galeta.

i per la de cereals: un bibi de 180, i quan arribo pit.

Si pots treu-te llet per quan no hi siguis, sino jo el que vaig fer és aixo, concentrar-me les papilles quan jo treballo i aixi tota la resta fa pit.
Mira-ho amb el pediatre.
jo li feia molt cas en tot al principi i anava una mica perduda. Ara faig segons el meu criteri ja veuras com el teu petit et demana el que necessites!

Un ptonas i anims almb la tornada!!! :love:
Imatge
samsung
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dg. maig 25, 2014 12:58 pm

Nenes que bé haver trobat aquest post perque vaig més perduda i agobiada...!!!!!

La peque va camí dels set mesos i tot se'ns ha desorganitzat una mica.

Encara no sé perquè però comença a saltar-se moooltes tomes de pit. Fins ara fèiem LME però al guanya poc pes, (jo crec q ha disminuit el ritme) però el pediatra ens ha fet introduïr 180ml de bibi amb cereals (llet de fórmula perque no en tinc prou per fer-los) i fruita a la tarda (mitja peça de cada cosa -pera/poma/plàtan/taronja).

Però entre que de matinada no mama perque queda tipa de cereals, al matí no mama perque li fem 1 bibi de 120ml de llet de fórmula (em rebutjava els pits, no sé encara perque, sembla q millorem al menys!) al migdia sí li enxufo la tetilla (de vegades vol, de vegades no i tornem al bibi, usn 90ml).
A la tarda no mama perque fem fruita i al vespre ja empalmem amb els cereals de nou.

És a dir, els meus dubtes van per dos camis, perque crec q bé no ho estem fent:
- Crec que entre bibis i fruita (i quan em diguin d'introduir la la verdura, pitjor!) ens estem carregant la lactància, però no sé com fer-ho pq si mama no te gana de bibi o papilla però si no més mama igual li faltaràn nutrients?
- Si menja a demanda (líquids i sòlids-pailles) se salta àpats pq s'adorm quan toca dinar, quan nosaltres aniríem a dormir ella menjaria... igual es passa 6 hores sense demanar res.. és normal?

Aixxx, perdoneu però som uns novatos navegant a la deriva en un mar de dubtes :(
No sabem com gestionar pit+AC sense obsesionar-nos en les quantitats de cada papilla ni saltar-se tomes..
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. maig 25, 2014 6:26 pm

samsung ha escrit:Nenes que bé haver trobat aquest post perque vaig més perduda i agobiada...!!!!!

La peque va camí dels set mesos i tot se'ns ha desorganitzat una mica.

Encara no sé perquè però comença a saltar-se moooltes tomes de pit. Fins ara fèiem LME però al guanya poc pes, (jo crec q ha disminuit el ritme) però el pediatra ens ha fet introduïr 180ml de bibi amb cereals (llet de fórmula perque no en tinc prou per fer-los) i fruita a la tarda (mitja peça de cada cosa -pera/poma/plàtan/taronja).

Però entre que de matinada no mama perque queda tipa de cereals, al matí no mama perque li fem 1 bibi de 120ml de llet de fórmula (em rebutjava els pits, no sé encara perque, sembla q millorem al menys!) al migdia sí li enxufo la tetilla (de vegades vol, de vegades no i tornem al bibi, usn 90ml).
A la tarda no mama perque fem fruita i al vespre ja empalmem amb els cereals de nou.

És a dir, els meus dubtes van per dos camis, perque crec q bé no ho estem fent:
- Crec que entre bibis i fruita (i quan em diguin d'introduir la la verdura, pitjor!) ens estem carregant la lactància, però no sé com fer-ho pq si mama no te gana de bibi o papilla però si no més mama igual li faltaràn nutrients?
- Si menja a demanda (líquids i sòlids-pailles) se salta àpats pq s'adorm quan toca dinar, quan nosaltres aniríem a dormir ella menjaria... igual es passa 6 hores sense demanar res.. és normal?

Aixxx, perdoneu però som uns novatos navegant a la deriva en un mar de dubtes :(
No sabem com gestionar pit+AC sense obsesionar-nos en les quantitats de cada papilla ni saltar-se tomes..

La alimentació és complementària, així q priner pit i després el que sigui.
Les farinetes no cal q siguin amb llet, es poden fer amb aigua o amb caldo de verdures (quan les hi hagis introduï)t.
El pit alimenta més que la fruita, i que els cereals, i és l'aliment que ara més neessita. No t'amoïnis pels nutrients, la única cosa que li pot faltar ara al teu bebé és ferro, i això amb un mini mos de pollastre ja en té.
Si passa molta estona sense menjar res, ofereix-li pit, aquest es dóna a demanda però també a vegades és bo donar-lo "a oferta".
I pensa que si va engreixant, encara que sigui poc, aneu bé. Ara ja no ha de crèixer tant com mesos enrera. :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
puski
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dl. maig 26, 2014 7:45 pm

Hola!
Jo crec que el pit és el primer i després lo altre. Abans de les menjades pots oferirli pit, i despres la papilla o els cereals, i despres pit un altre cop.
Potser cada cop vol menys teti pq si no la vol li doneu un bibe. Tinc entès que és com un peix que es mossega la cua...Si no mama, menys llet tens, i com que en tens menys, menys mama...i aixi fins que ja no voldra...
Tu tranquila que amb la teti i l'AC va be, Com diu la compi, per algu és AC!!

Anims que ho estas fent de conya! >.-<: :-()-)
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::