Com li doneu el pa amb tomàquet
Com li doneu el pa amb tomàquet
Hola!
Tinc un nen d'11 mesos, que encara només menja triturats, però he notat que a vegades vol tastar el que mengem nosaltres a taula, encara que la majoria de vegades ho llença. Però ahir per sopar estavem menjant truita amb pa amb tomàquet i li vaig donar una mica de molla del meu pa sucat amb tomaquet i s'ho va menjar tot. això em va animar i vull començar a donar-li amb una mica d'embotit de gall dindi. Però el que no se és si li he de donar tot talladet petit o li puc donar la llesca tallada a trossos grans, sencera, amb crosta, sense... Com ho feu vosaltres? El nen no està gens acostumat a menjar trossets, així que vull començar pel més segur. I el gall dindi? que li tallo a trossets petits?
Gràcies!
Tinc un nen d'11 mesos, que encara només menja triturats, però he notat que a vegades vol tastar el que mengem nosaltres a taula, encara que la majoria de vegades ho llença. Però ahir per sopar estavem menjant truita amb pa amb tomàquet i li vaig donar una mica de molla del meu pa sucat amb tomaquet i s'ho va menjar tot. això em va animar i vull començar a donar-li amb una mica d'embotit de gall dindi. Però el que no se és si li he de donar tot talladet petit o li puc donar la llesca tallada a trossos grans, sencera, amb crosta, sense... Com ho feu vosaltres? El nen no està gens acostumat a menjar trossets, així que vull començar pel més segur. I el gall dindi? que li tallo a trossets petits?
Gràcies!
Re: Com li doneu el pa amb tomàquet
Siiii que bé que li agradi :) Jo li donava el pa ben sucadet per les dues bandes i talladet a quadradets (sense la crosta), i el gall d'indi a trossets no massa grans. Segons vagis veient que ho agafa i s'ho menja doncs pots anar modificant
Jo tambe li treia la crostra i li sucava amb tomaquet per les dues bandes i tot talladet a quadrets. Ara amb 27 mesos ja es menja la crostra.
El meu petit té 13 mesos i fa uns 3 mesos que li vaig començar a donar pa amb tomata tallat petit sense crosta a poc a poc i ara ja menja sol amb crosta i tot, una llesca sensera de pà!!. No pateixis de mica en mica, amb molta paciencia que totes em passat per aquests dubtes.
Moltes gràcies noies! Així ho faré 

Jo li donava el tros gran i ell mossegava el que creia/volia.
Ah, llencar el menjar és part de l´aprenentatge, no t´amoinis gens.
Ah, llencar el menjar és part de l´aprenentatge, no t´amoinis gens.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit