cereals a tots els bibes nadó de sis mesos!!!!!
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
cereals a tots els bibes nadó de sis mesos!!!!!
HoLA mARES!
aVUI parlant amb una amiga sobre l'alimentacio dels nens, m'ha comentat que ella al seu nen de sis mesos i mitg li posa cereal a tots els bibis (no gaires però n'hi posa) i desprès a la nit li fa papilla de cereals.
Jo a la meva nena nomes ni donc a la nit, dos cullerades soperers repletes dins del bibe de la nit
Com ho veieu això vosaltres?
Tmbé he de comentar que les dos anem al mateix pediatra, jo crec que es sobrealimentar el nadó!!! Només cal veure el com el seu nene de sis mesos fa gairebé 10kg!!
aVUI parlant amb una amiga sobre l'alimentacio dels nens, m'ha comentat que ella al seu nen de sis mesos i mitg li posa cereal a tots els bibis (no gaires però n'hi posa) i desprès a la nit li fa papilla de cereals.
Jo a la meva nena nomes ni donc a la nit, dos cullerades soperers repletes dins del bibe de la nit
Com ho veieu això vosaltres?
Tmbé he de comentar que les dos anem al mateix pediatra, jo crec que es sobrealimentar el nadó!!! Només cal veure el com el seu nene de sis mesos fa gairebé 10kg!!
Re: cereals a tots els bibes nadó de sis mesos!!!!!
A mi em sembla que cereals a cada presa és massa. Nirmalment es sol fer 1 o si van molt justos de pes 2 preses al dia. Jo a la meva que es molt llarga i amb 6 mesos fa practicament 9kg ni els hi he començat. Fem LME i no en fara fins a introduir el gluten amb el pa i la pasta als 8m
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
jo ho trobo una barbaritat. Justament el problema que tenim en aquesta societat és de sobrepès, i es comença amb aquestes pautes exagerades en nadons. No se li fa cap favor a un nen sobrealimentant-lo
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
A mi també em sembla una barbaritat, totalment innecesari.
A mi també em sembla que és massa!
Normalment als 6 mesos comencen amb els cereals a la nit i/o esmorzar. El nostre petit no ha pres mai d'aquests cereals, hem introduit el gluten amb el pa i la pasta.
Normalment als 6 mesos comencen amb els cereals a la nit i/o esmorzar. El nostre petit no ha pres mai d'aquests cereals, hem introduit el gluten amb el pa i la pasta.
a mi també em sembla una bajanada!!
Io al meu ni donava al bibi del vespre.
El meu nen té 7 mesos i des de fa setmanes el pediatre va dir que li podia posar cereals al bibi de la nit i del matí, i és el que faig. De pes el nen va bé, i el que fa els cereals és que puguis allargar la presa. Jo li dono al bibi del matí, al migdia fa verdura, tarda fruita i al sopar llet amb cereals altre cop. Si no li donés cereals, faria més bibis durant el dia.
LadyVita ha escrit:El meu nen té 7 mesos i des de fa setmanes el pediatre va dir que li podia posar cereals al bibi de la nit i del matí, i és el que faig. De pes el nen va bé, i el que fa els cereals és que puguis allargar la presa. Jo li dono al bibi del matí, al migdia fa verdura, tarda fruita i al sopar llet amb cereals altre cop. Si no li donés cereals, faria més bibis durant el dia.
La pregunta no anava encarada a no donar cereals sinó que era preguntant si posar-los a totes les preses
Ostres a mi em sembla massa però una barbaritat si té 6 mesos. Al Max li donem per la nit, bibi de 210 amb tres cullerades. Normalment no de l'acaba. Vam començar als 5 mesos i mig i de moment dorm igual que abans amb la llet. La teva amiga potser el pediatra li va recomenar per qüestions de pes? 

De fet, com si no poses a cap. Amb 6 mesos, que és quan comencen a menjar (bé, o a marranejar amb el menjar, hehe), ja tastarà cereals d'altres maneres i no farà falta! 
Mara17 ha escrit:De fet, com si no poses a cap. Amb 6 mesos, que és quan comencen a menjar (bé, o a marranejar amb el menjar, hehe), ja tastarà cereals d'altres maneres i no farà falta!
Mara totalment d'acord! Els cereals en pols de farmacia porten a mes dels cereals, greixos i sucres que a un nado de 6m no li fa cap falta. La meva mb gairebé 7m ni els ha tastat, i el meu fill els va provar per primer cop amb 10-11m perquè dornia poc i malament, i no va aguantar més a les nits, pel que rapidament els vam treure. No són indispensables, hi ha formes mes naturals de fer-los prendre cereals
Doncs la meva nena te 4 mesos i mig i el pediatra ens ha pautat 2 cullerades de papilla de cereals sense gluten a cada biberó.
kittie ha escrit:Doncs la meva nena te 4 mesos i mig i el pediatra ens ha pautat 2 cullerades de papilla de cereals sense gluten a cada biberó.
A mi també, i no ho vam pas fer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |