es queda amb gana???
es queda amb gana???
em sembla que el meu nen menja bastant, li dono fins que tanca la boca o ho escup... però enseguida torna a plorar. mentres dinem li dono alguna cosa de la qu emenjem nosaltre, peig, llegum, pa... i sempre sembla que té gana... no he tingut cap problema en intriduir cap menjar nou, tot s'ho menja. el dijous mentres dinavem se li queia al baba, ja s'havia pres el seu dinar i la veritat és uqe molt, li havia fet una patata, un parell de pastanagues, ceba, carbassa, una cuixa de pollastre i n'havia menjat la meitat, triturat tot... doncs vaig decidir donar-li a veure si en volia més i es va acabar el pot, parlo de un pedazo pot. La verdura, pollastre, peix, triturat o guardo en pots tamany potito i sempre se n'acaba un i no n'hi dono més, de postres sempre li dono llet per si en vol i gairebé sempre en pren. Ara no sé si el deixo amb gana i li hauria de donar més menjar... Pren molta llet també, mínim 4 bibis de 240 al día, cereals... i la fruita no cada dia perque com dorm fins l'hora d'anar a buscar el gran al cole i després anem al parc, hi ha dies que em dona temps i hi ha dies que no perque no es desperta a temps o no ho preparo per emporar-m'ho, o pq al arribar a casa ja està massa cansat, de vegades ho subtitueixo per iogurt amb plàtan i/o cereals si el veig amb molta gana, de vegades li dono trossos però llavors no menja gairebé res. De pes està bé, al 50%, i és bastant llarg... Tinc la sensació que potser li costa dormir de vegades perque encara té més gana.
Re: es queda amb gana???
Quants mesos té?
Acaba de fer 9 mesos
Hola, crec que tens sort de tenir un nen tant bo menjant però sembla que no s'atipa, vaja que no s'acaba d'atipar. La meva quan no vol més no vol, però a l'hora no vol. jo li donaria més potser en cada àpat, i fins al següent no li donaria res perquè s'ho agafés amb gana. Si li vas donant tot el dia va picant i sempre va tenint gana perquè no s'acaba d'atipar. Es tracta de què l'estòmac se'ls hi faci una mica més gran a mesura que van creixent i puguin aguantar més fins que arribi un punt de quatre àpats diaris i prou. A més que li doni temps de fer bé la digestió, això és molt important. De totes maneres veig que és una exageració el que menja. Menja moltíssim! Si de pes va bé tranquila, pel que dius com menja hauria d'estar en el percentil 99!! Jajaja és broma. Estigues tranquila que ja m'agradaria a mi que mengés així.
Ada, el meu ara ja és més gran, però també ha menjat moltíssim sempre, i sempre ha rondat el percentil 50 de pes. No recordo quantitats ja que fa temps, però sí que ens passava (i ara encara ens passa) que no podem menjar res nosaltres sense que també ho mengi ell. Pensa que surt de la llar havent berenat i em demana un entrepa, i al cap de dues hores sopa sense cap problema!! Per mi, el més important ha sigut sempre ensenyar-lo a menjar bé, i per tant sóc flexible amb què mengi entre hores, ja que després torna a menjar, però el que faig és només posar-li coses sanes a l'abast. Ell per picar menja pebrot cru, cogombrets... Gairebé ni ha tastat els batuts, ni els sucs envasats, ni les galetes....
Per altra banda, el que també et recomano és que feu els àpats junts, així evitaràs les doble menjades!
En resum, que jo no em preocuparia, però si que m'asseguraria que menja sa.
Per altra banda, el que també et recomano és que feu els àpats junts, així evitaràs les doble menjades!
En resum, que jo no em preocuparia, però si que m'asseguraria que menja sa.
de nit no es desperta... dorm 12-13 hores seguides, a les 5 rondina una mica i li dono un bibi però segueix adormit, baja que se'l pren dormit com un tronc... dorm aproximadament de 6,30-7,30 fins a les 7,30 o el que el deixis el caps de semana, avui fins les 8 i s'ha despertat aviat, pixat fins al cap de munt... però les migdiades, en fa la matí i tarda, de vegades vec que li costa molt i crec que pot ser de gana
intentem dinar sempre tots junts, però de vegades té massa gana per esperar-se a les 13,30-14,00h que tornem a casa de buscar al gran del cole.
el que és és molt llarg, li he començat a posar roba que portava el germà als 2 anys, però clar el germà estaba a percentil 25 d'alçada...
intentem dinar sempre tots junts, però de vegades té massa gana per esperar-se a les 13,30-14,00h que tornem a casa de buscar al gran del cole.
el que és és molt llarg, li he començat a posar roba que portava el germà als 2 anys, però clar el germà estaba a percentil 25 d'alçada...
El meu té un any i també menja moolt, també arriba de la llar i li he de tornar a donar de berenar perque em plora de gana, el que si em va dir la pediatra, es que li doni coses sanes, jo li dono fruita quan em demana coses entre apats!.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |