Herbes pel caldo

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
nivalis
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Herbes pel caldo

EntradaAutor: nivalis » dj. feb. 06, 2014 12:53 pm

Hola,

Tinc un nen de 9 mesos i l'infermera em va dir que li podia donar sopa amb sèmola o pasta fina. No va especificar més. Total que jo la sopa sempre l'he fet amb les herbes pel caldo (api, pastanaga, porro, ceba, nap i xirivia) i un quart de gallina, a la que li trec la pell. Ho deixo bullir un parell d'hores i ho colo. I així ho he fet tant pel nen com per nosaltres. Pel nen no hi poso sal i el primer dia li vaig posar pasta maravilla que quedés espesset. I s'ho va menjar molt a gust per sopar. Però a mitja nit es va despertar vomitant i vaig veure els trossets de pasta maravilla per allà. Vaig pensar que potser millor fer-ho amb sèmola, que és més fineta i així ho vaig fer ahir per sopar i també s'ho va menjar molt a gust, però aquesta nit ha tornat a vomitar. Ara tinc el dubte de si en lloc de la pasta el problema són les herbes pel caldo. He llegit per alguna web que el nap, l'api i la xirivia millor no donar-li fins als 12 mesos perquè tenen molts nitrits. Però llavors com es fa una sopa de pasta fina? Que hi poseu vosaltres?

Moltes gràcies!
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Herbes pel caldo

EntradaAutor: Marsa » dj. feb. 06, 2014 1:13 pm

Jo la faig sense nap ni xirivia!
I la semola si li proves d'arros??
Menja cereals??
Jo al pet it els hi donava (de la casa Holle) amb el caldo de verdures ja q Per sopar li Anava molt bé i sels menjava molt de gust!

Molts cops si Per dinar faig patata mongeta tendre i petxuga de pollastre (per exemple) en trec un parell de cullerots i els guardo! Al vespre lin escalfo una mica li barrejo els cereals i llestos!
I així amb qualsevol verdura q faig en trec caldo i amb els cereals anem vaariant de gust!

Espero haverte ajudat,

Marsa
Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. feb. 06, 2014 1:14 pm

Jo la faig molt semblant a la teva, però hi poso altres verdures que no has esmentat, potser pots probar amb aquestes: ceba, porro, pastanaga i patata. També li poso cigrons secs que he tingut tota la nit en remull pero crec que els nens d'aquesta edat encara no mengen llegums, per la qual cosa millor oblidar-se'n.
Imatge

Imatge
nivalis
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dv. feb. 07, 2014 8:21 am

Hola!
Gràcies per les vostres respostes. Ho faré com dieu, sense posar-li el nap i la xirivia i si de cas amb el caldo de bullir les verdures. Ho provaré aquest cap de setmana i li donaré al migdia, així puc observar millor com se li posa.
Marsa, si que menja cereals per esmorzar, d'aquests de l'Hero Baby, "8 cereales con espelta", que porten gluten, i cap problema.
Aquesta nit ha tornat a vomitar i això que ahir per sopar li vaig donar les seves verdures amb pollastre de sempre, jejeje! Potser el problema no està en el sopar, sinó en qualsevol altra cosa. Quan l'he agafat tenia una flema que li pujava i li baixava... Encara no te dents i sembla que li estan començant a apretar. En fi... que a vegades és difícil saber què els passa.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::