Congelar papilles
Re: Congelar papilles
Bones,
Jo les congelo amb uns pots especials de la Beaba, que serveixen per congelar i escalfar.
Jo les congelo amb uns pots especials de la Beaba, que serveixen per congelar i escalfar.
Doncs jo amb pots de vidre normal amb tapa de rosca inclòs he fet servir dels de la mermelada!!!! Genial!
TEIXIDORA ha escrit:Bones,
Gracies. Ho mirare!

elir ha escrit:Doncs jo amb pots de vidre normal amb tapa de rosca inclòs he fet servir dels de la mermelada!!!! Genial!
I si ho congeles el vidre no peta?

jo tambe congelo les farinetes amb els tàpers de beaba i uns de la marca tomme tippe que són molt petits però pel caldo van bé.
Hola!
Jo he fet servir els pots d'Avent que feia servir per la llet materna... son pots de plastic amb rosca.. estan molt bé. Pero de fet, qualsevol tupper per aliments.. o potet de vidre et pot anar bé... el vidre sembla mes higiènic, oi??
Si tornes a començar tornaria a comprar aquests pots de l¡Avent.
Cada estoig té deu, de diferent mides.. t'aconselloo les mes grandetes perque els aprofitaras mes.
PEtons!
Isa
Jo he fet servir els pots d'Avent que feia servir per la llet materna... son pots de plastic amb rosca.. estan molt bé. Pero de fet, qualsevol tupper per aliments.. o potet de vidre et pot anar bé... el vidre sembla mes higiènic, oi??
Si tornes a començar tornaria a comprar aquests pots de l¡Avent.
Cada estoig té deu, de diferent mides.. t'aconselloo les mes grandetes perque els aprofitaras mes.
PEtons!
Isa
Jo també utilitzava pots de vidre amb rosca, d'aquests que et comenten. No es peta el vidre si tens la precaució de deixar un dit buit, que a vegades al congelar creix una mica...
Moltes gràcies noies!!! Quan vagi a comprar ho mirare!!! I fare servir algub pot de vidre a veure que tal!!

Ostres!! i una pregunta: no us queden una mica "rares" quan congeleu les papilles de verdures? jo tinc els Tupperware i em van superbé per la nevera, però volia congelar una part per no repetir tants dies el mateix (faig tandes de papilles de verdures + pollastre, vedella, o peix i em dona per 4-5 tomes), però quan les vaig congelar em va quedar com una pasta molt lletja, i no vaig gosar donar-li, la veritat, una cosa que ni jo em menjaria, em va fer una mica d'angúnia
A valtros també us ha passat??
A valtros també us ha passat??
Quan la descongelo queda com compacta/gelatinosa. Però al calentarla queda bé!
Al final entre tapers petits que tinc i un potets semblan als de beaba però molt més económics estic fent!!
Al final entre tapers petits que tinc i un potets semblan als de beaba però molt més económics estic fent!!

- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo l'escalfo i la torno a passar pel túrmix i recupera l textura normal. De gust és igual de bona.
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Es poden congelar tots els purés independentment de les verdures que portin?
Hola,
Faig servir els tuppers d'Avent. Són de plastic dur, lliure de bpa i la tapa va amb rosca. Estan força bé de preu si mireu de comprar-los per internet. Em van costar 18 eur i si no recordo malament en venen 20 i una cullereta pel bebè.
Congelo totes les papilles però les que tenen patata no queden bé en un principi encara que el gust si que és bò. Llavors les passo pel turmix com ha dit la sargantana i queda perfecte
Faig servir els tuppers d'Avent. Són de plastic dur, lliure de bpa i la tapa va amb rosca. Estan força bé de preu si mireu de comprar-los per internet. Em van costar 18 eur i si no recordo malament en venen 20 i una cullereta pel bebè.
Congelo totes les papilles però les que tenen patata no queden bé en un principi encara que el gust si que és bò. Llavors les passo pel turmix com ha dit la sargantana i queda perfecte
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |