Ennuegar-se amb els trossets
Ennuegar-se amb els trossets
Hola a totes,
El meu fill petit té 10 mesos i no li agraden gens els trossets. Els escup i posa unes cares de fàstig...
Ahir, però, m'estava menjant una galeta maria i em mirava fascinat així que li'n vaig donar una i la menjava encantat. De sobte es va ennuagar i es va posar de tots colors. Em vaig posar molt nerviosa i els avis, que estaven amb nosaltres, també. Després d'una estona que se'm va fer eterna va vomitar i se li va passar tot.
Ara em fa por intentar-ho de nou. Els hi passa als vostres? i si no hagués vomitat, que hagués hagut de fer...?
Gràcies!
El meu fill petit té 10 mesos i no li agraden gens els trossets. Els escup i posa unes cares de fàstig...
Ahir, però, m'estava menjant una galeta maria i em mirava fascinat així que li'n vaig donar una i la menjava encantat. De sobte es va ennuagar i es va posar de tots colors. Em vaig posar molt nerviosa i els avis, que estaven amb nosaltres, també. Després d'una estona que se'm va fer eterna va vomitar i se li va passar tot.
Ara em fa por intentar-ho de nou. Els hi passa als vostres? i si no hagués vomitat, que hagués hagut de fer...?
Gràcies!
Re: Ennuegar-se amb els trossets
Hola rundi,
T'entenc perfectament. A la meva li va passar una cosa semblant. Jo li dono cada vegada més menjar a trossets, però no lestinc totes... Tot i que cada vegada menys, ja veuràs que cada dia en sabrà més de menjar trossets i no tindràs aquests ensurts.
Et passo l'enllaç del post que vaig penjar fa un mes sobre això mateix, a veure si et serveix d'alguna cosa.
viewtopic.php?f=16&t=36700
T'entenc perfectament. A la meva li va passar una cosa semblant. Jo li dono cada vegada més menjar a trossets, però no lestinc totes... Tot i que cada vegada menys, ja veuràs que cada dia en sabrà més de menjar trossets i no tindràs aquests ensurts.
Et passo l'enllaç del post que vaig penjar fa un mes sobre això mateix, a veure si et serveix d'alguna cosa.
viewtopic.php?f=16&t=36700
El video és molt interessant, però és el que cal fer en cas d´ofec, no en cas d´ennuegament.
Són dues coses molt diferents. Ennuegar-se és normal i part de l´aprenentage
Són dues coses molt diferents. Ennuegar-se és normal i part de l´aprenentage

Moltes gràcies noies!
No havia vist l'altre fil, merci de nou!
No havia vist l'altre fil, merci de nou!
la meva petita sempre ha menjat trossets, des de que vam començar amb els sòlids als 6 mesos. I ara en té 11. I de tant en tant cau algun ensurt, s'ennuega i vomita o estossega.
Jo sempre pateixo, però ella ho acaba resolent molt rebé.
Ànims, que com diuen, és part de l'aprenentatge...
Jo sempre pateixo, però ella ho acaba resolent molt rebé.
Ànims, que com diuen, és part de l'aprenentatge...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit