NO PUC MES!! No menja

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
raduma
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. des. 03, 2011 1:47 pm

NO PUC MES!! No menja

EntradaAutor: raduma » dc. jul. 24, 2013 8:17 pm

Hola !!

Us explico el meu cas,jo tinc una nena de 10 mesos que pesa 7.150 grams i fa 65 com.....(Es petitona petitona...)Fins els 4 mesos vaig fer LM a demanda però als 4 i mig la nena no agafava pes i li vaig intoduir els cereals...li va costar pero els menjava.....amb la fruita li va costar i molt be pero cap els 6 mesos amb l'intoducciò de verdura ,pollastre...i el que va tocant per cada mes.No hi ha manera no vol ni obrir la boca.El peix l'ensuma i gira el cap...He provat de tot babycook,planxa,potitos ...i res de res .Nomès s'alimenta de cereals,potito de pollastre i arros de la hero i yogurts de mi primer danone.....Estic que no puc mes,no agafa pes,no vol provar nous aliments i els que ja menjava com la fruita de cop i volta es nega a obrir la boca.A mes a mes nomès vol menjar amb mi,ni amb el pare,l'avia,tiets,amics....Vol menjar.
A ni cullera de yogurt i despres menjar del dia res no vol ni obrir la boca.A i ja s'ha tallat la lactancia materna per problemes familiars.....Que faig??
Que puc fer pq menji o vulgui probar nous aliments??Algu esta com jo??Estic que inclùs em sento malament i fustrada pq no entenc pq no vol menjar.

Necessito consell i ajuda,estic enfonssada.
Imatge

Imatge
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: NO PUC MES!! No menja

EntradaAutor: Inda » dc. jul. 24, 2013 9:09 pm

RADUMA, és del tot normal que estiguis desesperada...però sobretot no et culpis de res!!!

No et puc recomenar gaire i la meva experiència no et pot servir, perquè el meu petit ha tingut temporadetes de no tastar res, però amb la lactancia
materna estava una miiiica més tranquila.

Si està molt baixeta de pes...has pensat en anar a un
nutricionista? Que et digui els aliments bàsics per ella i potser canviar la manera de donar-li de menjar.
I si li presentes la verdura ben bullida, però a trossets i que ella agafi, experimenti, li agafa el gust al fet de menjar? De totes maneres, suposo que llet si que pren,oi?

El meu no va començar a menjar de dir, ostres doncs ha fet un àpat de sòlid, fins als 13 mesos ben bé (fa.molt poquet)

Molt ànims bonica, que de ben segur trobeu solució. Sobretot que ella visqui l'hora de dinar com algo tranquil, que ha de venir de gust.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. jul. 24, 2013 10:39 pm

Llegeix-te tan aviat el llibre del Julio Basulto "Se me hace bola" i el del Carlos González "El meu nen no menja".
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dj. jul. 25, 2013 6:06 am

Raduma, a part del que t'ha dit la Julyet, mira de donar-li el menjar a trossets a veure si li crida més l'atenció. La Bruna amb els triturats em girava la cara i no els volia tastar de cap manera i vaig passar directament de la teta als trossos, i menjava com una llima! ara menja molt i molt bé, tot i que per altres circumstàncies és moooooolt menudeta, amb 16 mesos pesa 8 kgs i medeix 70 cms...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dj. jul. 25, 2013 11:51 am

totalment d'acord amb la Julyet, llegeix ja els llibres del Basulto i González... urgentment!
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. jul. 25, 2013 12:22 pm

Tambe pots demanar hora directament a la consulta de carlos González jo ho vaig fer i vam solucionar moltes coses!
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. jul. 25, 2013 2:42 pm

Hola! Al meu nen tb li ha costat molt provar aliments nous. Li costava agafar pes i li van fer analisis i resulta que estava anemic. Despres d'un temps de donar-li ferro ha recuperat pes i gana! Potser a part de les dificultats "normals"entre els nens k son de poca vida i menudets hi ha quelcom mes. Que diu el pediatre?
Petons i sort!!!!
Bichoide
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

EntradaAutor: Bichoide » ds. jul. 27, 2013 9:12 am

pucpuc ha escrit:Tambe pots demanar hora directament a la consulta de carlos González jo ho vaig fer i vam solucionar moltes coses!

Justament fa dos dies nosaltres vem anar a la seva consulta i ens hem quedat més tranquil.ls.
La Mar fa pit més AC però porta dos mesos estancada en el pes i talla, augmenta molt poquet.
Farem seguiment amb ell val la pena.
Et donarà consell i treurà dubtes.
raduma

EntradaAutor: raduma » dl. jul. 29, 2013 10:07 pm

Hola noies!!

Abans de tot,agrair-vos els vostres consells.M'han donat molts anims!!Us dire que amb els trossets la Paula no ha volgut menjar res,juga s'empastifa el cabell o esclafa amb les manetes i res de res.L'unic el pernil salat que el llepa i si l'hi insisteixo s'ho acaba empassant.Però d'altes aliments no vol saber res de res.
Del tema llibre l'anire a comprar,tot i que una amiga m'he l'ha passat per format pdf i m'ho he començat a llegir.Demà l'anire a comprar sense falta.
I del tema demanar cita al Carlos Gonzalez...Unes preguntes:
1-On te la consulta,Els horaris.
2-Com funciona?Li dieu com fa el vostre nen i li fa un seguiment,o nomès done unes pautes a seguir...
3-El preu per consulata aproximat el sabeu??

Mès que res per fer-me una idea ja que el meu marit no estaria a fvor de portar-la i la portaria jo pel meu conte.

Moltes gracies a totes.
Imatge

Imatge
Bichoide
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

EntradaAutor: Bichoide » dc. jul. 31, 2013 3:23 pm

Et poso la web, des del mobil no puc escriure gaire.
En el nostre cas, la va explorar, vem estar xerrant i ens va donar consells.
Va estar una hora.

http://www.gavasalutfamiliar.com/index.htm
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dj. ago. 01, 2013 10:16 am

Et recomano informar-te sobre el BLW. El que descrius amb els trossets és totalment normal. Triguen bastant a empassar alguna cosa i menjar. Tot és aprenentatge i joc.

La llet és l´aliment principal fins l´any i la resta només és Complementari per anar introduint. Dius que la LM s´ha acavat, pren doncs LA? El meu fill pren LA a demanda de sempre i pren gairebé la mateixa quantitat de llet que abans de comencar la AC als 6 mesos (ara en té 9,5).
La meva opinió personal és que si no ho fas, ofereixis llet a demanda (tipus 1 sempre) i et llencis al BLW o trossets amb molta paciència i entenent-ho com un aprenentatge i no com la base de la seva alimentació ara mateix. A més a més, la llet "engreixa" més que la AC ja que conté tots els nutrients que ara per ara necessita.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
raduma

EntradaAutor: raduma » dt. ago. 06, 2013 9:01 pm

Hola Noies!!

Moltes gracies per l'informaciò que m'heu donat.
Us informo que la Paula segueix mes o menys igual ella tira amb:1 papilla de cereals amb 120 de llet de fòrmula,1 potito de la Hero pollastre i arros, per brenar 1 yogurt i sopar 150 de llet arti i 5 culleres de cereals.No arriba a pendre els 500ml de llet pq no vol......
La LA a demanda no la puc fer pq la nena no vol biberò de ninguna de les maneres..ho he provat amb diferents tetines,marques i puestos i res de res.....
Pero crec que el que fare sera portar-la al pediatra que m'heu comentat abans i fare cas i intentare el MLW.Que crec que ja es l'ultim que em queda per fer....

Gracies a totes!!

PD:ARa em pesa 7.200 amb 10 mesos.....Ja us informare dels avenços
Imatge

Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » ds. ago. 10, 2013 5:39 pm

Estàs descrivint el meu fill. Als 6 mesos vaig començar amb la ac. Només dir-te que als 16 mesos encara estic en plena introducció. Si no fos pel pernil salat seria vegetarià, ni carn ni peix vol tastar. Li dono llegums i tofu pel tema ferro però de tant en tant (sobretot quan surt una dent o està malalt) deixa de menjar radicalment.
Com a consell et diria que et tranquil.litzis amb el tema i passis de métodes. Fes borrón i cuenta nueva. El teu fill té el seu propi ritme que no té perque coincidir amb el meu ni amb el veí. Intenta seguir el seu ritme, no el que et marqui la gent que t'envolta perquè llavors si que serà un fracàs absolut. Comença amb un menjat que li agradi, quan el tingui ja introduit comença amb un altre. Jo vaig fer aixô. Als 10 mesos per dinar fruita, la resta llet. Quan se la va menjar bé (a l'any), verdura amb cereals per sopar. Quan s'ho va menjar bé vaig introduir el dinar, verdura, cereals i llegums i vaig desplaçar la fruita a berenar. L'esmorçar el vaig introduir fa un parell de setmanes.
A mi em va anar molt bé el llibre de Carlos González, em va fer veure que el que li passava li passa a molts nens. Moltes vegades hi ha molta diferencia entre el que nosaltres volem que mengin i el que realment necessiten.
Al meu home tampoc li semblava normal i em pressionava. Em vaig haver de quadrar perque al final et fan sentir que tu tens la culpa. Així que paciencia i taps a les orelles. Segur que acabarà menjant.
NINE
Entrades: 27
Membre des de: dj. set. 29, 2011 9:40 am

EntradaAutor: NINE » dc. oct. 02, 2013 1:02 pm

Hola noies!!! Com us va???
Nosaltres anem fent...tot i que aquests dies està setn tot molt dificil i desesperant perque està en febre i molta tos, i com bé deveu pensar vomita a cada àpat de la tos que té!! poc que menja damunt ho treu!! ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)

Realment es desesperant que un nen menja tan malalment... només ho sabem les que ho passem!! però bueno es faran grans igual no???

La meva petiteta ara ha fet 6 mesos i fem 6400gr!!! ercentil 10 pes, i 80 alçada... un pivon!!jejejejeje

Pel mati pren uns 120 papilla cereals/ Dinar uns 180 verdura/ berenar uns 110 fruita / sopar, 140 bibe en cereals. AIXÒ ÉS TOT!!!! i amb això anem fent... aquests dies està malalta i fa la meitat de la meitat i clar, no ens podem "permetre" estar malalts pq lo poc q guanyem ho perdem!! En fi, poc a poc, no podem fer res mes no???

Ánims a totes que els farem ben grans i guapos!!!!!!!
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dg. oct. 06, 2013 2:10 pm

Hola,
El meu nen tambe es petit. Te 2 anys i mig, fa 84cm i pesa 10.9kg
Normalment a la guarde dina mes o menys be, pero el cap d setmana quan li dono jo, directament em diu q no vol dinar i es riu, es riu i es torna a riure.
Avui he acabat cridant-li i ficant-lo a dormir a les 12.30 sense xumet ni el seu nino d dormir com a castig.
Doncs be, s'ha llevat a las 14.30 dient q volia una madalena!!! Li he dit q abans havia d dinar i s'ha possat la ma a la boca i quan li he pogut ficar 1 cullerada l'ha escupit.
Total q son les 3 d la tarda i avui porta un bibe a les 7 del mati i una madalena. Tinc clar q em pren el pel i no se q fer. Es riu de mi i això em fa sentir malament pq ell mana i no hauria d ser així...
DENÍS
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

EntradaAutor: Nubuis » dg. oct. 06, 2013 5:55 pm

Aix, noies, a mi m passa el mateix... la meva nena té 6 mesos i mig, i fa poc més de sis quilos i mig, i 61 cm... tb és molt menuda... i ara hem començat a menjar amb cullera, i no li agrada pas gens... també anem provant maneres diverses perquè mengi i resulta ben difícil que ens obri la boca... i, vaja, que és tot ben complicat, i ens fa un parell o 3 de cullerades i ja diu q prou, i fa patir una criatura menuda i poc menjadora... la meva mare diu que jo era igual, així que potser és genètic!! ?-) bé, sigui com sigui, mares, realment és un patiment quan són poca coseta i no volen menjar, eh?1
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dg. oct. 06, 2013 6:52 pm

Feeling, et recomano molt que llegeixis el meu nen no menja de carlos gonzalez o se me hace bola de julio basulto...
Imatge
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » dg. oct. 06, 2013 10:00 pm

Ostres feeling... molts anims ja veuras q us en sortireu, jo tb et recomano el llibre del basulto, la idea es q a casa hi hauria d haver nomes menjar sa i saludable i q no mengin menjar "basura" pq aixi almenos menja algo. Hi ha dies q tenen mes gana i altres mes. Segur q no es facil pero ho faras molt b!!!
Nubuis la meva baby te ara 7'5 nose quant deu pesar, perl tb es menudeta, quan vam començar amb l alimentacio comppementaria menjava mooooolt ppquet, de fet ara tampoc es q mengi massa pero lo impprtant es q vagin aprenent noves textures, nous gustos i l objectiu final es q a partir d l any mengin mes o menys com es menja a casa. Nosaltres li donem tot a trossets i estem prou contents, ho tasta tot : llenties, crema de carabassa, hummus, peix, hamburguesa, pollastre, tomata cruda,....
Una abraçada!
Imatge
Imatge
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

EntradaAutor: noemidb » dl. oct. 07, 2013 3:48 pm

hola,
primer de tot paciència... que és el més difícil.

jo he treballat 10 anys en una guarderia i el que més estrés em provocava era el temps de menjar... quan no mengen és de bojos.., ademés a cada nen sembla que li vagi bé un propi mètode: paciència, renyar.lo, jugar amb ells, donar.li sol i invertir molt temps, "forçar.lo" ...

jo he tingutnuna nena prematura...de 28 setmanes i amb problemes a l.aparell digestiu, molt inmadur... fins als 12-14 mesos va ser un trauma... fins i tot per a mi encara que tenia experiència en el tema... no em menjava, em vomitava perquè tenia reflux o perquè no en volia i es posava nerviosa..., un caos... i a sobre el problema és que el pes era extremadament baix i teniem por ja que no pujava ,,, va pesar 1200 gr i per augmentar el pes era impossible,,, no arribavem mai a les quantitats mínimes i de vegades se.ns juntaven les tomes a l.inici... no us podeu imaginar el calvari...

jo probava tot, no volia bibe i va començar amb cullera i tampoc... al final la cullera era el q volia i ja ens veusndonant llet amb cullera.... a una nena de 7-8 mesos.... fins ara... ja q no sap beure en got...
menjar no volia res i li provavem de totes maneres... calent, tebi, fins i tot fred... res de res...

vam descobrir la tele i els dibuixos...s.encanta i obra la boca... s.acaben dibuixos i es provocava el vòmit... fins als 12 mesos...

de cop i volta a canviat, sobretot quan m.he relaxat i he canviat el xip... si no menja no passa res ja q esta per fi en tot regularitzada... ella esta menjant molt bé i esta probant de tot... fins i tot trossets encara que te poques dents i no pot..

a mi m.ha servit la tranquilitat, els dibuixos i que ens vegi menjar...reclama el nostre menjar i li donem... per a ella ara el menjar es algu interessant... de petitona i ben petitona li ficaves el pitet i s.adormia quasi de seguida, es provocava el vòmit o plorava com a boja... una passada!!!!
ara, per aconseguir.ho he trigat però tot arriba...

sí que pots... ja veuras...
jo als matins quan m.aixecava pensava ... quin horror... esmorzar!!! ara m.aixeco contenta... encara que de tant en tant intenta provocar.se el vòmit... saben que poden amb nosaltres...
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dl. oct. 07, 2013 9:33 pm

Ostres, em fa un mal això de sentir que ens prenen el pèl, que es provoquen el vòmit, etc...
De veritat, llegiu aquests 2 llibres i us relaxareu i veureu que els nens no són ni dolents ni manipuladors. Són nens i si vomiten és que mengen més del compte i no poden expressar-se de cap més manera.
Penseu que si els pares ho passen tan malament a l'hora de menjar, imagineu ells com ho deuen passar, mooolt pitjor. Tan maco que és menjar en família, tan normal, sense obligar a ningú.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::