Receptes THERMOMIX per a BEBES!!
Receptes THERMOMIX per a BEBES!!
Mamis, que us sembla aquest nou post???
Jo sóc adicte a fer servir la thermomox!! I per que no en tinc dues, que si no anirien a tota màquina :) jejeje
Xq no anem penjant aqui les receptes que fem per als petits?? Aixi les podem utilitzar totes??
Aviam qui s'anima primer....
Jo sóc adicte a fer servir la thermomox!! I per que no en tinc dues, que si no anirien a tota màquina :) jejeje
Xq no anem penjant aqui les receptes que fem per als petits?? Aixi les podem utilitzar totes??
Aviam qui s'anima primer....
Re: Receptes THERMOMIX per a BEBES!!
Jo també faig servir la thermomix a tope, però en la franja d'edat de 0 a 12 mesos, tampoc és que hi hagi gaire variació de menú, no?
Per la mainada, jo hi faig la fruita (triturada i crua o cuita), i la verdura amb carn (pollastre, vedella o poltre).
I ja està.
Per la mainada, jo hi faig la fruita (triturada i crua o cuita), i la verdura amb carn (pollastre, vedella o poltre).
I ja està.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Re: Receptes THERMOMIX per a BEBES!!
Hi ha un llibret de receptes per a bebés, són les típiques de verduretes amb carn o peix i n'hi ha una amb verdures, llenties i arròs boníssima i que a més, serveix com a plat únic.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |