I el iogurt, quan?
I el iogurt, quan?
Cadascú hi diu la seva, i tinc curiositat per saber quan és més comú introduir el iogurt natural!
Re: I el iogurt, quan?
als 6
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
- tardibelle
- :: formigueta

- Entrades: 58
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm
Hola novella,
Jo tinc una nena que acaba de fer nou mesos i ara li començaré a donar.
Jo tinc una nena que acaba de fer nou mesos i ara li començaré a donar.
hola! jo li vaig començar a donar als 10 mesos! no li agrada gens... amb els vostres si????
El meu als 6 mesos ja en volia del que em menjava jo, així que abans d'arribar als 7 ja vaig començar a donar-li, i com se'l menjava!!!
i els hi doneu amb sucre?? sense???
al pediatre que anem nosaltres els recomana a partir dels 10 mesos......!!!
però amb teoria llet de vaca no en prenen fins molt mes endavant.... no ve a ser el mateix????
gràcies
al pediatre que anem nosaltres els recomana a partir dels 10 mesos......!!!
però amb teoria llet de vaca no en prenen fins molt mes endavant.... no ve a ser el mateix????
gràcies
El meu petit té 10 mesos i com que fa pit no tenia pensar donar-li fins que tingui l'any. Crec que ja té les necessitats de calci cobertes i sóc reticent a donar-n'hi perquè en teoria la llet de vaca es dóna a partir de l'any (fins i tot he llegit als 3 anys). Tot plegat, el tema alimentació de nadons és molt confús, hi ha mil teories contradictòries entre si. A banda del tema làctics, tampoc entenc perquè et diuen que el menjar no pot dur sucre ni sal i llavors et diuen que posis galeta a la fruita, que bé que porten sucre!
Aviam si aprofitant la benentesa, algú em pot orientar una mica, especialment pel que fa als làctics (tenint en compte que faig lactància materna)!
gràcies!!!
Aviam si aprofitant la benentesa, algú em pot orientar una mica, especialment pel que fa als làctics (tenint en compte que faig lactància materna)!
gràcies!!!
A la meva al principi no li va agradar però ara li encanta!
El meu pediatre em va dir que n'hi podia donar cap els 8 mesos, però jo fins els 10 li he donat Mi primer danone, que està fet amb llet de continuació però no el pots comprar natural, ha de ser ensucrat. Com que no m'agradava gaire donar-li tan ensucrat ara que ha fet els 10 li he començat a donar iogurt normal, de la marca La Fageda (que són boníssims) sense sucre (bé, una punteta de no res) i se'ls menja encantada, i sembla que se li posen bé.
Suposo que al ser llet de vaca, però fermentada, deu ser més digerible... No ho sé pas!
El meu pediatre em va dir que n'hi podia donar cap els 8 mesos, però jo fins els 10 li he donat Mi primer danone, que està fet amb llet de continuació però no el pots comprar natural, ha de ser ensucrat. Com que no m'agradava gaire donar-li tan ensucrat ara que ha fet els 10 li he començat a donar iogurt normal, de la marca La Fageda (que són boníssims) sense sucre (bé, una punteta de no res) i se'ls menja encantada, i sembla que se li posen bé.
Suposo que al ser llet de vaca, però fermentada, deu ser més digerible... No ho sé pas!
xirimoia l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 04, 2013 8:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Doncs el meu xic té 8 mesos i ja fa dies que li fa gràcia el iogurt quan jo o el seu pare en menjem. L'altre dia li'n vaig donar una mica del meu, perque me'ls menjo naturals sense sucre (els de la fageda, que són molt bons!) i li va encantar! Es va passar l'estona reclamant amb la boca oberta! Ara no sé si li'n puc donar o no...
jo li compro de la casa Nestlé els IOGOLINO NATURAL PETIT, que són a partir de 6 mesos...... però clar, són amb llet de continuació, no té a veure amb un iogurt "dels nostres" li agraden molt! i quan està fomut de la panxa em va molt bé per què bereni alguna coseta
- afrodita11

- Entrades: 69
- Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm
Doncs jo li vaig començar a donar iogurt natural al meu fill cap als 9, 10 mesos. I el pediatra em va dir que comencés amb iogurt natural sense sucre i que deixés fer altres productes com el primer iogurt o similars. I la veritat és que a ell li encanten, ara que ja té 19 mesos alguna vegada he intentat donar-li de fruita, però no els vol !!!!
Des dels 6 aprox ha anat provant. El menja sol així que ha anat menjant poc a poc.
Iogur natural sempre, els iogurs especials per bebés porten sucre entre d´altres coses.
Iogur natural sempre, els iogurs especials per bebés porten sucre entre d´altres coses.
A la meva petita de 7 mesos (els fa demà) li he donat avui mig iogurt de Mi Primer Danone. No m'agrada gaire donar-li aquestes potingues i li he insistit molt al pediatre, dient-li que no m'agraden i que si li puc donar iiogurt de la Fageda i m'ha dit que esperi un o dos mesets per donar-li iogurt normal....Crec que prefereixo no donar-li res que no pas donar-li el Mi Primer Danone, però també em fa por donar-li La Fageda i que no li senti bé....així que de tant en tant li donaré Mi Primer Danone, i a esperar que li pugui donar els de la Fageda!
Musica no cal fer tan cas als pediatres jejeje les primerenques dubtem massa i els escoltem mes del q hauriem... l infermera em va dir q millor lactics esperarnos fins lany, pero tots els.pediatres et volen vendre mi primer danone...nose q els.deuen donar a ells per "receptar-los"
Vaig buscar info i aqt en especial te molta proteina
Com tot tu ets la mare i pots fer i desfer, potser jo em paso per no donarli fins lany, pero m agrada ferho aixi per la info q he anat trobant.
Anims i segur q fas el millor pel.teu baby ;)
Vaig buscar info i aqt en especial te molta proteina
Com tot tu ets la mare i pots fer i desfer, potser jo em paso per no donarli fins lany, pero m agrada ferho aixi per la info q he anat trobant.
Anims i segur q fas el millor pel.teu baby ;)
Als 8 mesos sense sucre. Li encanta "mi primer Danone".
Hola noies!
Jo he fet el següent;
A partir dels 6 mesos vaig començar a donar-li iogur, però com que mi primer danone, encara que et diguin que és natural, porta sucre (llegiu la lletra petita, en porta una barbaritat!) el que vaig fer és, com que a casa fem els nostres iogurts amb iogurtera, vaig començar a fer el seus també.
Amb llet de fórmula i, o bé, aquí sí que has de fer servir un mi primer danone (però el sucre d'un queda repartit en 6) o bé comprar ferments naturals. Surten molt bé i se'ls menja encara millor.
A mi la infermera m'ha comentat que iogurts amb llet de vaca es poden començar a donar a partir dels 10 mesos.
Suposo que això cadascú et deu dir la seva i les primerenques anem més perdudes... la meva mare a vegades es posa les mans al cap amb tantes restriccions, a saber què menjàvem nosaltres!!!
Jo he fet el següent;
A partir dels 6 mesos vaig començar a donar-li iogur, però com que mi primer danone, encara que et diguin que és natural, porta sucre (llegiu la lletra petita, en porta una barbaritat!) el que vaig fer és, com que a casa fem els nostres iogurts amb iogurtera, vaig començar a fer el seus també.
Amb llet de fórmula i, o bé, aquí sí que has de fer servir un mi primer danone (però el sucre d'un queda repartit en 6) o bé comprar ferments naturals. Surten molt bé i se'ls menja encara millor.
A mi la infermera m'ha comentat que iogurts amb llet de vaca es poden començar a donar a partir dels 10 mesos.
Suposo que això cadascú et deu dir la seva i les primerenques anem més perdudes... la meva mare a vegades es posa les mans al cap amb tantes restriccions, a saber què menjàvem nosaltres!!!
susmun l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 15, 2014 6:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gran-Quima

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
El nostre pediatre tambè ens va dir vuit mesos....i aixi ho vam fet
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
A nosaltres el pediatre ens va dir que li donessim a provar a partir dels 6 i mig (que es quan vam anar de visita) iogurts tipus mi primer danone. Se'l menja molt i molt be, la propera visita li comentare quan pot començar amb els iogurts naturals sense sucre.
El meu dubte es el seguent: quan els hi doneu? Per berenar amb galetes, tb per berenar barrejat amb la fruita????
Gracies
El meu dubte es el seguent: quan els hi doneu? Per berenar amb galetes, tb per berenar barrejat amb la fruita????
Gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit