Aburrida amb la AC

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Aburrida amb la AC

EntradaAutor: novella » dj. maig 30, 2013 10:15 am

Marones! El meu fill farà 8 mesos en una setmana. El tema de l'AC el portem així, així... A ell li encanten els cereals (papilla, xupar pa, galeta...) i la fruita...normalment si la pot xupar li agrada, triturada no tant.
Pel q fa a la verdura...és q no en vol saber res! Ara li poso pollastre o vedella però tampoc ho vol. L'altre dia li vaig donar una petxuga de pollastre sencera i la va estar xupant una estona (encara no té cap dent!) però no sé com fer que mengi una mica més. A part, q ja començo a estar aburrida de fer-li sempre el mateix! Fins ara li he donat lo bàsic: mongeta, pastanaga, patata, ceba, carbassa i carbasso.
Què més li puc donar? Com fer-ho per despertar el seu interés? Alguna idea??
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Aburrida amb la AC

EntradaAutor: Julyet » dj. maig 30, 2013 11:14 am

El mateix que menges tu :).
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. maig 30, 2013 11:17 am

Novella, et dic el mateix que la Julyet.

La MILLOR manera perquè el teu fill tingui interès amb el menjar és que segui amb vosaltres a la taula quan mengeu i deixar-li agafar coses del teu plat. És més, segur que li interessa mil vegades més el que hi ha al teu plat que el que tingui al seu, encara que sigui el mateix :-)

Penso que l'important no és la quantitat sinó l'interès, que vagi tastant... Amb la lactància (materma o artifical) ja ingereix els nutrients necessaris, la AC és això, COMPLEMENTÀRIA.

Sort!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dj. maig 30, 2013 11:23 am

Estic completament d'acord! que us vegi a vosaltres menjar, i es la millor manera pq vagi agafant interes. Després sempre hi ha una bona sopeta, de semola o fideus, peix a trossets, que es ben suau, vaja adaptar el vostre menjar xq sigui més facil per ell.
Molta sort! I paciencia també, es clar :-o00m
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

EntradaAutor: italiana » dj. maig 30, 2013 11:53 am

ja t'ho han dit tranquil.la, i no t'agobis

pel q dius el triturat no li agrada, doncs millor!! si et fa por q s'ennuegui pots donar-li sopetes (tipus maravillas o de lletres) amb brou o amb verduretes xafadetes amb la forquilla, trossets de pernilet, o carn picada (cuita, eh)

posa-li la trona a la vostra taula i q participi als vostres àpats :trona:
Imatge Imatge Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. maig 30, 2013 12:51 pm

Gràcies noies! La veritat és q el xic encara fa molta LM i això em tranquilitza perquè sé que està alimentat, i el tema de la verdura...jo penso igual que vosaltres però sembla que si et surts dels purés q diu el pediatra estiguis fent algo mal fet. Bàsicament em preocupa donar-li algo q no pot menjar.
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::