Cereals per a biberó?
Cereals per a biberó?
Hola!! Tinc un dubte amb els cereals. La setmana q ve començarem amb els cereals sense gluten i en principi li donarem amb bibi al vespre. El xic accepta el bibi sense problema i d moment pensem q es millor així pq vespre està mt cansat. El meu dubte és q he vist q hi ha cereals per a biberó.... han de ser d'aquests o qualsevols cereals van bé? Alguna recomanació?
Re: Cereals per a biberó?
Hola nesbb!
Tots els cereals van bé per posar al bibi, l'important es que siguin sense gluten.. Pots posar-hi els que vulguis, no pateixis...
Fins i tot les galetes sense gluten.. es desfan amb uns moviments i la llet calentona.
A mi em van agradar molt els de la milupa, quan feia les primeres papilles... pero ara amb la segona, compro al supermercat generalment els que mes m'agraden.
Petons!
Isa sf
Tots els cereals van bé per posar al bibi, l'important es que siguin sense gluten.. Pots posar-hi els que vulguis, no pateixis...
Fins i tot les galetes sense gluten.. es desfan amb uns moviments i la llet calentona.
A mi em van agradar molt els de la milupa, quan feia les primeres papilles... pero ara amb la segona, compro al supermercat generalment els que mes m'agraden.
Petons!
Isa sf
Jo faig servir Nestlé sense glúten (els trobaràs al súper) i també els hi poso al biberó de la nit.
Tots t'aniran bé però tinc entès que Blemil espessa moltíssim i diuen que va millor per papilles amb cullera.
Dues recomanacions:
- Canvia la tetina perquè probablement no passi per la mateixa que passa la llet (A nosaltres ens va molt bé la tetina Suavinex de 3 posicions en la posició intermitja).
- Per evitar grumolls (grumos) posa primer els cereals abans que la llet. M'explico: Escalfes l'aigua com sempre, poses primer els cereals, barrejes bé amb una forquilla i quan estigui ben disolt poses els "cacitos" de llet corresponent.
Jo vaig començant posant només un "cacito" (el mateix de la llet) de cereals al biberó de la nit i poc a poc he anat augmentant. Ara ja són 3 "cacitos".
Espero haver-te ajudat! Un petonàs!
Tots t'aniran bé però tinc entès que Blemil espessa moltíssim i diuen que va millor per papilles amb cullera.
Dues recomanacions:
- Canvia la tetina perquè probablement no passi per la mateixa que passa la llet (A nosaltres ens va molt bé la tetina Suavinex de 3 posicions en la posició intermitja).
- Per evitar grumolls (grumos) posa primer els cereals abans que la llet. M'explico: Escalfes l'aigua com sempre, poses primer els cereals, barrejes bé amb una forquilla i quan estigui ben disolt poses els "cacitos" de llet corresponent.
Jo vaig començant posant només un "cacito" (el mateix de la llet) de cereals al biberó de la nit i poc a poc he anat augmentant. Ara ja són 3 "cacitos".
Espero haver-te ajudat! Un petonàs!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Com diu la kulilus els Blemil sespesseixen molt i van be per donar amb cullera. Personalment he provat els nestle i Blemil, els pimers.costen mes d'espessir i aquesta ultims actualment els hi dona al meu fill.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |