Cereals per a biberó?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Cereals per a biberó?

EntradaAutor: novella » dj. març 14, 2013 12:40 pm

Hola!! Tinc un dubte amb els cereals. La setmana q ve començarem amb els cereals sense gluten i en principi li donarem amb bibi al vespre. El xic accepta el bibi sense problema i d moment pensem q es millor així pq vespre està mt cansat. El meu dubte és q he vist q hi ha cereals per a biberó.... han de ser d'aquests o qualsevols cereals van bé? Alguna recomanació?
Imatge
Imatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Cereals per a biberó?

EntradaAutor: ISASF » dj. març 14, 2013 1:01 pm

Hola nesbb!

Tots els cereals van bé per posar al bibi, l'important es que siguin sense gluten.. Pots posar-hi els que vulguis, no pateixis...
Fins i tot les galetes sense gluten.. es desfan amb uns moviments i la llet calentona.

A mi em van agradar molt els de la milupa, quan feia les primeres papilles... pero ara amb la segona, compro al supermercat generalment els que mes m'agraden.

Petons!

Isa sf
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. març 15, 2013 3:53 pm

No cal que siguin específics per biberó :ok:
kukilus
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

EntradaAutor: kukilus » dl. març 18, 2013 11:25 am

Jo faig servir Nestlé sense glúten (els trobaràs al súper) i també els hi poso al biberó de la nit.
Tots t'aniran bé però tinc entès que Blemil espessa moltíssim i diuen que va millor per papilles amb cullera.

Dues recomanacions:

- Canvia la tetina perquè probablement no passi per la mateixa que passa la llet (A nosaltres ens va molt bé la tetina Suavinex de 3 posicions en la posició intermitja).

- Per evitar grumolls (grumos) posa primer els cereals abans que la llet. M'explico: Escalfes l'aigua com sempre, poses primer els cereals, barrejes bé amb una forquilla i quan estigui ben disolt poses els "cacitos" de llet corresponent.

Jo vaig començant posant només un "cacito" (el mateix de la llet) de cereals al biberó de la nit i poc a poc he anat augmentant. Ara ja són 3 "cacitos".

Espero haver-te ajudat! Un petonàs!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. març 18, 2013 2:09 pm

Com diu la kulilus els Blemil sespesseixen molt i van be per donar amb cullera. Personalment he provat els nestle i Blemil, els pimers.costen mes d'espessir i aquesta ultims actualment els hi dona al meu fill.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::