Introducció cereals amb gluten!
Introducció cereals amb gluten!
Hola!
He de començar a introduir els cereals amb gluten i no se com s'ha de fer.... he llegit que primer una cullerada amb els cereals sense gluten i cada setmana anar augmentant dels amb gluten.
recomanen abans dels 7 mesos no?? tambe diuen que si prenen llet materna és millor per evitar la intolerància al gluten.
A més, de cereals amb gluten i ha molta més varietat: 8 cereals, cereals amb mel, multicereals....per quins s'ha de començar?
Com ho heu fet vosaltres??
He de començar a introduir els cereals amb gluten i no se com s'ha de fer.... he llegit que primer una cullerada amb els cereals sense gluten i cada setmana anar augmentant dels amb gluten.
recomanen abans dels 7 mesos no?? tambe diuen que si prenen llet materna és millor per evitar la intolerància al gluten.
A més, de cereals amb gluten i ha molta més varietat: 8 cereals, cereals amb mel, multicereals....per quins s'ha de començar?
Com ho heu fet vosaltres??
Re: Introducció cereals amb gluten!
Jo al meu fill de 13 mesos l'hi he donat sempre els de la marca Blevit, li agraden els de 8 cereals, els de galeta maria i algun dia l'hi dono els de cola cao.
Aixo de les marques i els sabors es molt personal, nosaltres l'hi donem aquests perque teniem mostres i el nen l'hi encanten i ja no em mirat res mes.
Per cert hem provat els de la marca Nestle pero no s'espesseixen tant rapid com els Blevit.
Jo anava introduint una cullerada de cereals amb gluten amb els de sense gluten cada dia fins que va passar una setmana i el nen ho tolerava bè.
Aixo de les marques i els sabors es molt personal, nosaltres l'hi donem aquests perque teniem mostres i el nen l'hi encanten i ja no em mirat res mes.
Per cert hem provat els de la marca Nestle pero no s'espesseixen tant rapid com els Blevit.
Jo anava introduint una cullerada de cereals amb gluten amb els de sense gluten cada dia fins que va passar una setmana i el nen ho tolerava bè.
Nosaltres no vam passar als cereals amb gluten paulatinament. Cap als 7 mesos, quan vam acabar el paquet dels sense gluten, vam passar als altres i ja està. N'hi han de diferents marques i tipus, nosaltres els que fem servir són els de 8 cereals amb mel, però això ja va a gustos 
a veure, jo porto un embolic al cap amb això dels sòlids...
Als 6 mesos ja no fem LM exclusiva i introduim fruita i cereals sense gluten. No? Aquests ja els venen preparats? i es donen amb cullera? o amb bibe? I quan es donen? per la nit abans de dormir? durant el dia? abans de donar-li el pit? ufff
Llavors abans dels 7 mesos, o sigui, sobre els 6 i mig amb gluten? també estan preparats o com ho feu?
Com veieu vaig perdudissima, i amb un bon embolic.
gràcies i perdona Se12 per preguntar dins del teu post.
Als 6 mesos ja no fem LM exclusiva i introduim fruita i cereals sense gluten. No? Aquests ja els venen preparats? i es donen amb cullera? o amb bibe? I quan es donen? per la nit abans de dormir? durant el dia? abans de donar-li el pit? ufff
Llavors abans dels 7 mesos, o sigui, sobre els 6 i mig amb gluten? també estan preparats o com ho feu?
Com veieu vaig perdudissima, i amb un bon embolic.
gràcies i perdona Se12 per preguntar dins del teu post.
Bones!!
Si.. Els primers dies és ben normal dubtar de tot, si et serveix la meva experiencia ( de novatilla tambe
) Vam fer LME fins al final del sisè mes, a partir del setè el pit seguia a tota llet i era el principal pero li oferiem a tastar, mica en mica, donant.li amb cullera la fruita, cada dia va anar augmentant el q volia menjar.... Cereals li he començat a donar als nou mesos, amb cullera, una marca ecològia q barreja 7 cereals i NO tenen sucre afegit. Cal mirar els ingredients! val a dir q nem moooolt be de pes.
Li donava trossos de pa sense la molla, un dia d.esperlta l.altre de kamut... El llepava amb una falera!! Et recomano q et passegis per diferents post! A nos. Ens va anar mooolt be llegir el de Carlos Gonzalez.. Però per gustos..colors:-)
Ara a punt de fer 11 mesos jala de tot, i seguim amb pit. Q vagi mooolt bé!!
Si.. Els primers dies és ben normal dubtar de tot, si et serveix la meva experiencia ( de novatilla tambe
) Vam fer LME fins al final del sisè mes, a partir del setè el pit seguia a tota llet i era el principal pero li oferiem a tastar, mica en mica, donant.li amb cullera la fruita, cada dia va anar augmentant el q volia menjar.... Cereals li he començat a donar als nou mesos, amb cullera, una marca ecològia q barreja 7 cereals i NO tenen sucre afegit. Cal mirar els ingredients! val a dir q nem moooolt be de pes.Li donava trossos de pa sense la molla, un dia d.esperlta l.altre de kamut... El llepava amb una falera!! Et recomano q et passegis per diferents post! A nos. Ens va anar mooolt be llegir el de Carlos Gonzalez.. Però per gustos..colors:-)
Ara a punt de fer 11 mesos jala de tot, i seguim amb pit. Q vagi mooolt bé!!
annatp ha escrit:Em podeu recomanar alguna marca de cereals ecologics?
Gracies
jo compro biocrecimiento i molt contenta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |