beure i menjar sols

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
nineta35
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

beure i menjar sols

EntradaAutor: nineta35 » dj. feb. 07, 2013 11:40 am

Hola no ies, estic desesperada, la meva filla no vol menjar sola, li dono una cullera per a que faci intents, la posa al plat de la llet amb cereals i desprès al cap, estic desesperada. Si que menja sola els trossets. Però de la cullera, em podeu donar idees??¿?¿?

Amb el sopar, la pediatra em va dir que no li donguesa bibe, que probesa un vas amb llet, ho faig però no vol beure sola, li he de donar amb cullera.

La Júlia farà 14 mesos el diumenge.

Gràciesssss
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: shyla » dj. feb. 07, 2013 2:52 pm

bona tarda nineta, el meu fill és més petit que la teva, tot just ha fet 10 mesos, però penso que potser encara és justet perquè mengi sola amb la cullera no? ves-li donant i que s'empastifi i a base d'anar provant i anar-vos veient com ho feu vosaltres n'aprendrà, el meu fill des dels 9 mesos si li dones alguna cosa punxada a la forquilla s'ho emporta a la boca, també agafa trossets, però la cullera penso que és més complicat, a veure si una mami més experta t'ho aclareix :ok:
Imatge Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. feb. 09, 2013 12:34 am

Jo també trobo que és petita! La meva té 13 i mig i sí que agafa la cullera, la suca al iogurt i se l'emporta a la boca, però d'aquí a menjar amb la cullera.... amb l'altra mà es va menjant de veritat el iogurt....no sé si menja amb vosaltres o no, pe`ro si no ho fa ho podeu provar perquè al final per imitació ho anirà fent. Però abans ha d'experimentar tot el que es pot fer amb la cullera. No crec que hi hagi cap nen que no acabi menjant sol amb la cullera, la forquilla i el ganivet :ok:
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Antaviana75
Entrades: 14
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 3:44 pm

EntradaAutor: Antaviana75 » dj. abr. 04, 2013 10:20 pm

Hola!

La meva filla té 17 mesos acabats de fer i ara comença a beure sola i a menjar sola amb seguretat. Va passar per aquesta etapa que s'empastifava.
Girava el plat i llençava el menjar.
A mi em va funcionar el següent. Quan acabava de mejar el yogur em demanava el recipient buit i la cullera i llavors simulava que menjava, es va anar com entrenant inconscientment.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 05, 2013 8:55 am

Penso que és petita encara, el meu fill va començar a menjar sol, mínimament bé, als 18 mesos. La meva filla té 13 mesos i ni fa l'intent.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. abr. 05, 2013 10:24 pm

El meu fill te 14 mesos i ara comença agafar la cullera, sobretot a berenar amb el iogurt, li agrada i sobretot quan me la posa a la boca .
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. abr. 08, 2013 9:57 am

Nosaltres des de molt aviat el que feiem era menjar amb dues culleres, una ell i una jo, i així ho va anar fent cada cop més ell que jo.
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::