Cereals sense gluten i sembla que no vol llet sola

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Cereals sense gluten i sembla que no vol llet sola

EntradaAutor: tardibelle » dc. feb. 06, 2013 9:26 am

Bon dia noies,
La meva filla te cinc mesos i hem introduit els cereals sense gluten i ara fa uns quants dies que em fa el ronsa am les tomes de llet sola quant fa un quants dies els vaig introduir semblava que s'estimava mes la llet sola.
A part que vaig canviar la tetina del bibe de la llet sola del numero dos al numero tres perquè semblava que no li rajava prou, no s'ennuaga pero sembla que li costa adapta-se. Faig sevir bibes Avent.
No se si son coincidències o es que s'estima mes la llet amb cereals o es que no te tanta gana simplement.
Algú mes s'hi ha trobat com jo o es que començen a se paranoies meves?
Alguna de vosaltres ha ficat cereals a totes les tomes per canviar el gust de la llet?
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Cereals sense gluten i sembla que no vol llet sola

EntradaAutor: jpc » dc. feb. 06, 2013 9:42 am

Hola tardibelle,

Penso que potser és que si li ajunten totes dues coses: per una banda potser li agrada més el gust de la llet amb cereals i d'altra banda no s'acostuma a la nova tetina.
Tot i així, per què no mires de donar-li els cereals a part? De fet la majoria dels pediatres recomanen no ficar-los a la llet del bibe ja que es tracta de que "aprenguin" a menjar sòlids i d'aquesta manera no ho aprenen.
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. feb. 06, 2013 4:58 pm

En Pau mai ha volgut que li canviessim la mida del forat de la tetina per la llet. Si alguna vegada l'hem intentat canviar, no se'l veu. No li agrada.
Imatge
Imatge
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

EntradaAutor: medea_ » dc. feb. 06, 2013 11:48 pm

A mi m'ha passat el mateix.. fa cosa de 3 setmanes que prenen cereals al matí i a la nit i el bibi del migdia gairebé no menjaven (120-150 ml) i són nenes de bibis de 210! He deixat correr els dies i sembla que van augmentant la quantitat (també he fet un canvi de llet i això ha estat positiu). I si menjen menys, doncs ja menjaran més a la següent toma!

Respecte a les tetines.. Jo utilitzo els bibis 3 posicions de suavinex, així graduu segons facin cereals o sense, però mai han volgut la tetina especial per cereals!

Ànims! Que pobrissons son molts canvis de cop i els han d'anar assimilant a poc a poc! Ja ens explicaràs!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::