Thermo per papilles
Thermo per papilles
Hola mares,
Em vull comprar un thermo papillero, és a dir per posar les papilles però no sé ni quina mida comprar ni si ha de ser d'acer inoxidable o plastic, quiina es la vostra experiencia?
Que em recomaneu?
Gracies
(la meva nena te 8 mesos)
Em vull comprar un thermo papillero, és a dir per posar les papilles però no sé ni quina mida comprar ni si ha de ser d'acer inoxidable o plastic, quiina es la vostra experiencia?
Que em recomaneu?
Gracies
(la meva nena te 8 mesos)
Re: Thermo per papilles
Jo, si t'interessés un de segonamà en Tinc un que no faig servir i el posaré a la venda.
em pots especificar preu, marca, volum.... tens foto?
merci
merci
Venut
sipamasil l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 25, 2013 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Depèn una mica de quanta estona hi vols tenir el menjar. Jo, pel gran tenia dos termos, un de plàstic (que m'aguantava una estona calent, no molta), i un d'acer inoxidable. Al final, vaig acabar utilitzant gairebé sempre aquest últim d'acer inoxidable, perquè el menjar m'aguantava força estona calent. Amb el petit és l'únic que utilitzo.
El meu és d'aquest tipus, de la Jané, però un model més vell:
http://www.jane.es/es_ES/catalogo-jane/ ... able-600cc
Si és com el meu, a més, a sota de la tapa hi porta una altra cassoleta que em va bé per posar-hi el "segon plat". La setmana passada, per exemple, duia ensaladilla al pot gran, i salsitxa al compartiment de dalt.
Feia gairebé 3 hores que ho havia cuinat i encara estava força calentó. 
El meu és d'aquest tipus, de la Jané, però un model més vell:
http://www.jane.es/es_ES/catalogo-jane/ ... able-600cc
Si és com el meu, a més, a sota de la tapa hi porta una altra cassoleta que em va bé per posar-hi el "segon plat". La setmana passada, per exemple, duia ensaladilla al pot gran, i salsitxa al compartiment de dalt.
Feia gairebé 3 hores que ho havia cuinat i encara estava força calentó. Re: Thermo per papilles
Hola sipamasil, es de plastic doncs el teu termo? PReferiria de acer. Gracies a les dues pels emails
El meu no és d'acer inoxidable. Potser si que aquests aguanten més estona calents.
Moltes gràcies a tú!!!
Moltes gràcies a tú!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |