Introducció dels cereals amb gluten
Introducció dels cereals amb gluten
Hola noia,
La meva nena avui fa set mesos i començarem a introduir els cereals amb gluten, la veritat és que no sé quins triar. És una nena que sempre ha tingut problemes de restrenyiment i dels sense gluten està menjant els de mill amb pera i poma de la marca Holle perquè es laxi més, tal i com em va recomenar la pediatra.
Quins utilitzeu amb gluten? De la marca Holle hi ha molta varietat i no sé quins triar, a més vull que siguin fibrosos i no estic tancada a aquesta marca. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies, Laia
La meva nena avui fa set mesos i començarem a introduir els cereals amb gluten, la veritat és que no sé quins triar. És una nena que sempre ha tingut problemes de restrenyiment i dels sense gluten està menjant els de mill amb pera i poma de la marca Holle perquè es laxi més, tal i com em va recomenar la pediatra.
Quins utilitzeu amb gluten? De la marca Holle hi ha molta varietat i no sé quins triar, a més vull que siguin fibrosos i no estic tancada a aquesta marca. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies, Laia
Re: Introducció dels cereals amb gluten
Jo vaig començar amb els d'avena de la casa Holle.. I vaig començar amb un parell de culleradetes i vaig amar augmentant progressivament, barrejant-los amb els de mill o arròs per exemple!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |