cereals HOLLE
cereals HOLLE
Hola,
al meu fill de 4 mesos i mig l'hi estic introduint els cereals holle ecologics, aquests primers quinze dies feiem la marca blevit sense gluten i com que els trobo amb gust de vainilla, busco algo més sa i natural. La meva pregunta es que com que n'hi ha diferents de sense gluten, es poden ficar en una mateixa toma de papilla de cereals, és a dir una cullaradeta d'avena, una altra de integrals, l'altre de civada...etc
o millor cada papilla només d'un cereal??
On els compreu que siguin més barats?? havia pensat en veritas, biospace, marsan on els tenen millor de preu algu ho sap? si no ja aniré a investigar...
que tal us va amb aquestes papilles??
gràcies per avançat!!!
al meu fill de 4 mesos i mig l'hi estic introduint els cereals holle ecologics, aquests primers quinze dies feiem la marca blevit sense gluten i com que els trobo amb gust de vainilla, busco algo més sa i natural. La meva pregunta es que com que n'hi ha diferents de sense gluten, es poden ficar en una mateixa toma de papilla de cereals, és a dir una cullaradeta d'avena, una altra de integrals, l'altre de civada...etc
o millor cada papilla només d'un cereal??
On els compreu que siguin més barats?? havia pensat en veritas, biospace, marsan on els tenen millor de preu algu ho sap? si no ja aniré a investigar...
que tal us va amb aquestes papilles??
gràcies per avançat!!!
Re: cereals HOLLE
La meva els pren també, aixo si els d'avena jo vaig llegir que portaven gluten :S
Suposo que els pots barrejar,si ho penses els de las marques de super son barreja, la meva fins ahir els prenia barrejats amb aigua ja que no prenem llet d'origen animal o barrejats amb el caldo de les verdures, avui ja probare a barrejar-ho amb la llet d'avena que segur que l'ho agradara.
Jo els compro al Veritas son una mica cars pero almenys es natural i sense porqueries.
Suposo que els pots barrejar,si ho penses els de las marques de super son barreja, la meva fins ahir els prenia barrejats amb aigua ja que no prenem llet d'origen animal o barrejats amb el caldo de les verdures, avui ja probare a barrejar-ho amb la llet d'avena que segur que l'ho agradara.
Jo els compro al Veritas son una mica cars pero almenys es natural i sense porqueries.
L'avena porta gluten. Jo faig servir aquesta marca i sense gluten he comprat d'arrós i de mijo. No les vaig barrejar però no crec que hi hagi cap problema. Jo he provat les dos i saben bastant seblant.
Sobre el preu no et puc orientar perquè no els compro en aquestes botigues, ja que, no sóc de bcn.
Sobre el preu no et puc orientar perquè no els compro en aquestes botigues, ja que, no sóc de bcn.
hola maques, gràcies per la vostra resposta! Doncs això és el que faré barrejar-ne dos i llestos...
avui és el que he fet i sembla que l'hi ha agradat força per que s'ho ha acabat tot!!!
avui és el que he fet i sembla que l'hi ha agradat força per que s'ho ha acabat tot!!!
Com a cereals ecològics són molt gustosos els de la casa Biocrecimiento, que a més són d'aquí (fets a Dosrius)
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
els biocrecimiento aquests son "normals" oi? vull dir que no son especifics per bebe oi???
No, són farinetes de nadó!
Hi ha molts tipus: arròs, civada, espelta...
Hi ha molts tipus: arròs, civada, espelta...
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Nosaltres des de sempre que li donem els HOLLE i molt bé, els hem provat tots, de mill, avena, muesli, blat, espelta... També els he barrejat i cap problema! De preu normalment els trobo per uns 4,40€.
Els biocrecimiento també els vaig comprar una vegada però no se m'acabaven de dissoldre bé.
Els biocrecimiento també els vaig comprar una vegada però no se m'acabaven de dissoldre bé.
Hola!
He vist ara aquest post. Jo faig servir els de biocrecimiento, ja que els de Holle on visc només n'hi ha amb gluten. I també costa de disoldre, jo ho faig amb la llet molt calenta i llavors es disolen bé.
He vist ara aquest post. Jo faig servir els de biocrecimiento, ja que els de Holle on visc només n'hi ha amb gluten. I també costa de disoldre, jo ho faig amb la llet molt calenta i llavors es disolen bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |