Inici pasta i arros bullit
Inici pasta i arros bullit
Hola noies tinc un dubte, quan l'hi doneu pasta(sopa) o arros bullit als vostres peques?a dinar? El meu peke te 10 mesos i per dinar li faig verdura amb peix o carn i per sopar un bibi de cereals.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: Inici pasta i arros bullit
El meu té nou mesos i des dels 8 li anem donant arròs (caldós o no) tant per sopar com per dinar. Diuen que va bé anar-los acostumant a sopar sòlids per evitar que s'hi neguin quan siguin un pèl més grandets (diuen, eh?) De fet li donem fins i tot arròs amb calamars que pesca el seu avi ja fa un mes, i de tant e tant. De fet li donem de tot, ell mostra curiositat per provar de tot i li donem i llestos. No ha desenvolupat cap al·lèrgia ni res (aviam, no li he donat curry ni coses picants, ni excentricitats, eh?).
Cabana, quan l'hi dones l'arros bullit per dinar amb que li barrejes, ambcarn o peix? Que li dones l,arros enlloc de la verdura?
- Cabana

Tutty29 ha escrit:Cabana, quan l'hi dones l'arros bullit per dinar amb que li barrejes, ambcarn o peix? Que li dones l,arros enlloc de la verdura?
Si, li dono en comptes de la verdura. Ahir va menjar arròs amb escudella (una escudella sense greix, eh? la fem molt light!), també li he donat amb calamars i arròs amb lluç bullit. També s'ha menjat els seus macarrons bolonyesa, macarrons vegetarians,... Però sempre substitueix o bé la verdura o bé el bibi de cerelas de la nit.
Gracies noies!!ja provare de donar-li arros bullit amb carn, a veure si li agrada, ja us explicare. Es que cada dia donar-li el mateix aburreix, m'agrada que vagi provant nous gustos.
Jo, com diu la Goga trobo que és indiferent... Jo tinc tendència a menjar l'arròs bullit més al vespre. M'agrada fer-li amb sofregit i verduretes, que li agrada moltíssim.
Pel què fa a la pasta nosaltres la mengem més per dinar, i la Berta doncs també.
Tot i això també li faig escudella maravella o sèmola, que també és pasta, i li dono al vespre per sopar. Ara amb aquest fred li agrada molt!!!
Pel què fa a la pasta nosaltres la mengem més per dinar, i la Berta doncs també.
Tot i això també li faig escudella maravella o sèmola, que també és pasta, i li dono al vespre per sopar. Ara amb aquest fred li agrada molt!!!
Avui per dinar l'hi he fet arros bullit amb pastanaga, ceba i pollastre i tot triurat i no l'hi acabat d'agradar. Ho tritureu tot oi?
- Cabana

El meu té 9 mesos i no li trituro res, pràcticament. L'arròs li dono sencer sempre i la verdura feta bocins (i el pollastre a bocinets petits que pugui mastegar), la fruita se la menja a trossos, ja, o bé ratllada pel broc gros com a molt!
No, no triturem mai, a casa les nenes mengen el mateix que els grans (a no ser wue algo no els hi agradi, mai les obliguem). De fet la perita menja del nostre plat des que vam començar la AC.
al principi de AC jo vaig començar a donar-li sèmola ja que el gra no l'acceptava. Quasi sempre feia una sopeta de verdures (com la nostra, sobretot a l'hivern cada dia fem sopeta al migdia o a la nit
) i hi afegia la sèmola. Poc a poc li vaig anar incrementant el volum de la pasta o si no feia trossets petits. Barrejada amb carn o peix l'agradava molt.
Quan va arribar l'estiu, que ja feia més calor i el tema sopetes ja no venia tant de gust, vam continuar amb amanides. Vaig començar a trinxar-li ben petiteta i li donava a cullerades. Barrejava verdures, hortalisses, llegums o pasta i cap a dintre....mmmmmmhhhhhh
Avui, amb quasi 4 anys, continua menjant sopetes de verdures triturades amb pasta (com nosaltres), amanides, verdures, llegums, carn i peix... de tot
Quan va arribar l'estiu, que ja feia més calor i el tema sopetes ja no venia tant de gust, vam continuar amb amanides. Vaig començar a trinxar-li ben petiteta i li donava a cullerades. Barrejava verdures, hortalisses, llegums o pasta i cap a dintre....mmmmmmhhhhhh
Avui, amb quasi 4 anys, continua menjant sopetes de verdures triturades amb pasta (com nosaltres), amanides, verdures, llegums, carn i peix... de tot
provare de donar-li semola, el caldo de la sopeta o l'arros que el feu natural oi ?
Jo si faig sopa utilitzo pastiila d'avecrem, se li pot donar a un nado de 10 mesos?
El brou casolà
Jo feia coure les verdures i desprès les triturava. La deixava “claroseta” i desprès hi afegia la sèmola i en un momentet estava feta. Més endavant amb sopa meravella, fideus de cabell d'àngel... a mesura que anava acceptant noves textures.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |