canvis en l'alimentació

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Martulinga
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. set. 27, 2011 10:32 pm

canvis en l'alimentació

EntradaAutor: Martulinga » dl. nov. 19, 2012 10:10 pm

Hola a tothom!

Tinc un nen de 9 mesos i des dels 6 que pren la fruita amb cullera, tot i que mai li ha entusiasmat gaire se la menjava. Ara bé, fa qüestió d'un mes, més o menys, quan vam començar a donar-li alguna galeta maria que no vol veure la fruita ni amb pintura. Serra la boca i no hi ha tu tia que en mengi, i la fruita és la mateixa que sempre i el triturat igual. em provat de posar-li al bibi i tampoc res de res, ho prova una miqueta i aparta el bibi. La galeta maria no li diu pas que no, fins i tot hem provat de posar-ni a la fruita així barrejada i tampoc, una cullerada i no en vol més. Està clar que a la força és impossible, i això suposa una lluita cada dia a l'hora de berenar. No sé a que pot ser degut aquests canvi, quan abans se la menjava. Algú li ha passat alguna cosa similar o ho esta passant? heu trobat algun truquillo o al final a que heu optat.

moltes gràcies per adelentat!!!

Salut
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: canvis en l'alimentació

EntradaAutor: bertian » dt. nov. 20, 2012 8:30 am

A mi em va anar molt bé donar-li a ella la fruita a trossos i que se la mengés soleta. Sobretot el plàtan va de conya, perquè el podia aguantar bé i és tou. Va ser la única manera que vaig aconseguir que mengés fruita.
La pera també li agrada molt i si és madura també és força tova i els va bé de menjar...
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 23, 2012 9:09 am

Nosaltres no ens hem trobat, però com diu la bertian, jo provaria a donar-li a trossets, a veure què :ok:
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. nov. 30, 2012 6:53 pm

T'anava a dir el mateix que les companyes. :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”