Perd propietats la fruita en compota?
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Perd propietats la fruita en compota?
Doncs això, que la fruita la vomita molt sovint i crec que és que no li senta bé i vull provar en compota, però, les propietats són les mateixes?
I com la feu sense babycook ni robots de cuina? Bullida amb poca igua? Quanta estona?
Merci
I com la feu sense babycook ni robots de cuina? Bullida amb poca igua? Quanta estona?
Merci
Re: Perd propietats la fruita en compota?
Sargantana, bullir la fruita o escalfar-la a temperatura d'ebullició destrueix la vitamina C. Però si fas lactància materna no passa res; la teva llet ja porta les vitamines necessàries; només hi ha problema si la fruita és l'única font de vitamina C de l'alimentació.
Si la fas al vapor, mantindrà totes les vitamines i els minerals dels aliments 
Hola sargantana,
jo tenia el mateix dubte. La meva no se la prèn bé crua, bé...depèn del dia, però en compota molt millor. Jo la faig a la babycook al número 1 per 2 dies.
i per separat ara també la menja bé, plàtan aixefat amb galeta, o poma ratllada, o pera ratllada. Tot junt ja he desistit perquè durant uns dies la vaig estar tirant cada dia. Al principi quan vem começar bé però després no.
jo tenia el mateix dubte. La meva no se la prèn bé crua, bé...depèn del dia, però en compota molt millor. Jo la faig a la babycook al número 1 per 2 dies.
i per separat ara també la menja bé, plàtan aixefat amb galeta, o poma ratllada, o pera ratllada. Tot junt ja he desistit perquè durant uns dies la vaig estar tirant cada dia. Al principi quan vem começar bé però després no.

Gracies a totes, tacai, al número 1 quanta estona?
El meu no li agrada gaire la fruita, jo li dono potitos i se la menja be, primer posaa cara de fastic pero se l 'acaba.
Sargantana:28 has de posar aigua fins al nivell 1 de la babycook i ella mateixa ja es para, jo quan li faig la verdura poso la posicio de vapor i ella mateixa es para.
Sargantana:28 has de posar aigua fins al nivell 1 de la babycook i ella mateixa ja es para, jo quan li faig la verdura poso la posicio de vapor i ella mateixa es para.
si sargantana, tu poses la quantitat d'aigua del nivell 2, i ho poses dins d'on va l'aigua, i això és el que marca el temps, quan l'aigua s'evapora, el programa es para. Deu trigar 10 min... perquè la verdura que és el 3 triga 15 més o menys...
perdó, et vaig dir el número 1 i és el 2!!!!!!!! Bé, tampoc deu passa res amb el 1, deu quedar més crueta.
perdó, et vaig dir el número 1 i és el 2!!!!!!!! Bé, tampoc deu passa res amb el 1, deu quedar més crueta.

Moltíssimes gràcies :)
Hola noies!
m'interessa el què dieu ja que acabo de comprar una babycook i no m'acabo d'aclarir amb els nivells de l'aigua... No sé on són els números!!! jajaja
Demà hi dedicaré una estona.
m'interessa el què dieu ja que acabo de comprar una babycook i no m'acabo d'aclarir amb els nivells de l'aigua... No sé on són els números!!! jajaja
Demà hi dedicaré una estona.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |