Ara no vol fruita ni berenar!
Ara no vol fruita ni berenar!
hola noies,
la meva peque de 9 mesos, fins fa poc més o menys menjava la fruita. Ara menja molt bé, la verdura, tant que no sé si es queda tant tipa que no vol ni berenar... li dono la verdura a les 12-13h i la fruita a les 16-17 i fins i tot més tard, vaig fent intentones i res de res.
Aquesta setmana passada he probat de donar-li cada dia una fruita i encara, i barrejat amb el iogurt, però fa 2-3 dies que em diu 'que me la mengi jo'.
Així que no sé que fer... avui no ha menjat res, des de les 12 fins les 19 que li he donat el sopar. Bé, res.. vol dir 3-4 culleradetes de platan axafat, i 2-3 'xarrupadetes de pit' ... ara sopar, sopa bé.
Què farieu? se li pot donar pà amb tomàquet ja i una mica de pernilet?
la meva peque de 9 mesos, fins fa poc més o menys menjava la fruita. Ara menja molt bé, la verdura, tant que no sé si es queda tant tipa que no vol ni berenar... li dono la verdura a les 12-13h i la fruita a les 16-17 i fins i tot més tard, vaig fent intentones i res de res.
Aquesta setmana passada he probat de donar-li cada dia una fruita i encara, i barrejat amb el iogurt, però fa 2-3 dies que em diu 'que me la mengi jo'.
Així que no sé que fer... avui no ha menjat res, des de les 12 fins les 19 que li he donat el sopar. Bé, res.. vol dir 3-4 culleradetes de platan axafat, i 2-3 'xarrupadetes de pit' ... ara sopar, sopa bé.
Què farieu? se li pot donar pà amb tomàquet ja i una mica de pernilet?
Re: Ara no vol fruita ni berenar!
tenen etapes.
El meu ho va fer i ara menjar.
El meu ho va fer i ara menjar.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Molt bones! Aquesta tarda he anat a la revisió dels 8 mesos i ja m'han dit que li puc donar un xic de pa amb tomàquet i paó per sopar, així que poder pots!
Tema fruita : pot ser que li estigui sortint alguna denteta? T'ho dic perquè al meu, quan li apreta més fort perd un xic la gana (menja, però a dures penes), això li dura uns dies i després torna a estar tan golafre com sempre!
Tema fruita : pot ser que li estigui sortint alguna denteta? T'ho dic perquè al meu, quan li apreta més fort perd un xic la gana (menja, però a dures penes), això li dura uns dies i després torna a estar tan golafre com sempre!
Jo no em preocuparia gens, si el sopar el menja bé i berena alguna cosa.... Ja li tornarà la gana!
El meu te 9 mesos i li stan surtin les dentetes de dalt i avui no a esmorzat ni ha dinat gaire, la fruita no li agrada gaire, fa una cara!
Hola! Si amb tres o quatre culleradeetes de plàtan i una mica de pit en té prou per berenar, és que no necessita més. La meva tenia temporades que no berenava res, i mai ha volgut esmorzar res que no sigui pit i prou (i ja té un any i mig!). Si et deixa més tranquil·la, segueix-li oferint la fruita, sense forçar-la a menjar-la, i algun dia en tornarà a menjar més, o no... Mai se sap, això és que ja menja prou al llarg del dia i, si està sana, jo estaria tranquil·la.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |